Beste allemaal, Ik zit met iets... Ik heb nu de laatste maanden een langere cyclus van 46 dagen. Normaal een cyclus van 25 dagen. Sinds vorige maand ben ik weer begonnen met ovulatietesten en had online de testen van 2be sure besteld en gebruikt. Voor mijn menstruatie had ik al duidelijke positieve testen in handen, maar werd na 46 dagen ongesteld, hevig en duurde 3 dagen. Na menstruatie, 9/dagen verder heb ik 2 vette duidelijke ovulatietesten weer. Het is zo vreemd. Vlak voor mijn menstruatie, een paar dagen ervoor, was het nog positief, dus einde van de cyclus en nu heb ik heel vroeg een duidelijke ovulatietest op cyclusdagen 9/10. Zijn deze testen heel gevoelig of vals. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Gebruikt iemand deze testen ook? Ik heb foto's van de testen. Maar hoe plaats ik 't hier....
Klik op ‘ reageer’ onder aan op je berichtje en klik bestand uploaden en vervolgens kies je plaatje uit je smartphone
Zijn bij deze testen de teststrepen de donkere strepen? Zo ja, dan zijn ze wel heel erg positief... heb je al eens een zwangerschapstest gedaan?
Ik zou ook even een zwangerschapstest doen voor de zekerheid. Ik heb zelf geen ervaring met gevoelige testen. Maar dit lijkt me wel heeeel erg knal! Er is bijna niks van de controlle streep over En mocht hij negatief zijn en deze ovutesten blijven lang zo knallen dan misschien toch voor de normale gaan.
Wauw! Ik denk echt dat je zwanger bent, ik heb toen ik zwanger was voor de grap een ovulatietest gedaan (ik had ze nog liggen en was benieuwd of ze inderdaad positief zouden worden) en ja hoor! Een dikke knaller, net zoals jij nu hebt!
Ben ook reus benieuwd want als je zo’n knal test hebt en blijkt zwanger te zijn, dan ben je al ruim zwanger .
Lieve dames, En lief jullie berichtjes. Word er ook zenuwachtig van, maar ik haal morgen pas de zwangerschapstest dan. Zou het dan daarom zo duidelijk positief zijn? Ik ben 10 dagen geleden 3 dagen ongesteld geweest. Misschien een vroege eisprong? Ik schrok ook vandaag van de testen.
Mocht een zwangerschapstest positief uitslaan, denk ik dat die menstruatie geen echte menstruatie was.
Die bloeding kan dan een andere oorzaak gehad hebben. Is je ovulatietest in tussentijd nog negatief geweest, of heb je niet meer getest tussen de positieve testen voor je ‘menstruatie’ en die nu?