hey dames! Kunnen jullie mij helpen please.. afgelopen zondag heb ik een clearblue test met indicator gedaan daarbij kwam zwanger 1-2 weken.. vanochtend een clearblue digital en daar staat niet zwanger.. ik kan het nog steeds niet geloven dat het niet zo is, maar die had dan nu toch echt al wel zwanger aan moeten geven, toch?
In bijna alle gevallen betekent dit niet veel goeds helaas.Dat hij na 4 dagen nog hetzelfde aangeeft zou nog kunnen,maar teruglopen betekent meestal dat het fout afgelopen is. Heel vervelend.
@Pipo30 bedankt voor je reactie.. nee dat klopt, maar dit zijn verschillende testen en aangezien die digitaal niet zo gevoelig is twijfel ik nog
Eens. Ben je trouwens zeker van je eisprong? De digi van zondag kan daar ook op gereageerd hebben namelijk.
Ja klopt denk ik ook wel, maar het is 3 dagen en misschien was die van zondag dus net aan waardoor die aansloeg.. ik heb een cryo tp gehad dus geen twijfel over
Wanneer heb je de tp gehad en hoe oud was je cryo? (Of weet je ook je eisprong toevallig?) En heb je pregnyl gespoten? Zoja wanneer?