Jeeee !! Weer 2 zwangeren wat goed zeg En nu hopen dat ik morgen hetzelfde bericht mag sturen @ mama kitty, ondertussen heb ik een nieuwe vriend al een aantal maanden. Met mijn ex ging het niet meer. Deze jongen kende ik al een hele poos en vanaf het begin gaat het al super goed tussen ons. En nu sinds een maand aan de klus. En dus hopelijk in 1 keer raak. Ja we hebben vandaag ja gezegd op een huisje, 1 juli kunnen we erin ! Het is echt super spannend.. Jeetje idd, wat een schrik dat als jeje kleine naar het zkh moet brengen zeg. Maar wat goed dat hij het nu zo super doet ! En wat leuk met zuslief Helemaal top !!!
G'morge lady's ! Nou hier weer getest, wel weer een minimaal streepje, maar je ziet hem nou beter als die andere. Ik heb geprobeerd een foto te maken en die staat in mijn album. Als je erop in zoemt dan kun je hem wel ziet, wel flink inzoemen hoor Ow ja, mijn temp was weer 37.1 Liefs
Oh wat leuk joh!! Gaaf hoor! Geniet maar lekker! Hoop dat het snel raak mag zijn! 1 juli erin?? Lekker man!! Wij krijgen eind juli de sleutel van ons nieuwe huusje....we gaan groter wonen met 2 blagies Ja in het zkh was niet leuk, zware tijd, vooral omdat ik net die KS achter de rug had, mja...tis allemaal goed gekomen!!
hihi, vage testen van mij !! Ik wil dat jullie hem zien hahahaha.. Al moet ik als ik hem op mijn pc heb, ook heeel ver inzoemen om hem te kunnen zien, met 1 keer lukt dat niet. Maar op mijn test staatie wel Maar wanneer is het slim om nu te gaan testen dan? Liefs
Ik zie ook geen streep Misschien keertje andere test gebruiken, volgens mij zijn die dipsticks niet zo betrouwbaar. Kunnen volgens mij ook opdrooglijntjes geven...Anders wacht je even 3 dagen (weet dat het moeilijk is.. zit in zelfde schuitje Je temp is inderdaad nog mooi hoog, dus dat is goed teken! Succes!! Liefs Lotte
Dipsticks deden het bij mij goed hoor 1 dag voor NOD Van sensitest. Maar ik zou met de gewone 2 voor 5 euro van kruidvat testen en dan pas over 2 a 3 dagen.
Meiden Hier heel slecht nieuws. Denk dat ik een VMK heb gehad. Kreeg ineens hele erge krampen en ja hoor, daar kwam het rode.... Ben ook super misselijk en heb hoofdpijn. En de krampen doen zo ontzettend zeer Dat kan dus verklaren dat de testen niet duidelijker werden ?? Liefs
Ooh, das balen meid! De moet niet laten zakken! Op naar ronde 2 misschien is het deze keer wel raak! Veel succes nog!
We gaan ervoor, maar het is wel even schrikken vooral om het feit dat ik dus wel goed zat met mijn gevoel, en dus wel zwanger was !!!!
Oh wat jammer meid...! Het zou idd de wazige testen verklaren. Hopelijk heb je volgende ronde meer succes.
meid heeft veel sterkte in deze moeilijke tijd!!!ik weet precies hoe je voelt.alleen zijn de krampen mij bespraard gebleven gelukkig deze keer.maar bij me andere vmk's heb ik het wel gehad. heel veel sterkte!!!! kus
Hoi Meiden ! Hier weer een berichtje van mij. Het is heel raar gegaan naar gisterenmiddag, een vriendin van mij zei dat ik naar de dokter moest. Uiteindelijk zijn we daarnaartoe geweest. Alleen was ze erg vaag. We moesten simpelweg afwachten. Het bloed was alleen bij de eerste tampon veel, daarna zat er elke keer maar een klein beetje in. En de krampen zijn nu ook zo goed als weg. Dus ik snap er helemaal niks meer van. Wat moet ik doen meiden?? Liefs
je kan helaas niet meer doen dan afwachten meid!mss toch ene soort van innesteling geweest? heel mss volgend weekend nog ene test doen?succes