Hallo dames, het is voor mij al heel lang geleden dat ik hier aangemeld was. Maar nu deze maand een maandje zonder anti conceptie, en dit allemaal bij gehouden. Vandaag een kruitvat restje gedaan, maar hier verschijnt enkel een 2e voorgedrukt lijntje. Is dit tegenwoordig een “kwaal” van deze testen? Hoor het graag
Dit lijkt mij geen voorgedrukte streepje meer. Ik zou dit licht positief noemen. Ziet er hoopvol uit.
Ik heb de afgelopen weken ongeveer 1000 Kruidvat testen gedaan en geen een had een voorgedrukt lijntje. Dus ik hoop de komende dagen een donker wordend streepje voor je! De enige kwaal in de testen die ik heb kunnen ontdekken is dat er horizontale witte strepen doorheen staan, waardoor je geen strakke strepen krijgt maar meer een streep met allemaal puntjes erin.
De kwaliteit van de Kruidvat is wel hard achteruit gegaan vind ik. Maar ik zie dit niet als een voorgedrukte streepje en denk echt dat deze licht positief is ik denk ander even een ander merk testje erachter aan gooien. De predictor early zijn tegenwoordig heel betrouwbaar
Vreemd hé dat het in de loop der jaren zo kan verschillen. K2v5 vond k 2 jaar echt super goed ik lees ook vaak dat ze vals positief geven maar daar heb k zelf nooit last van gehad. De predictor early kende ik nooit van te voren. Die heb ik gedaan op advies van hier op het forum
Ik vind het geen mooi streepje eerlijk gezegd. Lijkt scheef te staan en zou deze niet als positief beschouwen. Misschien nog een testje doen?