10 en 11 dpo kv2v5, is er oploop?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Zwennie, Sep 21, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwennie

Zwennie Bekend lid

Jun 25, 2015
    738
    482
    63
    Testen blijven licht oplopen ondanks het bloedverlies :( gelukkig morgenochtend bloedprikken. Verder geen last meer van krampen oid.

Attached Files:

2. Padmee

Padmee Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    2,051
    1,533
    113
    Wat een nare situatie waar je inzit. Ik heb 2x een ZOL gehad (de laatste mogelijk een vroege miskraam en geen zol). Het werd zol genoemd omdat er nooit iets is gezien op de echo want mijn hcg kwam niet boven de 600. Pas vanaf een hcg van 2000 (dacht ik) is er iets te zien. Dat het nu nog eerst omhoog gaat (of even stagneert) en daarna pas naar beneden komt trouwens vaker voor. Dat had ik ook. Maar wel goed om je hcg in de gaten te houden. Dat moest ik toen ook. Sterkte meis ❤️

Zwennie likes this.
  3. Zwennie

Zwennie Bekend lid

Jun 25, 2015
    738
    482
    63
    Dankjewel voor je lieve reactie en het delen van je ervaring. En gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Dit is voor mij de eerste keer dat ik dit op deze manier meemaak. Tussen m'n 1e en 2e een vroege miskraam gehad maar dat verliep echt heel anders. Dat waren duidelijke testen daarna bloeding en kort daarna negatieve test.
    Ik hoop ook dat m'n testen toch vanzelf weer af gaan lopen.

Het beroerde van deze hele situatie is dat ik me zo zwanger voel, pijnlijke borsten, af en toe misselijk en zo ontzettend moe. Nu wetende dat ik met lege handen blijf is wel heel verdrietig :(

Morgen en maandag bloedprikken en dan hoop ik zo om wat duidelijkheid te krijgen.

Ben blij dat ik hier m'n verhaal kwijt kan en ervaringen kan delen want ik merk dat ik er met mijn partner moeilijk over kan praten . Hij snapt natuurlijk niet zo goed wat je als vrouw doormaakt en voelt. Ik snap hem daarin dan weer wel.

4. Padmee

Padmee Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    2,051
    1,533
    113
    Heel herkenbaar. Mijn man had er ook moeite mee om erover te praten of te begrijpen hoe ik me voelde. Want inderdaad je voelt je op en top zwanger maar je weet dat het niet goed zit. En dan dat wachten en die onzekerheid is echt verschrikkelijk. Ik werd daar erg verdrietig en gefrustreerd van. Dan is het fijn om erkenning te lezen. Je kan me altijd een pb sturen als je nog vragen hebt of gewoon je ei kwijt wilt.

Zwennie likes this.
  5. Zwennie

Zwennie Bekend lid

Jun 25, 2015
    738
    482
    63
    Echt heel erg lief! En ieder woord dat ik lees is precies wat ik voel en meemaak. Inderdaad erg fijn die (h)erkenning. Ik zal het zeker in m'n achterhoofd houden voor als ik weer een moeilijk of onzeker moment heb komende dagen. Ik zie erg op tegen het weekend, bang dat er iets gebeurd. Aan de andere kant ook wel fijn om even niet m'n masker op te hoeven zetten op het werk en even lekker boos en verdrietig te kunnen zijn.

6. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

Jul 17, 2017
    1,908
    1,757
    113
    Female
    Even hartjes en knuffels voor jou @Zwennie ♡♡♡ Wat een kutsituatie zeg, hopelijk heb je snel duidelijkheid :(

Zwennie likes this.
  7. Zwennie

Zwennie Bekend lid

Jun 25, 2015
    738
    482
    63
    Dankjewel, super lief :oops: wat fijn al het medeleven hier op het forum, voel me echt minder alleen ❤️

Suzi98 and Asil like this.
  8. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

Jan 30, 2021
    2,385
    1,921
    113
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid! ♥️

Zwennie likes this.
  9. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,252
    12,628
    113
    Female
    Hoe gaat het vandaag?

