Vandaag 11 DPO.. wacht op die sensitesten dan kan ik oploop zien, die krijg ik morgen denk ik binnen..
@RoGiJuLi heeey zou jij even mee kunnen kijken.. weet jij wanneer de innesteling ongeveer geweest kan zijn?
Gefeliciteerd!! Ik snap je angst ontzettend goed. Ik weet niet of je er voor open staat, maar acupunctuur kan je erg goed helpen ontspannen, plus ze prikken op bepaalde punten die innesteling en beginnende zwangerschap helpen ondersteunen. Ik duim dat alles mooi mag verlopen dit keer
Allereerst: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim voor een mooie plakker. Even een reactie over de sensitest; die lopen echt slecht op. Ik ben er behoorlijk van in de stress geraakt, dacht echt dat het mis zat. Aangezien bij jou de angst er ook al in zit, zou ik die testen niet gebruiken om echt oploop te testen.. of dit alvast in je achterhoofd houden. Vooral in het begin ging het traag. Kruidvat 2v5 is een beter alternatief Succes de komende tijd!
Nou, wat mooi om te lezen dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!! Ik duim dat nu alles goed mag blijven gaan hoor!
Hallo allemaal Zien jullie oploop? Dit zijn wel egt rot testen.. wel binnen afleestijd heb die van gister geknipt en geplakt en die andere is van gister opgedroogd..onderste van net..