Waar kan ik het beste/goedkoopste SOLGAR foliumzuur en zwangerschap vitamine kopen? Ik lees wel eens dat ze in het buitenland het goedkoopst zijn, maar weet iemand waar of heb je ervaring? Alle tips zijn welkom
Ik Heb geen dio in de buurt, maar is solgar wel eens 1+1? Dan rijd ik er wel wat verder voor zou je een seintje willen geven, als je het ontdekt.?
Ik zie overigens op de website van dio niet de prenatal vitamines van solgar.. überhaupt geen solgar?
Ik koop het altijd bij de vitaminestore of de natuurwinkel. Misschien omdat ik niet anders gewend ben maar zo duur zijn ze toch niet. Ik weet niet welke je wilt maar de prenatal nutriens waren of zijn nog steeds tijdelijk niet leverbaar ik heb half Nederland afgezocht naar een winkel die nog een potje had staan. Dit komt omdat solgar hele hoge eisen heeft aan de kwaliteit van hun vitamines, mocht iets niet 100% aan die eisen voldoen dan wordt het gewoon niet uitgebracht en gaan ze door totdat het product 100% voldoet aan hun eisen. Dit geeft mij ook een extra goed gevoel over hun vitamines.Het zou binnenkort wel weer leverbaar moeten zijn. Sorry als dit to much information was
Zeker niet too much, juist heel fijn die extra info! Ik zal nog eens bij de plaatselijke drogist kijken.,Ik ben er namelijk bijna doorheen (en ja ik zoek idd de prenatale nutriënts) in het ergste geval maar de losse foliumzuur dan, en dan de andere hoognodige vitamines uit een ander potje Thnx!