Overtijd testen negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door malih, 3 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malih

malih Lid

15 nov 2016
    80
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dag Mama's.

Sinds juni zijn wij bezig voor een 2e kindje. In oktober waren we zwanger. Met 7.5 week eindigde dit helaas. Bij deze zwangerschap testen ik 3 dagen voor mijn Nod positief.
    Inmiddels zijn we 2 cyclussen verder. Afgelopen maand ovulatie testen gebruikt. Op 20 januari had ik een positieve ovu test. Daar voor en op die dag, en daarna hebben we t gezellig gehad :p. Gister had ik ongesteld moeten worden. Dit ben ik niet geworden. De test vanmorgen was negatief.

Mijn zoontje heb ik 13.5 maand bv gegeven. Ik heb op dit moment met regelmaat het gevoel alsof ik een tsr heb. Dit heb ik sinds het stoppen van de bv niet meer gehad. Ik vind het heel vreemd dat ik dat nu wel heb.

Toch testen ik vanmorgen negatief terwijl ik de 20ste dus mijn ei had. Zijn er mama's met ervaringen hier over ?

Alvast bedankt

Liefs ,

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Als je test de 20e positief was. Was je ei pas op de 21e of zelfs de 22e en dan is je NOD pas as maandag en ben je helemaal nog niet overtijd.

3. malih

malih Lid

15 nov 2016
    80
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    owjaaa... Klinkt logisch idd. Ik heb er niet bij stil gestaan dat het nog even kan duren voor hij dan idd springt. thnx!

Deel Deze Pagina