laatste loodjes, wie ook overtijd?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sassie1980, 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu 9 dagen overtijd en het wachten meer als zat! Ik wil onze kleine jongen zo graag in mijn armen vasthouden!

Wie is er ook in de 42e week? Misschien kunnen we elkaar even bezighouden in die laatste dagen wachten?

Morgen moet ik naar de verloskundige, dan krijg ik weer een inwendig onderzoek en zal ik wel weer gestript worden. Met 39+4 en 40+3 ben ik ook gestript, maar helaas zonder resultaat. Ook krijg ik een verwijsbrief voor de gynaecoloog, daar zal ik ergens deze week naartoe moeten om te kijken of de kleine zich nog vermaakt in mijn buik.

Groetjes Saskia

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    succes meid ik hoop dat je kleintje vlug komt, ik weet hoe het voelt....ik was 4 dagen overtijd en ik had er al schoon genoeg van laat staan 2 weken....

groetjes Lonneke

3. Suma

Suma Lid

19 jan 2007
    42
    0
    0
    Hoi,

Ik ben vandaag 41 weken en 2 dagen. En ook ik begin het een beetje zat te worden. Mijn eerste kwam met 41 weken dus ik had wel verwacht dat deze eerder zou komen, maar helaas.
    Donderdag moet ik weer naar de verloskundige en krijg dan een waarschijnlijk een inwendig onderzoek.

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Lonneke, overtijd lopen is inderdaad geen pretje. Ik zie dat jij een week geleden bent bevallen? Geniet van je kleine!

Suma, heb je nog niet eerder een inwendig onderzoek gehad? Ik hoop dat er al het een en ander verweken is, het zou balen zijn als je nog potdicht zit.

Gisterenavond had ik een zeurende pijn in mijn onderbuik, rug en billen. Vanmorgen ging ik mijn man uitzwaaien voor werk en toen ik weer in bed ging liggen dacht ik een soort van wee te voelen. Achter mijn schaambot en de pijn kwam langzaam opzetten en zakte na 30 sec weer weg. En ongeveer 10 minuten later weer hetzelfde, dit is de hele morgen aangehouden.
    Daarnet ben ik naar de verloskundige geweest. Alle standaard controles zijn in orde. En met het inwendig onderzoek blijkt dat mijn baarmoeder helemaal verweken is en soepel is en ik heb nu ruim 1 cm ontsluiting. De verloskundige heeft goede hoop dat het nu begonnen is en dat ik haar ergens vandaag moet gaan opbellen, ik hoop het...

Groetjes Saskia

5. Suma

Suma Lid

19 jan 2007
    42
    0
    0
    Hoi Saskia,

Nee, ik heb nog niet eerder een inwendig onderzoek gehad. Het is hier standaard dat ze je tot 42 weken laten lopen en dan pas gaan handelen. Ik ben begin vorige week nog bij mijn verloskundige geweest en eigenlijk had ik de hoop dat het voor het weekend zou komen. En toen voelde ik me niet zo als ik me nu voel. Het voor mijn gevoel nu wel genoeg geweest, maar ik moet het nog maar ff volhouden.
    Nou hopen dat het bij jou door gaat zetten...Heel veel sterkte.....

Groetjes.....

6. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    hoi hoi ik ben vandaag 8 dagen overtijd.. echt balen!

bij mij was gister mn baarmoedermond nog niet verstreken,
    dus kon ze me helaas niet strippen..

denk dat dit eigenwijsje blijft zitten tot de inleiding :rolleyes:

Deel Deze Pagina