ja ik heb vorige maand getempt, normaal daalde het op dag 25, maar zit vandaag op dag 26... ben echt benieuwd.. normaal moet ik vandaag ook bruine afscheiding gaan krijgen als ik ongie word... maar tot nu toe niks te zien... ik hoop dat ie niet gaat komen...
als ik vandaag en morgen geen bruine afscheiding krijg wil ik vrijdag wel gaan testen.... of moet ik wachten tot zaterdag??
Ikzelf wacht tot ik over tijd ga! Hoewel er hier veel zijn die al testen voor de NOD of op hun NOD. Maar ik wacht liever wat, zonde van het geld om al vroeger te testen!
ik testte bij beide zwangerschappen 1 dag voor NOD, maar ik wist dan ook precies wanneer ik mijn eisprong gehad had...
Mamakitty, ik weet ook wanneer ik mijn eisprong heb gehad, dat was 30 mei... Ik hoop dat het een goeie eisprong was..
ik heb ook me ei gehad op 30 mei en gisteren posi getest. Achteraf had ik liever wat later getest. Nu ben ik bang dat ik nog ongi word
Meleke, dan kun je vrijdag testen als je wilt hoor, 1 dag voor NOD, maar misschien is ie dan nog niet positief.... Heb je een tempkaartje? Ninja, stel dát je ongi word, sja, dan had je het idd liever niet geweten, maar ja.....dan had je zelf langer moeten wachten meid Ohhhh hier nog steeds geen ongi
mamakitty, ik heb alleen vorige maand mijn temp bijgehouden. Deze maand hoefde het niet omdat ik vorige maand een eisprong heb gehad, mijn gyn zei dat het niet meer hoefde.. Ik heb het dus niet gedaan alleen ovu testjes gebruikt. maar maandag wilde ik het gaan tempen toen was het 37,0 gisteren 36,9 en vandaag weer 37,0... Zooo hoog heb ik het nooit gehad??? Hou jij het wel bij?? hoeveel was jouw temp vandaag?? ik zie dat je overtijd ben?? Ik duim voor je meid?? heb je wel syptomen?
Meleke, op zich kan je 1 dag voor nod testen... Ik doe het zelf ook altijd hihi. kan nooit wachten tot op mijn nod. Vindt het op zich ook wel fijn; ga ik in ieder geval niet steeds meer hopen om vervolgens op mijn nod ongi te worden... haha beetje krom, maar oke. Ben ook wel benieuwd naar een evt. temp kaartje!
Oh daar was je al hihi. 37 is op zich een mooie temp! Alleen even afwachen of hij zo ook blijft tot je nod... Hij moet namelijk dan de komende 3 dagen niet meer zakken lijkt me... Ik had gister ook 37.0, vanmorgen 36.8...en dat een dag na mijn nod..
Ik hoop het ook meis... temp gewoon nog even de komende dagen... als het hoog blijft lijkt het erop dat je goed zit! Als ie daalt...moet je rekening ermee houden dat het misschien toch niet zo is.... Ik duim voor je mee!!
owwwik durf morgen ook niet te gaan tempen maar ga het wel doen... Dan weet ik meer denk ik... Ik hoop dat het bij jouw ook hoog blijft! duim duim duim
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de test negatief was. Ik had echt niet durven hopen dat ik zwanger was ik heb vorige maand niet eens een ongi gehad en nu pas op dag 41 een ei. Ik ga gewoon duimen dat ik niet ongi word en anders als het mis gaat heb ik het liever nu i.p.v met de 10 weken ofzo