Ik zou idd een nachtvoeding geven. Maar goed ik gaf een jaar lang meerdere machtvoedingen dus ik weet niet beter. Als ze van goed slapen naar minder goed slapen gaat is dat misschien wel lastiger. Maar ook dat is normaal. Kan een fase zijn maar sommige kindjes gaan structureel wat slechter slapen en besluiten er pas na een paar maanden mee te stoppen. Mijn tips 1. Nachtvoeding 2. Bij jou op de kamer (in eigen bed of bij jullie) 3. Accepteren 4. Bij twijfel medische oorzaken uitsluiten zoals oorontsteking Succes
Hoi Dames, ik geef nog een nachtvoeding, dus daar zal het niet aan liggen. Vrijdag maar eens proberen haar op onze kamer te laten slapen. Vannacht slechts 5 keer er uit! Hoezee!
Ik bedoel dus nog een voeding. Misschien slaapt ze daarna wel door . Als ze nu in een ontwikkel of groei fase zit dan heeft ze ook meer trek
Hier precies hetzelfde gehad en ook precies vanaf de 4,5 maand!! In het begin viel haar speentje snachs gewoon uit maar sliep ze verder. Na 4,5 was dit over en had ze haar speentje gewoon elke keer nodig. En ja dan kon ik ook soms wel 8x per nacht eruit.... Pfffffff..... Dit heeft tot de 8 maanden geduurd! Toen kon ze hem zelf voortaan pakken. Heb hem wel vastgemaakt aan een knuffeltje zodat ze hem sneller te pakken had. Daarna nergens geen last meer van gehad. Maar wel 4 maanden er tig keer uit snachts
hier ook sinds zn 4,5 mnd oud er tig keer per nacht uit en een extra nachtvoeding (2 dus) omdat ze anders niet meer wil slapen, de speen werkt maar een paar x per nacht terwijl ze die niet nodig heeft om in te slapen aan het begin vd avond. madam is nu bijna 6 mnd en er lijkt nog geen einde aan te komen. voor de 4,5 mnd sliep ze al een paar weken uitstekend, met max 1 nachtvoeding of vroeg ontbijt. haar om 23u een droomvoeding geven werkte niet, dan kwam ze daarna alsnog om de "normale" tijd. dus helaas geen tip of hart onder de riem. heb zelf ook de wallen tot onder mn oksels, zl van bijna 4 slaapt sinds een maandje ook erg slecht en gelukkig voor mij wisselen ze elkaar af snachts! gaaaaap.
Wij hebben onze dochter van 4,5 maand tot 7 maand een extra nachtvoeding moeten geven. Deden we dat niet, dan werd ze vanaf 2u elke 45min wakker. Tutje erin hielp dan wel, maar bon, ook tig keer per nacht eruit dan. Met die nachtvoeding was het probleem (redelijk) opgelost.