Zwennie likes this.
  10. Zwennie

Zwennie Bekend lid

Jun 25, 2015
    738
    482
    63
    Nog steeds veel bloed maar verder voel ik me wel oke. Vanmorgen 1e keer bloed geprikt. Hopelijk straks de 1e uitslag.

11. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,252
    12,628
    113
    Female
    Ja hopelijk ook

12. Zwennie

Zwennie Bekend lid

Jun 25, 2015
    738
    482
    63
    Enigzins goed nieuws, test van vandaag is heel erg licht, aflopend dus :thumup: zo raar om dit te typen maar ik voel echt zo'n opluchting. Het bloeden wordt ook wat minder dus ik denk nu dat ik het ergens afgelopen dagen "verloren" ben. Dubbel gevoel op luchting en verdrietig. Ik heb nog geen uitslag van het bloedonderzoek en maandag ga ik voor alle zekerheid ook nog maar waarschijnlijk heeft m'n lichaam het toch opgelost.

Attached Files:

Mimus, Asil and Loveischocola like this.
  13. Padmee

Padmee Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    2,051
    1,533
    113
    Fijn dat je lichaam het zelf lijkt op te lossen. Dan is er ook meer ruimte voor verdriet dan alleen maar onzekerheid.

Zwennie likes this.
  14. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

Feb 8, 2016
    2,981
    1,320
    113
    Female
    Ik snap je dubbele gevoel heel erg goed. Je moet toch ook weer verder, sterkte :)

Zwennie likes this.
  15. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,252
    12,628
    113
    Female
    Wat fijn! En snap ik helemaal hoor ik was toen bij me ZOL ook blij dat met bloedtesten iedere keer afliep en toen onder de 5 was!

Zwennie likes this.
  16. Zwennie

Zwennie Bekend lid

Jun 25, 2015
    738
    482
    63
    Dankjewel dames voor al jullie tips en lieve reacties! Jullie hebben me echt heel erg geholpen.
    Ik zal de uitslag van de bloedtesten enzo nog posten, dan kan ik het topic een soort van "afsluiten" mocht iemand ooit googlen naar ervaringen (doe ik zelf ook altijd en vind het altijd zo rot als je niet weet hie het afloopt o_O)

Sayf and Mimus like this.
  17. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

Jul 17, 2017
    1,908
    1,757
    113
    Female
    Fijn om te lezen! Misschien toch iets dat met je eerste menstruatie niet goed was opgeruimd ofzo? Ik zou niet weten of dat kan hoor eigenlijk :rolleyes:

Ga je wel vloedprikken voor de 2e keer ook? Dat lijkt me wel verstandig eerlijk gezegd.

Hopelijk nu snel een goede cyclus weer en een mooie nieuwe positieve test!!

Zwennie likes this.
  18. Zwennie

Zwennie Bekend lid

Jun 25, 2015
    738
    482
    63
    Ik denk inderdaad dat als de testen nu netjes af blijven lopen dat het met de eerste bloeding niet goed opgeruimd is geweest.
    Ik ga maandag nog wel voor de 2e keer bloedprikken, dan ben ik zeker van eventuele afloop en weet ik ook waar ik sta qua hcg.

Laten we het hopen ja! En dan gewoon een mooie knaller ❤️

En jij lekker genieten van je zwangerschap!

Rosje83 likes this.
  19. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,252
    12,628
    113
    Female
    Hoe gaat t nu?

Zwennie likes this.
  20. Zwennie

Zwennie Bekend lid

Jun 25, 2015
    738
    482
    63
    Lief dat je het vraagt ❤️, het bloeden is gestopt en m'n testen nagenoeg negatief dus het heeft eindelijk goed doorgezet. Voel me wel een beetje neerslachtig maar dat zal uiteindelijk ook wel weer beter worden. Morgenochtend nog bloedprikken en dan bel ik aan het einde van de dag voor de uitslagen. Die zullen wel bevestigen wat ik al weet.

Mimus, Padmee, Rosje83 and 1 other person like this.

Share This Page