Hoi, Ik ben vandaag vrij en wil graag een film zien (nieuwe twilight film). Die draait vanmiddag hier dus dat komt goed uit. Maar..... ik twijfel enorm of ik wel in mijn eentje wil gaan. Voel me dan zo sneu... Wat zouden jullie doen? Gaan jullie wel eens alleen naar de film? Groetjes Rosa
Ik ga nooit alleen naar de film. Lijkt me ook niet echt gezellig, maar als jij het niet erg vind, zou ik het gewoon doen! Is er niet iemand die je gauw kan bellen?
Heel toevallig, mijn man is gisteren alleen geweest Het boeit hem dus totaal niet... en mij ook niet. Wij zijn toen los van elkaar gegaan, ik naar de meidenfilm. Hij naar de SF! Ik haat SF. dus.. toen allebei appart gaan kijken. Veel plezier bij de film
whahaha...ik zou gewoon gaan! lekkere bak popcorn voor jezelf alleen...lekker drankje erbij...en kijken! Je niet ergeren aan iemand die naast je zit te zuchten omdat diegene er niets aan vind....enz enz enz...hahaha... Ik ging voordat we een kindje hadden vaak mee met de mannen naar voetbal..(bioscoop dichtbij!) en ging dan filmpje pikken! Kei leuk!!
Ja natuurlijk kan dat. Soms is dat zelfs leuker. Toen mijn man nog bij de Marine zat deed ik het ook wel op zondag naar een filmhuis film. Daar hield ik toen van ( en ik kon verder niemand die het ook leuk vond) dus ging ik lekker alleen. Ik voelde me helemaal niet sneu.
Gewoon lekker gaan, kan je lekker zelf weg zwijmelen bij de film Have fun, hij is zooooo leuk .. Ben je toevallig ook twilight fan ? want dan moet je ff in het tv / film gedeelte hier op de site kijken daar is een speciaal twilight topic
Ja, soms moet je je daar even overheen zetten. Dat had ik altijd met shoppen. Nu vindt ik het heerlijk. Je hoeft naar niemand om te kijken
Wij hebben het ook wel eens gedaan. Hij naar een actiefilm en ik naar een meidenfilm. Ik vond het wel grappig!
Hmm, misschien moet ik het dan toch maar doen Thnx! Alleen shoppen doe ik wel trouwens, vind ik ook fijner. Zit er tenminste niemand te wachten of te zeuren dat je alweer een schoenenwinkel in wil...
Veel plezier! Zelf zou ik 't niet doen, maar ik hou er helemaal niet van om iets in m'n eentje te doen (ik ga dus ook nooit alleen shoppen ofzo), maar ik vind het echt niet raar als iemand anders wel alleen naar de film gaat hoor. Kan je 'm iig wel beter volgen!
Er is trouwens een zp meeting op 22 aug voor twilight moms, miss zin om mee te gaan ? gaan we namelijk ook naar de film dus dan ben je niet alleen
Yup, hier vind je alle info: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/204059-twilight-fans-deel-2-a-90.html
ik durf het niet maar dat is niet omdat ik het sneu vind ofzo. Als ik naar de film ga en iemand alleen zie dan denk ik ook niet he wat sneu die heeft niemand om te gaan. gewoon lekker gaan dus als je durft. Alleen shoppen doe ik wel eens idd kun je op je eigen gemakkie de winkels in
Echt niet sneu als je alleen naar de bios gaat, heb ik ook wel eens gedaan, wel vaker trouwens, maakt toch helemaal niets uit, je gaat toch niet kletsen tijdens een film of zo zeker niet in de bios.