Ik mag aankomende maand een nieuwe telefoon uitzoeken. Nu kan ik niet kiezen tussen de samsung Slll en Iphone 4s. Wat zijn jullie ervaringen met deze telefoons?
Ik hen sinds gisteren de s3 en bevalt me prima. Mn man heeft een iphone maar is totaal niks voor mij..
Ik heb de 4s en bevalt prima! Hiervoor samsung gehad maar liep vaak vast! Alleen met sommige websites is het onhandig dat apple geen flash ondersteunt.
Ik ga vandaag (joepie de poepie) de samsung galaxy s3 halen. Heb nu de eerste en ben daar onwijs tevreden mee. Ik heb verder niets met apple en heb ook geen apple producten, dus ik zou niet snel een apple kopen. @ts: wat heb je nu voor telefoon? En heb je al een tablet of niet?
Volgens mij zijn het allebei goede telefoons. Je hebt een samsung-kamp en een apple-kamp. Ik heb zelf een samsung (s2) en ben daar heel erg tevreden over. Als ik een nieuwe mag, wordt het weer een samsung. Ik heb ook niks met Apple. Mijn vriend heeft een apple, maar die gaat als 'ie een nieuwe mag overstappen op samsung.
Hey! Diezelfde vraag had ik dus zo'n 2 maanden geleden ook... Ik heb gekozen voor de galaxy s3 en ik ben helemaal weg van dat ding! Heb er ook zeker geen spijt van. Bekijk anders eens wat filmpjes van de s3 op youtube? Door die filmpjes heb ik mijn keuze heel makkelijk kunnen maken.
ik zou geen S3 willen, ben dolblij met mijn iphone 4s! Maar denk dat allebeide telefoons super zijn, meningen zijn ontzettend verdeeld.
Als mijn SG2 afloopt ga ik (waarschijnlijk) ook naar de SG3. Al vind ik dat wel engig omdat er in het begin berichten waren dat de SG3 ontplofte/in brand vloog. Maar Apple? Nooo way! Geen fijn besturingssysteem! SG3 kun je ook meer customizen, je kunt er net wat meer mee vind ik.
@Huiboobee, die 'ontploffing' is onderzocht (was er maar 1 )door een extern bureau dat door samsung is ingehuurd en bleek door externe oorzaken te zijn ontstaan. Uiteindelijk heeft de eigenaar van het toestel er ook iets over gezegd en toen bleek dat het betreffende toestel waarschijnlijk in de magnetron is gestopt... tja... Ontploffing Galaxy S III had "externe oorzaak" - Androidworld Androidworld
Ik heb nu de bb torch Wil dus een totaal andere telefoon! M'n man heeft volgens mij de samsung s2 ook een leuk telefoontje! Wat is er anders aan de samsung s3?