Hallo meiden Ik wil graag afvallen na de geboorte van ons zoontje bijna 11 maanden geleden. Momenteel lukt het me niet en zoek ik mensen die in 2014 10 kilo willen afvallen en elkaar hierin willen steunen. ... Ik hoop dat er meiden zijn die met me mee willen doen groetjes mini ons
ben nu 10 kilo afgevallen sinds eind november en moet er nog 8,7 kilo vind het nu we lzwaarder worden
Dag meiden! Afgelopen zomer ben ik al 10 kg afgevallen. Ik kreeg erg veel last van mijn rug doordat ik in korte tijd veel was aangekomen en er niet afging. Toen had ik een goede motivatie, ik wou van de pijn af. Nu wil ik voor het bikini seizoen weer 7 kilo afvallen. Ik ben al een paar weken bezig maar vind het heel moeilijk om door te zetten. Misschien dat ik hier wat steun en motivatie vind. Liefs,
Hee meiden wat leuk jullie reacties! Hoe vallen jullie af? Ik vind het bewegen zeg maar moeilijk inplannen. En waarom zijn er lekkere dingen uitgevonden
Hey mini! Ik loop heel veel, ik heb een stappenteller op mijn telefoon gezet en moet van mezelf per dag 10.000 stappen maken. Dat is goed te doen. Ik ben wel een paar keer begonnen met andere sporten maar dat is bijna niet in te plannen met dochter en wisselende diensten van man. En snoepen is ook mijn zwak! Vooral in een bepaalde tijd van de maand en dat schuldgevoel erna is ook niet motiverend.. Soms gooi ik alles weg wat we in huis hebben en komt manlief dag later thuis met weer kilo's rommel. Dus ben erg van het compenseren, als ik m&ms wil eten eet ik als avondeten een lichte salade. Ik weet het, niet de meest gezonde manier maar voor mij werkt het en ik krijg genoeg vitaminen binnen. Heb jij een doel waar je naartoe wil werken? Liefs!
Hee suzanneke Nou eigenlijk heb ik voor ogen om in januari weer zwanger proberen te worden dus dan minimaal 10kg eraf..... een probleem ik zit nu voor n menstruatie en ben al twee dagen met vlagen misselijk. .. hebben Het deze maand om precies te zijn 1! Dag zonder condoom gedaan net op de laatste vruchtbare dag volgens mn app. .. Zucht als het zo is is het welkom maar wil eigenlijk echt pas januari beginnen. .... btj dilemma en merk dat mn gedachten er vaak naar toe gaan Pffff. ... Sorry moest ik even kwijt
hier ook nog 1tje die 10 kilo wil afvallen. heb een dochter van bijna 3 en een zoontje van 8.5maand. ik moet het echt hebben van mn eetpatroon veranderen omdat ik door een chronische beperking niet kan/mag sporten. heb vandaag gegeten ontbijt; shake tussendoor; appel lunch; salade met tonijn tussendoor straks een peer en diner gyros met salade. mini ons; spannend joh, tja 1x kan al genoeg zijn. suzanneke; hier ook een snoeperd, savonds vaak chips/nootjes/chocolade etc. tussendoor koekjes. wat goed dat je al 10kilo kwijt bent.
Hee Senna, Leuk dat je mee komt doen Ok! Hier ook goed om op mn eetpatroon te letten! Vanaf volgende week woensdag ga ik echt beginnen! Wij gaan vrijdag weekendje naar center parcs en dinsdag zijn we 3 jaar getrouwd en gaan we savonds uiteten. Dus woensdag wordt DE DAG haha.... Nog steeds geen ongi hier...Maja er steeds aan denken werkt ook niet echt mee he.... Vandaag ook weer met vlagen misselijk... zucht hoop echt dat we door mogen tot januari... Ben goed geschrokken op deze manier dat geneest wel even haha.... *ik hoop dat ik hier niemand mee kwets!*
Gaap .. Fijn zo n nachtvoeding om 4 uur ! Morgen wordt je vast wel ongesteld , wel jammer dat dat samen valt met je weekend cp. Ga weer proberen te slapen. Over 1.5 uur gaat de wekker weer.
