Hoi iedereen, Ik heb - gelukkig - nog de tijd, want wij vinden jongensnamen zo moeilijk. Meisjesnamen hadden wij al voor ik zwanger werd, maar een jongensnaam totaal niet. Nu hebben wij beide het voorgevoel dat het een jongetje wordt, dus zijn wij vast aan het nadenken voor wat namen. Mijn voorkeur gaat uit naar een aparte maar stoere naam. Ik vind leuk: Maddox of Dex maar Milan vind ik ook leuk. Alleen liever geen top 10 naam. Hebben jullie nog ideeen?
Ja,onze zoon heet moreno. Daarbij krijgen wij ook een dame maar Milan zou er dan nog wel bij passen. Verder zijn er bv heel veel namen die ik gewoon wel leuk vind maar niet wat bij ons past kwa personen. Vriendin van mij gaat waarschijnlijk haar zoon Raf noemen,heel leuk voor bij hun maar totaal niet mijn smaak Ik kijk zelf ook of de naam past bij onze naam èn natuurlijk bij de achternaam. Succes met het kiezen van de juiste naam,blijft moeilijk
Moreno is ook een mooie naam zeg! Zijn jullie al uit voor de naam voor jullie babygirl? Thanks voor je antwoord. Het moet inderdaad wel goed passen!
Dankje Onze dochter gaat Délana heten,deze naam stond bij mij op nummer 1 Mijn naam begint met de M en zoonlief ook. Mijn man begint met een D dus zocht specifiek naar een naam met een D
Ohh zie nu je onderschrift,Jammer van baby nummer2. Maar super gefeliciteerd dat de ander is blijven zitten
Als je geen top-10 naam wilt zou ik niet voor Milan gaan Dex vind ik wel leuk Maddox iets minder. Misschien vind je ook leuk: Alex Aron / Aaron Axel Bence Bick Biek Boas / Boaz Boet Brem Brent Cas / Kas Danté Daran, Darian Dave Dax Dean Dem, Dev Dexter Diaz Diem, Dies Dim Dion Doan / Dóan Doran, Dorian Dylan / Dyllan * Eldric / Eldrik / Eldrick Elias Elio Esben Falco Fedor Felix Fender Fenix Fenn Ferre, Ferren Finnian Flinn / Flynn Floran, Florin Froy Gabor Gido Glen Gunnar Iven Izar * Jace Jake Jarick / Jarik Jarne Jaro Jason Jax Jazz, Jazzley Jerre Jesten Jisse Joah, Joar, Joas / Joaz Jonan Joram Jorben Joren Jorian Jorick / Jorik Jorn Jorre Jorrick / Jorrik Josh Julan Jurren Jurrijn * Kai / Kaj Kajan, Kaian, Kayan Kay ('kee') Kayden Kéan Keje Keo Kian Kick Lander Lans Lenn, Lennon, Lennox Lev, Levijn Lode Lorick / Lorik Louk / Loek Lux * Mads Maran Marick / Marik Marlo Marnick / Marnik Marnix Marvin Mas Mauk Maurick / Maurik Maxim Mels Mex Mias, Milas Mick Miller Moaz Morris * Naël Naïm Nando Nanno Nas Neo, Nio Nero Niek, Niel Nilan Nilo Noam Ocke, Ocker Odin Odis Onyx Oscar Otar Otis Otmar Owen Pax Quin, Quint, Quinten * Raf / Rav Ramsey / Ramzey / Ramsy / Ramzy / Ramzi / Ramsi Revi Rico Ries / Rhys / Reece Riv Riven Roar Robbe Roben Rocco Rodin Rohan, Ronan Romian Ronin Roran Rorik Rover Rowen, Rowin Royce Rubin Runar Rylan * Sam Sen Sepp Sid Sil Silas Silvan, Silven Silvar, Silver Sim Skip / Skipp Sky Sol Sonny Stach Stan, Sten, Stian Stas Storm * Tabor Taro Tex Tian / Thian, Tias / Thias Tibe Tibo, Tico, Tilo Tibor Timar Timber Timon Tisse Toban, Tobian Tobe, Toben Tobin Torben / Thorben Torbin / Thorbin Tore / Thore Torsten / Thorsten Tristan Troy Tup Ture / Thure Turias Tyler * Vasco Ven Vesper Vico Victor / Viktor Vidar Viggo Vigo Vikas Vince Wander Wes Wolf Zef / Sef Zeger / Seger Lange lijst, hopelijk heb je er wat aan!
brett aaron calvin devin dean scott eloy nigel jason dylan devon ferry gino giam ivar ivano iloy jack jowie jonas joery joep jayden jayven devy chris maiky raoul alex alec boaz body rowdy ronan roan liam loyd ferre sverre collin vince brandon boyd casey bjorn noël Joël Dimitry Dylano Delan
@ Melanie: perfecte keuze! Dat staat heel mooi samen. Thx voor je lieve berichtje. @ Michelle en Nancy: Wow!! Wat veel keuze. Ik ga ze eens allemaal met met mijn man bespreken. Bedankt voor het meedenken!