Ik ben verdrietig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aegyo, 21 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    9/10/11 April had ik een smiley op de Clearblue ovulatietest, dus ik weet niet precies hoeveel DPO ik ben.

Vanochtend een early test gedaan van AliExpress en daar stond een licht tweede lijntje op. Daarna heb ik manlief gelijk om een Predictor Early gestuurd.

(De laatste in het schap bij Jumbo en Kruidvat had er geen...wat is dat de laatste tijd? Is iedereen massaal aan het testen? :eek:)

En ja hoor, ook daar een lichte tweede lijn op.

En nu ben ik enorm verdrietig :cry: Mijn vader is gisteravond overleden (veel te jong, aan kanker) en ik had dit zo graag nog met hem willen delen. Wat is dit vreselijk rot en oneerlijk.

Ik heb geen foto van de test kunnen nemen, want de begrafenisondernemer stond aan de deur. En ik janken, janken, janken natuurlijk...ze zal wel gedacht hebben :oops:

Overmorgen weer een test. Hopelijk zet het door. Duimen maar.

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    jeetje wat heftig dit! gefeliciteerd en gecondoleerd!Om die persoon hoef je je niet druk te maken hoor, die zien echt wel vaker mensen die erg moeten huilen! Ik hoop dat je in deze zware tijd je zwangerschap een beetje als een lichtpuntje kunt gaan zien. En wees lief voor jezelf! Het is al heftig genoeg wat je nu allemaal krijgt te verstouwen. En je mag verdrietig zijn, maar je mag ook blijdschap voelen omdat je zwanger bent. Het is gewoon hartstikke dubbel! Dus de emoties zijn ook super dubbel.

Over je eisprong die zal op 10 of 11 april zijn geweest dus dan ben je nu 10 of 11 dpo. En als je graag een foto van de test wil dan doe je toch gewoon lekker nog een testje! De predictors zijn bij veel winkels uit het assortiment, ik weet dat ze bij DA nog wel in het assortiment zitten en anders online bestellen.

3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wat heftig, gecondoleerd en gefeliciteerd! Heel veel sterkte!

4. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.983
    1.320
    113
    Vrouw
    Wat erg, gecondoleerd heel veel sterkte voor jou en jou familie.

En gefeliciteerd met de zwangerschap ❤

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.691
    27.331
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd :( misschien kun je een briefje in de kist stoppen met alles wat je hier nu verteld? Dat je het van je af schrijft en het wel echt aan je vader mee kan geven?

Dio1985, SMJD, Zebraman en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. RLSD

RLSD Niet meer actief

Jeetje wat heftig en wat een emoties.. Gecondoleerd met het verlies van je vader en tegelijkertijd gefeliciteerd met je zwangerschap!

7. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik moet even op jacht gaan naar een Predictor of Clearblue, geloof ik. Net bij een andere Jumbo geweest, maar die hadden geen enkele test :eek: DA en Etos zitten hier niet meer in de buurt...en dat is nu niet zo handig :p En anders maar online bestellen haha.

Ik durf bijna niet opnieuw te testen (doe ik wel natuurlijk). Ben nog niet overtijd en ben zo bang dat het niet doorzet. Dat heb ik al eerder meegemaakt, maar ik zou het nu op dit moment wel stukken moeilijker vinden om te verwerken :oops:

En ik heb lichte krampjes, dus dat vind ik ook heel eng :oops: Terwijl ik ook weet dat het er bij kan horen. Bij mijn zoontje heb ik 16 weken lang krampen en bloed gehad, maar die zit hier toch echt vrolijk naar een tekenfilm te kijken, dus het zegt niks :p

8. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Dat vind ik een heel lief, goed idee. Ik zie pap hopelijk ook nog een keertje voor de uitvaart, dus dan kan ik het ook nog vertellen aan hem.

Ook al is dat natuurlijk meer voor mijn gevoel, dan dat ik het echt vertel.

9. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Jeetje wat vreselijk, gecondoleerd en tegelijk gefeliciteerd. Het leven is enorm oneerlijk:( hij pakt een leven en je krijgt een leven. Het laatste is uiteraard super leuk.

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    Wat een mooi idee!

Wat een rollercoaster van emoties zo @Aegyo.... Heel veel sterkte met het grote verlies van je vader. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    dit vind ik ook echt heel mooi!
    die spanning is heel normaal en went nooit. Ik ben nu zwanger van de derde en weer zo zenuwachtig als bij een eerste. En zoals je al aangeeft die krampjes horen er ook een beetje bij. Dat is het groeien van je baarmoeder

12. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig, ik wil je heel veel sterkte wensen, maar tegelijkertijd ook heel veel geluk met het mooie wonder in je buik.

13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.455
    8.973
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte ❤ En gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    #14 Aegyo, 22 apr 2021
    Laatst bewerkt: 22 apr 2021
    Ik kon nergens een Predictor Early vinden, dus vanochtend met Etos Early getest en deze was negatief.

Ennnn nu weet ik het even niet meer :cry:

Het kan toch niet vals positief zijn als je de dag ervoor met twee verschillende merken (waarvan één Predictor notabene) positief test? :confused:

Deze onzekerheid kan ik nu echt even niet handelen :( Niet nu.

Enige wat ik kan bedenken is dat m'n urine niet geconcentreerd was. Gisteren was deze namelijk wel donker met testen omdat ik de avond ervoor weinig had gedronken.

15. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Heb je een foto van de testen van gisteren?

16. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Wat een ontzettend verdrietig bericht en ook wat een ontzettende onzekerheid met die etos early. Misschien even over een paar dagen opnieuw testen? Dan zou je hcg alweer wat meer opgelopen moeten zijn en zou je streepjes beter kunnen zien.

Ik duim voor je.

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

17. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Nee :( Maar ze waren beiden duidelijk. Teststreep wel lichter dan de controlestreep, maar absoluut geen schaduwstreepjes of tuurstreepjes. En ook ruim binnen de tijd.

18. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Zou dan toch nog Kruidvat 2 voor 5 halen

19. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Misschien heeft de test van de Etos meer hcg nodig en was je urine minder geconcentreerd. Dat zou het eventueel kunnen verklaren!
    Bij mij was toentertijd de AliExpress test en predictor positief, terwijl de sensitest en clear blue nog negatief waren. Ik was wel echt zwanger! Wat mij betreft is er dus nog zeker hoop voor je.

Verder wil ik jou en jouw familie condoleren en enorm veel sterkte wensen met het grote verlies van je vader.

20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.055
    18.852
    113
    Vrouw
    Wat een rollercoaster van emoties momenteel.. gecondoleerd met het verlies van je vader!
    Tegelijkertijd nu de onzekerheid van de testen.. sterkte met alles!! Misschien kun je online wat testen bestellen? Over een paar dagen zou de streep dan al duidelijker moeten zijn

Deel Deze Pagina