Hoi allemaal, Eergisteren (vrijdag) heb ik op 12 DPO positief getest, met de Kruidvat 2v5 en de Sensitest ! Helemaal blij natuurlijk!! Vanochtend, op 14 DPO, heb ik weer getest. Ik had verwacht dat de streep nu echt al donkerder zou zijn, maar er is heel weinig verschil, al lijkt de Kruidvat test nu wel wat breder en donkerder (ietsjes) en de Sensitest is in het echt ook ietsjes donkerder dan die van 2 dagen geleden... maar echt minimaal. Is dit normaal? Op hoeveel DPO zou je ongeveer een echte knaltest moeten krijgen, dus dat de streep even donker is als de controlestreep? Of krijgt niet iedereen zo'n knaltest? Spannend allemaal hoor... bedankt alvast voor jullie reacties!
Echte knallers geven ze niet meer, maar rond 5/6 weken is het wel over duidelijker, niet druk maken. Lekker genieten.
Bij mij was ie op 14dpo zelfs lichter. En ik zit morgen toch echt al op de helft! Bovendien heb je een super mooie test in handen die goed oploopt! Ik had pas richting 16a19 dpo een knaller. Zal een foto van mn testen toevoegen. Kun je eens vergelijken:
Zo waren mijn tests ook hoor. Lang niet iedereen krijgt een knaltest. Je bent zwanger, dus gefeliciteerd. En door testen heeft echt geen zin. Zegt niks over het verloop van je zwangerschap.
Dat ziet er prima uit hoor! Ik vind de test ook iets donkerder en prima voor 14 dpo. Gefeliciteerd met je zwangerschap.