10 jaar vrij, maar toch levenslang!!

Discussie in 'De lounge' gestart door spikkeltje, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ja ik moet het even kwijt.
    Nee, ik heb niks verkeerd gedaan, waardoor ik nu 10 jaar vrij van ben en toch levenslang heb.
    Nee, ik ben 10 jaar vrij van een incest verleden. Maar toch heb ik levenslang.
    Het is deze week 10 jaar geleden dat ik het eindelijk durfde te zeggen wat mij al 9 jaar over kwam.. dus dit moest ik even kwijt.

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    meid wat vreselijk voor je!
    daar kom je inderdaad nooit vanaf, maar ik hoop dat de tijd de wonden toch een beetje heelt. heel veel sterkte!

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Heel veel sterkte meis, het probleem is dat jij dit 24/7 met je mee zult dragen... en inderdaad levenslang :(
    Ik hoop dat je goed werd opgevangen door degene aan wie je het durfde te vertellen.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Als je zoiets overkomt heeft dat inderdaad invloed op de rest van je leven zonder dat je erom gevraagd of het verdiend hebt. Ik wil je veel sterkte wensen met het verwerken van het onrecht en de pijn die je is aangedaan. En ik vind het heel knap van je dat je het hebt durven zeggen.

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Knap dat je het toen naar buiten hebt gebracht en zo er een einde aan hebt gemaakt maar natuurlijk ook heel veel sterkte!

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Veel sterkte, heftig om te lezen.

Knuffel

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    eyore, knap van je hoor dat je het verteld hebt. Weet uit ervaring hoe moeilijk dat is. Je blijft een emotionele litteken houden en alleen jij weet hoe je het een plek kunt/wilt geven. Hoop dat je een partner hebt die weet wat je in je rugzakje aan bagage hebt en ermee om kan gaan (dus stoppen als je het aangeeft enzo). Ik heb het geluk gehad om zo'n partner te krijgen, ben alweer bijna 15 jaar met hem getrouwd, en zie mijn banner, dit jaar krijgen we echt een kroon op onze liefde.

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    op hyves heb je zo'n "respect" knopje.. die mis ik hier..

daarom maar zo:

respect

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

meid wat verschrikkelijk wat je hebt mee moeten maken.

idd het is nu gestopt maar jij zit er levenslang aan vast.

Heel veel sterkte

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Sterkte, en respect dat je het zo verteld!

11. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel

Idd, RESPECT!

12. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

bedankt voor de lieve reactie!!
    Doet me goed!
    Soms worstel ik er nog meer.. maar dat zo blijven, hoevaak ik ook in therapie ben geweest. het maakt niet uit soms is het goed om er over te praten.
    Ben van de week begonnen met alles op papier te zetten in een verhaal vorm.. misschien is het ook weer een stukje verwerking. geen idee, maar het doet me wel goed.

Heb nu sinds 2 jaar een lieve vriend en we wonen anderhalf jaar samen en hopen ook snel op een wondertje..

liefs

Deel Deze Pagina