leuk wow deze is heftig zeg heb vorig seizoen ook gezien maar die waren niet zo heftig als deze wat zielig voor die oma zeg
ik ook, gelukkig werkt die nu wel mee, ik ben benieuwd wat voor impact het na die peroide heeft, de interventie en het afkicken, voor de ex verslaafde en familie, gelukkig hoef ik dat hopelijk nooit te ondervinden
Ik kijk ook. Heftig hoor, en hier helaas heel herkenbaar! Blijft een goed programma dit en vind Jim echt goed.
Heftig hoor. Misschien ligt het aan mij. Maar wat ik enigszins raar vond was de relatie met zijn vriendin. Zij was de reden om toch hulp te vragen omdat ze bij hem weg was gegaan. In die tussentijd is ze weer snel zwanger geraakt ofzo? Want bij het ophalen was ze net bevallen van een 2de kindje... hij voelde zich de papa van het kind (maar was het niet). echte liefde zeggen ze dan... zo veel liefde dat ze in de tijd dat ze even uit elkaar zijn zwanger word van een ander... Of heb ik het verkeerd begrepen? Dan neem ik alles terug. Edit: volgens mij is het de zus die een kindje had gekregen. Dus moet mijn woorden terug nemen
Volgens mij ging hetwel om die vriendin. Snapte er ook geen jota van maja, als zij gelukkig zijn Hij zag er wel een heel stuk beter uit zeg!
Ja het was die vriendin, aangezien de presentator zei: zijn vriendin is inmiddels bevallen van een tweede kindje die hij ook beschouwd als zijn kind. Ik vond het ook erg vreemd??
Misschien apart vóór de programma bij elkaar gekomen Ik vind jim ook leuk,?dat die zelf ook verslaafd was he
Zo....dit was een aparte familie, had het idee dat er veel meer speelde. Zonde van die kerel zeg, die is echt wel weer aan de spuit!
Ja dat denk ik ook. En vooral die vrouw vond ik zo suf. Ze accepteert alles maar gewoon, heb het idee dat gewoon weer verder gaat als voor dit programma.
Ik heb steeds het idee dat Jim Geduld zo 'acteert' ofzo. Als hij die praatjes tussendoor houdt heb ik echt het idee dat hij voorleest of acteert i.p.v. dat het echt uit hem zelf komt. Kweetniet, ik knapte er een beetje op af.
Ik vond het wel goed dat Peter de vriendin er ook op aansprak toen ze vertelde dat de spuiten gewoon in huis lagen en de kinderen er ook gewoon bij konden komen.
heeft iemand de aflevering van gister gezien ? ik denk dat het niet meer gaat werken, ze herkent misschien wel dat ze problemen heeft en was clean, aan het eind maar toch denk ik dat ze het niet blijft, ik begrijp de 2 oudste dochters compleet,
Heb het net gekeken. Ik denk niet dat ze clean blijft. Wat een vreselijk zenuwachtig typje die vrouw. En die man is slappe hap.