Sappemeer - Aan de Noorderstraat in Sappemeer is vrijdagmiddag een baby gevonden op het trottoir voor een woning. De politie houdt er rekening mee dat de baby moedwillig uit het raam is gegooid. Buurtbewoners ontdekten rond kwart over drie dat de baby, van nog geen jaar oud, voor het huis op straat lag en schakelden de hulpdiensten in. De baby is met spoed naar het ziekenhuis gebracht, maar de politie kan nog niets zeggen over de toestand van het kind. Alleen dat het nog leefde toen het naar het ziekenhuis werd gebracht. De moeder van het kind is in de woning aangehouden, maar is volgens de politie erg verward en niet aanspreekbaar. De politie zegt daarom nog geen idee te hebben wat er zich in de schipperswoning aan de Noorderstraat heeft afgespeeld. Ook is onbekend of de vrouw op het moment van het drama alleen thuis was. De politie heeft met de vader gesproken. "Maar die was vanzelfsprekend ook erg van de kaart", zegt woordvoerder Anthony Hogeveen. "Al met al is nog volstrekt onduidelijk wat zich in de woning heeft afgespeeld." De politie verwacht dat dit pas in de loop van dit weekend duidelijk wordt. Erg sneu dit hoop dat de baby dit overleeft zonder blijvend letsel. ( of de baby nu is gegooid of dat het een conclussie is van de journalist nog terzijde )
Ik heb begrepen dat het meisje pas enkele weken oud is .. Onmogelijk om zelf uit het raam te vallen.. En een verwarde moeder zegt voor mij genoeg
ik las het net... wat zal er aan de hand geweest zijn. Moeder een postnatale depressie/psychose of huilde het kindje zo veel dat ze het niet meer aan kon... hoe dan ook vreselijk voor alle betrokkenen...
Het moet niet gekker worden! Ik kan me niet voorstellen dat ik m'n kind uit het raam zou gooien! Pfffffff wat erg zeg!
Het lijkt tegenwoordig wel een rage om je kind om zeep te helpen. Is toch niet meer normaal. Waar ligt het toch aan? Eten, drinken, tv, computer....???
nou... we weten helemaal niet wat er aan de hand is... als de moeder een postnatale depressie heeft is dat voor haar ook verschrikkelijk... Heeft ze een huilbaby dan was ze misschien zo radeloos... Ik kan geen oordeel hebben zo hoor...
Bah al die mensen die hier oordelen. Een verwarde moeder, een kleine baby etc. lijkt heel veel op een psychose en PND. Dan vraag ik me eerder af of er bijv. hulp is geweest voor de moeder. Ik veroordeel haar niet voordat ik de feiten ken.
ik kan het niet meer aanhoren hoor ! Zelf onze mees verloren net te horen gekregen dat het neefje(nog geen jaar oud ) van een collega een ernstige ziekte heeft en dat hij binnen een paar maanden gaat overlijden . gadver gadver t,is gewoon allemaal niet eerlijk !!!!!! ,ZUCHT,
Ik vind idd dat je hier geen oordeel over mag geven totdat je de feiten weet. Wel heel verdrietig om te horen!
wat er ook precies is gebeurd, ik wordt kotsmisselijk van dit soort berichten. in welke wereld leven we toch! De een die zo graag wilt verliest zijn kind of krijgt er niet eens een en de ander gaat zo laks om met zijn kind bah.....
Woon er zelf in de buurt. Maar verschrikkelijk toch, wie weet hoe lang die baby op de grond heeft gelegen! Zo'n hulpeloos kindje...