gister gekeken naar 4 handen op een buik, wat een irittant wijf die toria (dictatoria) niet best roken als een ketter als je zwanger bent. kan gewoon niet geloven dat dit soort mensen zwanger zijn en ook door 1 keer klussen gelijk raak bah niet te bevatten. ik weet dat ik dan beter niet kan kijken maar uit nieuwsgierigheid doe ik het toch. maar erger me dood. aangezien wij al 2 jaar bezig zijn en nog steeds niks niet te bevatten. ik moest gewoon even mijn gal spuien. misschien kom ik wel jaloers over, nou dan is dat maar zo. famke
Ik heb het net gekeken, had het opgenomen. Maar wat een verschrikkelijk dom, vervelend, ondankbaar mens!! Tatum doet zo goed haar best om er wat van te maken, en dan krijg je zo'n reactie. En die moeder van haar... Lekker peuken aanreiken aan een zwangere, zij heeft ook het verstand van een goudvis blijkt uit meerdere dingen. Ik vrees dat dit kleine babytje helaas zo weinig gestimuleerd gaat worden dat het gewoon weer van voren af aan begint, over 15 jaar weer een baby erbij. Zo sneu dit. En dan te bedenken dat er zoveel mensen zijn die een kindje heel veel kunnen bieden en niet na 1 keer zwanger raken, zelfs niet na 1000 keer. Oneerlijk
Zie ook dit topic hierover http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/520820-vier-handen-op-n-buik-nieuw-seizoen.html