Hier heb ik mijn test na het opdrogen nogmaals een foto gemaakt. Ik ben nog steeds in de war weet niet of het negatief of positief is...Maar de jaren dat ik al die kruidvat testen gedaan had bleven ze altijd OMO wit na een half uur of een dag kijken.Bij deze testen krijg ik dus steeds die lijnen na ongeveer 10 minuten....
Nu twijfel ik wat... hij lijkt niet donkerder, zelfs iets lichter, maar dat kan ook komen doordat die van gisteren breder is dan die van vandaag.
Ik vind het er wel positief uitzien. Hcg verdubbeld om de 48-72 uur dus eigenlijk moet je de test van 02.05 en 04.05 naast elkaar liggen en ik vind ze wel oplopen. Vandaag nog getest?
Ja vandaag in de ochtend om 5 uur heb ik getest.Binnen de 5 minuten verscheen er weer een lichte streep.Vanmiddag heb ik een andere merk test gedaan en deze was heel licht positief.Ik ga niet meer testen wordt er gek van en ik twijfel enorm.Donderdag is Nod dan ga ik bloedprikken en dan weet ik het eindelijk...afwachten maar 2 slopende dagen nu voor mij....
Dames wij zijn zwangerrrrrrrrrrrrrr....... Het is nog heel pril hcg was 59.Maandag weer bloedprikken. Nu 2 weekjes zwanger zeiden ze dus 4 weken dan toch? Ik heb heel erg gehuild van blijdschap....succes voor de rest....
Dankjewel dames Hier zijn de testen van de afgelopen dagen die na een half uur pas verschenen en de test van vandaag binnen 3 minuten Succes voor de rest....