Artis zegels van de Dekamarkt (ruilen voor andere kortingsbon)

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Valerie, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Bij de Dekamarkt kun je nu sparen voor entreekaartjes voor Artis. Wie heeft er Artis zegels gekregen en doet er zelf niets mee? Je zou mij er heel erg blij mee maken! :D

    Ik heb diverse bonnen te ruilen (uiteraard in verhouding tot het aantal zegels / kaarten dat je aanbiedt), o.a.:

    - Voordeelbon Landal GreenParks: 40 euro korting op een weekend- of midweekverblijf of 60 euro korting op een weekverblijf (ook geldig tijdens feestdagen en schoolvakanties EN in combinatie met andere kortingen zoals jonge gezinnen korting)

    - Hotelbon twv 40 euro (gratis 3 overnachtingen in vele hotels in Europa, je betaalt alleen ontbijt en diner, kinderen t/m 3 a 4 jaar mogen vaak gratis mee)

    - Sleep-well-ness bon (40 euro korting op sauna en hotel, diverse locaties in Nederland)

    - Gratis entree Sneeuwattractiepark Skidôme (tegen inlevering van de voordeelbon ontvang je elke 2e dagkaart gratis)

    - Klimpark Fun Forest 20% korting (max. 4 personen per bon, ik heb 2 bonnen)

    - Duinrell 20% korting op het Attractiepark (max. 4 personen per bon, ik heb 2 bonnen)
     
  2. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik heb inmiddels ook nog een waardecheque voor het Dolfinarium in de aanbieding: 7 euro korting pp, max. 5 personen. ;)
     
  3. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    up. ;)
     

Deel Deze Pagina