Ja bah, hoe overtuigd ik gister was, zo twijfel ik nu weer.... Nou zwanger of niet, heb wel de emoties en stemmingswisselingen ervan hahaha.. 13 dpo, lijkt me dat t niet meer komt dan ook of wel...
Ik testte pas positief op 13 dpo. En vk vond dit al vroeg. Schijnt toch minder normaal te zijn, dan wat ik hier op zp lees. Veel vrouwen testen pas positief op NOD of later...
Heb vertrouwen jaleisha! Testen lopen in sprongen op toch! Dus twee keer dezelfde test kan best! Morgen weer testen (of overmorgen, maar dat geloof ik niet ).
geruststellende berichten!! Ik ga morgen nog een kv'tje er tegenaan gooien... en als t dan niet opgelopen is dan ga ik echt ff t weekend gewoon op me ongi wachten. dan ben ik boos! haha
nou vorige maand ook getempt... schrik niet, toen had ik een lf van 7 dagen. ei kwam pas op dag 22... dus dag 29 kwam ongi. In dit geval ei op dag 19... dus op deze gegevens gebaseerd lijkt t hoopvol haha... nu 13 dpo Ben eigenlijk nooit overtijd, een enkele keer zit er 1 dag verschil in, maar meestal wordt ik dan eerder ongesteld als overtijd.
Ik lees even mee hier, heel spannend! Zo irritant die onzekerheid! Ik hoop dat je morgen gewoon een duidelijk streepje hebt!!!
Bedankt meiden... nou. ik hoop 't ook! En anders laat dan maar doorbreken haha.. zit nu elke keer in strijd, ehhm, tampons mee... oh jee wat nou als t ineens losbreekt hier midden in mijn meeting weet je wel hahaha.... irritant
Had t nog ff nagekeken maar in je topic van eind september ging je op 10dpo testen ook, dus dat klopt dan niet toch? Dat je LF toen 7 dagen was? Of snap ik t nu ff niet?
Haha, vorige maand had FF mijn ei in eerste instantie verkeerd geplaatst... dus pas op dag 22 kwam mijn ei duidelijk naar voren. Wat ik toen dacht dat 10 dpo was bleek dus achteraf niet zo te zijn. Zal voor de grap ff me temp kaartje van vorige maand plaatsen.. (en vorige maand had ik ook leuke roze streepjes, van die rot zwanger en kids nepsticks grrr )...
Dacht eerst op dag 12 mn ei te hebben.. Dacht FF ook. Maar pas aan t eind kreeg ikmn rode kruis hahahaha welkom in mijn chaos! Jeeeeeeej
Ooooh ik dacht al! jeetje LF 7 dagen is wel erg kort! Ja die dipsticks zijn echt stom ik had dat ook steeds toen ik nog bezig was met zwanger worden. Ben benieuwd morgen!
Mijn god.. ei gekte bij jou Jaleish!! Snap er geen reet van hoe jou vorige maand in elkaar steekt.. Morgen een streep, ik duim er voor en zal een kaarsje aansteken hier
Lieffff na ja nog steeds geen ongi. wel steeds wat krampjes elke X.. Maar niet zoals met menstruatie. wat een chaos joh. Heb had je ook last van kramp Tallies? ?
Ik denk eerder dat er iets niet klopte qua temp meten. Was ook de eerste keer toch? Ik denk echt niet dat je lf 7 dagen was...Ziet er meer uit als 12...
Nou ja om t ff extra spannend te houden. kom ik thuis. Drup ik water door de test van vanochtend heen lijkt ie toch iets opgelopen te zijn.... Ietsje pietsje haha. Nou... nu morgenochtend weer eronder.. check check