Hayy sinds vorige week donderdag had ik allemaal kwaaltjes zoals af en toe misselijk, kramp bij me lies, gezwollen en gevoelige borsten. Maar sinds gisteren is dat eigenlijk bijna allemaal weg. Maar ik heb nu juist pijn in mijn linker zij en nog wel gevoelige borsten. Heeft iemand dat ook gehad pijn in linker zij. Ben erg benieuwd of dat eventueel bij zwanger zijn hoort? Ik heb oook echt niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden want meestal voel ik dat wel aan me buik.
Je moet denk ik echt meer geduld gaan hebben. Als je je elke maand zo druk gaat maken, maak je jezelf echt gek. Heel veel symptomen vlak voor je menstruatie kunnen zowel betekenen dat je ongesteld gaat worden als zwangerschaps symtomen zijn. Als je misselijk bent en je test is negatief is 1 ding zeker: je bent niet misselijk vanwege een zwangerschap. Elke symptoom die je hebt terwijl je negatief test is geen zwangerschapssymtoom maar een teken dat je menstruatie er aan zit te komen. Hopelijk is het snel raak, maar tot die tijd: doe rustig aan, accepteer dat je er geen controle over hebt en wacht gewoon af.