nou ja voel me toch beetje gerust gesteld ,meeste van jullie tussen 25 en 26 weken bijna 10 kilo aangekomen , nou ikkkee dus ook en vond heel erg veel maar als zo veel andere dames zijn die ook zo veel aangekomen zijn in deze periode dan lijkt het beetje normaal haha
hallo Ik ben nu 19 weken en drie kilo aangekomen. Ik denk dat dit wel netjes is maar ik weet het ook niet
Mij is verteld dat zolang je bloeddruk goed is en je verder geen kwaaltjes hebt die door het zwaarder worden kunnen komen, je niet al te veel zorgen moet maken!
Ik ben nu bijna 21 weken en ben pas 2 kilo aangekomen.Dit is mijn 2de zwngerschap,met mijn 1ste gingen de kiloos veel harder.Maja beter ook dan hoef ik ook minder af te vallen straks ne de bevalling.
Ik ben nu 19 weken zwanger en bijna 12 kilo lichter, en daarvan ben ik nog niets aangekomen. Bij mijn eerste zwangerschap was ik 9 kilo afgevallen en daarvan 6.3 kilo aangekomen en na de bevalling was ik er 15 kwijt. groetjes, Claudia
Hoi, ik ben ruim 30 weken zwanger en ook zo'n 10 kilo aangekomen....het is mijn tweede kindje en ik ben de vorige keer zo'n 12,5 kilo aangekomen, dat ga ik nu niet redden denk ik....ik verwacht nog wel de nodige kilootjes...maar ach...ik voel me goed en kindje groeit goed dus da's het belangrijkste toch?
Wat ik hoorde... de een komt rustig aan elke keer een kilootje er bij.. de ander kan aan het begin t/m rond de 20 weken in eens heel veel aankomen en daarna minder. Gewicht zegt eigenlijk niet zo heel veel. Bij sommige praktijken willen ze niet meer wegen. Ik ben zo iemand die nu net 5 kg is aangekomen. Maar ja, wie weet wat er nog komt!
Met 27 wkn was ik ook al 10 kg bijgekomen. Nu met 40 wkn zit ik op 15 kg erbij. Ben dus mn in het begin hard gegroeid...