Ik zie een doorzichtige witte streep maar als ik me telefoon ver hou dan zie ik een streepje die meer naar grijs neigt en niet echt in het midden is. Heeft ze misschien daarna nog een test gedaan?
Ik zie wel een streepje maar het lijkt me heel ver naar links te staan? Ik zou aanraden eens een ander merk te proberen
Deze staat te ver naar links moet ong net zoveel ruimte tussen de rand zitten als de controle streep heeft negatief dus
Bij mij stonden de streepjes op deze testen ook ver uit elkaar, dus de plek vind ik nog niet zo gek eigenlijk, ben benieuwd of het gaat oplopen!
Het is een test van Innovita. Ik kende het merk zelf niet, maar ze kreeg hem gratis bij de ovulatietesten. Ze gaat morgen of zondag de digatale van Clearblue met indicator doen!
Bij die testen staat het streepje heel ver naar links, ik dacht daardoor eerst dat mijn test negatief was. Of het streepje roze is kan ik niet zien
+1 ik denk dat de streep die je ziet een ophoping van urine is voor de teststreep. Op de plek waar de streep hoort te staan (ik ken deze testen ook) staat een witte streep
Wauw, das idd vergelijkbaar! Vandaag heeft ze geen test gedaan (ze heeft meer zelfbeheersing dan ik zou hebben haha) maar als het goed is morgenochtend weer!