Is het echt waar dat testen na een week of 7 weer lichter kunnen worden?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pien15, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Maandag heb ik een goede echo gehad met 7 weken 2 dagen. Toen durfde ik me wel aan te melden voor moeders voor moeders. vanochtend om 11 uur komt de dame van Mvm langs en heb ik vanochtend vast een plasje opgevangen. Nou had ik zelf nog een testje liggen van test-point. Heb er toen ik net zwanger was ook mee getest en deze sloeg toen al minder fel aan dan die van de kruidvat. Die van kruidvat leverde toen een mooie felle streep op.
    Vanochtend was de teststreep van test-point amper donkerder dan van toen ik net zwanger was en lang zo donker niet als de controlestreep.

Ik zal zo zien wat de test van mvm laat zien, misschien is die wel gewoon lekker donker.
    Maar kunnen jullie bevestigen dat testen inderdaad weer lichter kunnen worden?

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jaa kan idd lichter worden.

3. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Ik heb wel eens gehoord dat er op een gegeven moment teveel hcg in de urine zit waardoor de test het niet meer aankan.
    Maar weet niet vanaf welke week dat is

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Vrouw van mvm is net geweest. De test die we ter plekke deden was ook vrij licht. Ik vroeg of dat raar was, maar zij zei van niet. Streep was streep. Maar ze gaf me nog twee testen mee en zei er bij: we hebben er een wat mindere lichting testen bij zitten. Misschien zit hier een betere bij en vind je het leuk om die dan te bewaren.
    Dus toen ze weg was gelijk een andere gepakt (zat ook in ander zakje) en met dezelfde urine getest en zie het verschil! De laatste is op de foto nog niet eens helemaal goed doorgelopen.

Bijgevoegde bestanden:

Libra89, louan en Neeltje1985 vinden dit leuk.
  5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik ben voorlopig wel weer even genezen van het testen ;).

Oh en nog zoiets: de vrouw was weg, ik ging naar de wc, en drie x raden: op de wc schiet me te binnen dat ik nu in de flessen moet plassen, oeps vergeten :cool: :roflmao:.

Mleenvs en Neeltje1985 vinden dit leuk.
  6. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Mooi duidelijk hoor.
    Zo zie je maar dat niet elke test hetzelfde is van 1 en dezelfde merk.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap

7. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ja.. Heb ik meegemaakt! Vond het verschrikkelijk, het maakte me zo onzeker. Heb nu een een guppekop van 18 maanden hier rond huppelen :D

Deel Deze Pagina