Hallo, Het is nog een beetje vroeg maar 24 april zijn wij 10 jaar getrouwd. Ik zou dan graag iets leuks willen doen met ons eigen gezin (kind van 8, 7 en 3). Eerste instantie dacht ik aan Disney, maar dat is dan toch wel wat te duur. Iemand leuke suggesties, anders dan Efteling of Disney (Of je moet een topaanbieding weten). De kinderen hebben dan vakantie van school wat wel erg goed uitkomt. 27 april willen we wel teug zijn voor koningsdag. Dus van 20 april t/m 26 april zou het kunnen.
Toen wij 10 jaar getrouwd waren, zijn we 2 dagen naar Legoland gegaan met de kinderen. Dit in combinatie met een week in een superdeluxe vakantiehuis met eigen (binnen)zwembad, sauna, bubbelbad, etc. We gingen in de zelfde periode als jullie (meivakantie). Omdat het dan in Denemarken laagseizoen is, was het luxe vakantiehuis echt heel goedkoop (relatief dan). Bij de boeking hadden we de mogelijkheid om kaarten voor Legoland met veel korting te kopen (2 voor de prijs van 1). Al met al was het een superleuke en ontspannen vakantie. De kinderen hebben het er nog over.
Mocht je ook plannen gaan maken in die richting: wij hebben geboekt bij Dansk. Zij hebben veel ervaring in Denemarken en kunnen goed advies geven nav jullie wensen. Op hun website kun je vakantiehuizen zoeken (mocht je dat willen) en evt. bepaalde luxe zoals een binnenzwembad aanklikken. Ze hebben daarin een groot aanbod en in april vallen de prijzen reuze mee. Ik geloof dat ons vakantiehuis rond de 400 euro was voor een week, maar er waren ook goedkopere opties (en duurdere ). Er komen dan nog wel kosten bij voor electra etc. (en dat was best veel ivm verwarmd zwembad). Kijk ook even bij de aanbiedingen voor Legoland. Vaak (altijd?) kun je tijdens de boeking kaarten bestellen met veel korting, zoals 2 dagen voor de prijs van 1 (of 2 personen voor de prijs van 1).
Ik lees mee! Wij zijn dezelfde dag ook 10 jaar getrouwd en twijfelen nog, een leuk feestje geven (ipv met 12,5), aangezien we ook getrouwd zijn op de dag dat we 10 jaar bij elkaar waren. Of een leuke vakantie/uitje met de kids.
Europapark vind ik ook een aanrader! Als je daar een leuke airbnb in de buurt regelt dan valt het qua kosten behoorlijk mee.
Misschien is dit binnen budget.... Wij gaan in de krokusvakantie met z’n 5 en naar Eurodisney. Ik betaal €703 (die €3 doet het hem ) voor maandag t/m donderdag in davy crocket. Geboekt via de belgische site waar de kinderen gratis waren. Check goed de kinderen gratis acties van het buitenland!
Als je in Davy Crocket zit scheelt wel aardig ja qua kosten, en dat is ook prima te doen! Wij vonden het ook wel prettig om aan het eind van de dag even uit de Disney bubble te kunnen stappen. En echt, dit is zo'n fantastische ervaring voor de kinderen, dat blijft ze wel bij hoor!