Help! Is dit mijn lh-piek? (Van belang voor IUI vandaag)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Papallona, 4 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ha dames,
    Ik ben vanaf dag 9 bezig met ovulatietesten, dit omdat ik normaal een vroege eisprong heb. Mijn cyclus is echter ineens in de war. Tot gisteren om 11.00 waren de testen echt keihard negatief. Om 18.30 had ik weer getest en ineens was het lijntje donker, ik heb veel ervaring met testen dus ik ging er vanuit dat dit de opbouw is en dat de piek vandaag zou zijn. Zo was het in het verleden ook altijd. Voor het slapen gaan nogmaals getest maar vanaf vanochtend is het lijntje ineens weer stukken lichter (onderste tesf is nog niet helemaal opgedroogd). Als ik alle testen bij elkaar leg zie je echt een “piek” maar als ik puur naar de losse testen kijk zie ik dat dus niet. De linker streep is niet donkerder dan de rechter. Heb ik misschien mijn piek gemist? Of is dit helemaal niks?
    Ik zit nu op dag 16 trouwens. Het zou mijn eerste poging IUI-D zijn dus enorm spannend omdat IUI mijn enige optie is.
    ik hoor graag van jullie. Ik twijfel ook of ik de kliniek moet bellen.

Oh, en nog iets: gisterenavond had ik ook echt meeeega buikpijn en felle steken. Ik ben hier mee bekend rond de eisprong. Vandaag lijken die steken ineens weg (of echt heel veel minder)

Bijgevoegde bestanden:

2. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ik heb overigens altijd een dun linkerlijntje. Niet zoals ik gistermiddag had, dat is echt stukken donkerder.

3. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Toch even een foto van alle testen achter elkaar…

Bijgevoegde bestanden:

4. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw