Natuurlijk hebben we allemaal wel eens kwaaltjes en dingen waar we niet vrolijk van worden. Maar noem nu een 10 dingen die je fijn vind aan zwanger zijn... Hier de 10 van mij... Maar er zijn er nog wel meer... 1. De positieve test 2. De eerste echo 3. Uitvinden dat we een meisje krijgen 4. Babykleertjes kopen 5. Babykamer inrichten 6. De kleine voelen schoppen en bewegen (niet altijd fijn trouwens) 7. Eten wat ik wil en er nog niet eens veel van aankomen 8. Verwend worden door familie en vrienden 9. M'n groeiende buik 10. Niet ongesteld zijn
Toevoeging nummer 11: Heel veel extra liefde en aandacht van de toekomstige vader (hij is normaal ook heel lief, maar nu extra bezorgd) Groetjes Franka
ok, de mijne: 1. de positieve zwangerschapstest 2. de eerste echo met kloppend hartje 2a. na bloedverlies, een extra echo, waarop alles goed was 3 . Nieuwe vriendschap opgebouwd, terwijl mijn relatie stukgelopen was door mijn ex. 4. Babykamer leeghalen, en beginnen met behangen, verven en inrichten 5. kleertjes kopen 6. veel dingen krijgen van mijn ouders en vrienden 7. Lekker alleen van mijn zwangerschap genieten (naast mijn ouders dan) 8. De box in de kamer gezet, om meer aan het idee te wennen 9 . Geen ongesteldheid meer ( geweldig!) 10. ALLE spullen van mijn ex het huis uit!
Tien postitieve dingen van mij: 1: de positieve test 2: reactie van mijn vriend..... 3: 1e echo 4: we krijgen een meisje... 5: eerste bewegingen in mijn buik 6: samen met mijn beste vriendin zwanger 7: betere band gekregen met mijn zus en ouders 8: de zorgzaamheid van mijn vriend...het is echt een lieverd 9: kamertje in orde maken...spullen aanschaffen etc... 10: het is gewoon een wonder wat er zich afspeelt in mijn buik...we worden ouders van het mooiste wat er bestaat op deze wereld...een heel nieuw mensje....zucht..
Leuke vraag! 1- de eerste positieve test 2- het uitblijven van de misselijkheid 3- de positieve uitslag van de vruchtwaterpunctie 4- het horen dat we een meisje krijgen 5- het voelen trappelen in je buik 6- elke echo (en dat zijn er reeds 4) 7- mijn man die me helemaal adoreerd 8- ouders die helemaal blij zijn en bijna zelf zwanger zijn 9- alle lieve dingen die we krijgen van anderen 10- het wonder van zwanger zijn, het gevoel van binnen..... Liefs Merel
even denken, hoor, mmmm... 1.De eerste keer het hartje horen kloppen 2.De eerste echo waarop ze beweegt 3.Het eerste schopje voelen 4.Het geslacht te weten komen (meisje) 5.Mijn superverliefde man 6.Mijn hormonen als de moodswing op "up" staat 7.Felicitaties van iedereen, zelfs als je ze nauwelijks kent 8.Veel kunnen eten zonder veel consequenties 9.praten met mijn man over hoe het straks word 10.Lief en leed delen met de juli-mama's van zwangerschapspagina!
10 positieve dingen van mij 1 De eerste echo waar ons kindje op te zien was 2 Het kloppen van het hartje 3 De 20 weken echo waar alles goed op leek en we het geslacht wisten 4 Het heen en weer draaien van ons kindje, de hardere gedeeltes zoals kontje voelen. 5 De pretecho waarop we 3d ons kindje konden bewonderen. 6: Veel bezorgdheid/aandacht voor mij 7: baby kamertje en spulletjes krijgen en kopen. 8: De babykamer inrichten 9: Mijn vriend die heel lief tegen mij doet en trots is. 10: Lekker dagdromen hoe het straks word
1/de posi test 2/de eerste echo 3/het stoppen van de misselijkheid 4/de eerste beweging 5/het stoppen met flauwvallen 6/de eerste reactie van de beeb op m'n hand 7/eigenlijk elke echo 8/het shoppen Voor de rest is er bij mij niet zoveel positiefs aan...
mijn top 10: 1. de test: positief! 2. de aandacht van manlief 3. de aandacht van de omgeving (leerlingen, collega's en natuurlijk familie) 4. grotere borsten! 5. nog klein buikje, dus nog lekker actief 6. de kleertjes die we krijgen 7. onze eerste vakantie met z'n 'drietjes' 8. een buikje in het vooruitzicht 9. niet ongesteld worden 10. de tweede echo, wat een mooi wurmpje! Volgorde willekeurig...
Hmmm 10 positieve dingen? zo weinig...? Ok. 1- de echo's 2- iedere keer dat ik het hartje hoor kloppen 3- dat ik (nog) niet misselijk ben geweest 4- shoppen voor nieuwe kleren, omdat de oude niet meer passen. 5- dat ik nu een buik(je) heb om te showen. 6- Dat de kinderwagen binnen kwam, heb 'm meteen in elkaar gezet. 7- Naar de verzameling beertjes kijken, word ik vrolijk van. 8- Kleding shoppen voor de kleine.. 9- vertroeteld worden door iedereen.. 10- niet meer ongesteld worden.... (heeeeeeerlijk)