*Na hoeveel dagen hebben jullie POSITIEF getest*?

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, May 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik vroeg me af hoeveel dagen jullie positief hebben getest na jullie NOD of ervoor natuurlijk dat kan ook ;)

Ik heb namelijk maandag 21/5 postief getest, duidelijk een streep te zien, maar dinsdag, woensdag en donderdag (huisarts test) negatief hoe kan dit?

2. dionne84

dionne84 Actief lid

May 1, 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo

waarschijnlijk is er dan toch iets mis gegaan met de innesteling.. ja iets anders kan ikme niet zo bedenken!

liefs dionne

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ja waarschijnlijk is er wel een eitje bevrucht maar deze heeft zich niet (goed) ingenesteld en dus wordt je dan waarschijnlijk gewoon ongesteld. dit gebeurt best veel en meestal heeft de vrouw het niet door, maar omdat er tegenwoordig steeds vroeger getest kan worden weet je dat dus wel maar of je er blij mee moet zijn. als je menstruatie uitblijft zou ik al ik jou was nog een tesje doen, wie weet had je voor de huisarts test te wienig hcg

4. jettje

jettje Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,541
    0
    0
    zv-er
    Ik teste pas na 11 dagen positief met de test van de huisarts.
    Daarvoor had ik 3 testen gedaan , 1 kruitvat en 2 etos.
    Zelfs na de 12 dag testen ik negatief met een test.
    Het ligt aan het hcg gehalte in de urine. Sterkte verder!

5. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Nu ik jouw verhaal leest, maakt het me wel onzeker, ik ben nu volgens mijn berekening ook 12 dagenovertijd maar heb 2x negatief getest :rolleyes:

6. Kris80

Kris80 Lid

May 9, 2007
    68
    0
    0
    Hoi hoi!

Ik heb ook zoiets gehad...ik testte op maandag positief en daarna alleen nog maar negatief. Ik had wel last van kwaaltjes (tussen de oren?) dus langs de dokter gegaan. Die heeft mijn baarmoedermond bekeken en heeft me verteld dat ik niet zwanger ben of ben geweest. Omdat ik nu ( 3wkn na de pos. test) nog steeds niet ongi ben gaat hij uit van een foutje tussen de tests. Schijnt heeeel soms voor te komen...
    Ik hoop natuurlijk voor jou dat jouw test geen foutje was..succes ermee!

7. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik testte op mijn nod positief...

miss dat t hcg nog niet hoog genoeg is bij je?
    ik duim voor je dat je alsnog posi test wijffiej

8. Jinte

Jinte Lid

May 23, 2007
    24
    0
    0
    3 wkn na pos test nog steeds niet ongesteld...zou dat dan niet juist op een zwangerschap duiden?! :rolleyes:

Ik heb 1x 2 dgn na NOD pos getest, 1x 7 dgn na NOD en 1x 1 dag voor NOD.
    De eerste 2 zijn helaas in een vroege miskraam geeindigd. ik weet niet of een late pos test (weinig HCG) daar verband mee heeft gehad.

9. Kris80

Kris80 Lid

May 9, 2007
    68
    0
    0
    Hai Jinte!
    Even een reactie op jouw reactie...ik ben inmiddels ongesteld geworden hoor! Hoop dat deze cyclus wat minder lang gaat duren! (afgelopen x 3,5 maand!)

Share This Page