Dat is idd na afleestijd. Maar wilde het weggooien en toen zag ik het. Heb deze test eerder gehad, maar toen was er na een nog langere tijd nog steeds niets te zien, dus vind het toch maar vreemd. Maar goed, morgen een nieuwe poging wagen !
hmmmm raar!! hahah je test wel wat af he hcg verdubbelt na 2 dagen, dus waarom niet zaterdag testen ipv weer morgenochtend?
Hihi, heb er nu 4 gedaan ! Maar het is wel beter om dan te testen, maar dan zit ik weer de hele dag te wachten en te zenuwen en dan word ik gek van mezelf. Maar moet mezelf even groot houden denk ik ..
hihi anders kost het je nogal wat.. en al die twijfel of nega testen wor je nou ook neit bepaald blijer van lijkt me Al begrijp ik heel goed dat je toch wilt testen of het misschien posi is... zo zit ik namelijk ook altijd hoor! hihi
G'morge lady's ! Nou hier heb ik het volgehouden hoor om niet te testen ! Morgen maar weer.. Maar zou dat kunnen dat mijn HCG niet zo snel stijgt als bij anderen?? Temp was vanmorgen weer 37.0. Owja, mannetje en ik hebben gisteren bij een huisje gekeken, en ik ga zometeen die vrouw bellen dat we het graag willen hebben !! Dus extra spannend allemaal. Als het goed is wonen wij 1 juli samen
ha meiden, helaas...het sprankje hoop dat ik nog had, is ondertussen ook wel weg... temp gedaald met 0.2 graden én een nega test vanmorgen Zucht... dan laat nu die ongi maar komen want nu wordt mn cyclus weer langer.. @ Butterfly: ja hoor het kan heel goed dat hcg niet direct veel wordt aangemaakt. Heb je trouwens na het stoppen met de pil na 6 maanden moeten ontpillen?
Ow, dat is echt balen meid ...... Ik heb eerlijk gezegd nooit last gehad van ontpillen. In het begin was mijn cyclus 1x 40 dagen maar daarna constant 27 dagen. Kon de klok erop gelijk zetten.
Meiden, Weten jullie waar ik temperatuur kaarten kan vinden? Ik wil gaan temperaturen aangezien die ovulatietesten geen drol doen bij me maar ik wel een eisprong heb ghad volgens de HA??? Kan ik ook midden in me cyclus beginnen of???
Hier kun je het bijhouden (klikken!): Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting Beste is om aan het begin (dus op de dag van je ongi) te beginnen, dan heb je hem vanaf het begin, maar je kunt nu ook al beginnen hoor, dan weet je een beetje wat je lichaam met temp doet aan het eind van je cyclus..... ps: altijd elke dag om dezelfde tijd voordat je je bed uitgaat rectaal temperaturen. En zet ook andere bevindingen erbij (slijm, puistjes, buikpijn etc etc etc) Suc6!
@ butterfly, Met 38 weken geplande keizersnede gehad...was zwaar, ging ff niet zo goed erna, maar toch......hij is er!!! Maar na een weekje thuis moest ie voor 2 weken het ziekenhuis in helaas omdat ie niet goed dronk, spuugde en maar afviel....sondevoeding etc etc...dus kraamtijd was niet leuk, mja nu doet ie het super!! Zuslief is enorm trots en gek op hem! En wij ook Maar jij lekker weer aan de klus meid? Mooi dat het zo goed gaat tussen jullie! En binnenkort samenwonen las ik? lekker!!!
Hoi Dames, Ben net thuis en heb weer getest, en jaaa hoor k heb nu een duidelijkere streep! ben dus wel zwanger... Maar kan het niet geloven... Ik heb clearblue testen gehaald, morgen ga ik ook met die testen... Dames die ongie zijn geworden balen, maar met volle moed gaan we verder met de volgende ronde!