vorige bericht is ook van mij, is mn oude account van toen iemand hier niet mocht weten dat ik zwanger was vorig jaar hier net ontbeten; gemengde sla, komkommer, gekookt eitje en tonijn uit blik tussendoor straks een peer lunch; een shake en wat aardbeien tussendoor; bouillon en een appel diner; geen idee we eten bij s.ouders. meestal soep en dan aardappels groenten vlees en yoghurt. ik ga op vrijdag de weegdag houden, 1x per week, ben benieuwd.
Ik vind het ook wel leuk om mee te kletsen! Ik ben inmiddels 10,4 kg kwijt en als het aan mij ligt, mogen er zeker nog 19 vanaf. Doel is wel om er nog 10 kilo af te krijgen vóór de zomervakantie.
Hee senna, geef je nog borstvoeding? Knap dat je het allemaal kunt laten staan! Ik hou voorlopig geen weeg dag. .. Eerst maar doen! Hihi en dan denk Ik op zondag op de wii wegen. .. Kben Nog niet ongesteld maar ook niet misselijk geweest vandaag dus zal wel los lopen. .. wordt het gewoon na ons weekendje Haha neem in ieder geval voorzorgsmaatregelen mee Hee poppetje, gezellig dat je mee komt kletsen Hoe heb je die 10.4 kg er al af gekregen? Jaaaaa 10kg voor de zomervakantie zou mooi zijn ik doe mee Haha Hoe gaan we het aanpakken?
nee geen borstvoeding, maar het is zo een hongerlap, krijg hem niet op minder flessen en hij wordt alleen stil als we hem een fles geven, normaal komt hij rond 6 uur., maar de afgelopen paar nachten dus rond een uur of 4. we moeten er per nacht een keer of 3 tot 6 uit voor hem. heeeeel fijn. wellicht heb je deze maand een langere cyclus? testje??? ben je uit de onzekerheid. xpoppetje; goed dat je al zoveel kwijt bent! hoe heb je dat gedaan? gezond eten? hier vanochtend een handje nootjes gehad, cashew ongezouten en toen het snel weggelegd. zit nu op mn werk en het is rustig dus de chips staan me aan te kijken. ... fijn al die snoepende collega's .
Hihi nou, ik ben begonnen met Weight Care.. Puur als opstapje voor mezelf, om overzicht en structuur te krijgen in mijn maaltijden. Ik sloeg voorheen gerust maaltijden over enzo.. En ik vond het fijn om met een vliegende start te beginnen! Inmiddels komen die shakes me echt mn neus uit, dus ik eet nu ook weer ontbijtkoek, crackers, soms brood, 's avonds gewoon avondeten.. En heel af en toe zelfs een pizzaatje of een patatje (en dan volgende dag een balansdag). Water drinken is mijn valkuil.. Ik drink echt niet genoeg. Dus hoe ik die 10 eraf heb gekregen: ik heb geen idee, maar ik ben er wel blij mee Het gaat nog steeds goed, dus ik denk dat ik toch iets goed doe, haha. Ik eet trouwens wel gewoon tussendoortjes. Heb nu koekjes ontdekt van de biowinkel, heerlijk! Vanmiddag bijna 7 km gewandeld. Heerlijk
Ik probeer gewicht te verliezen over een wat langere tijd. Ik geef nog borstvoeding dus kan niet te gek doen. Ik let op mijn calorie inname en wandel iedere dag 30 minuten. Tot nu toe al 2 kilo kwijt! 😃 Ik zit er over te denken om er wat oefeningen bij te gaan doen, maar weet niet goed waar te beginnen.
buikspieroefeningen , setjes van 30 ofzo, rechte, lage, schuine jumping jacks, squads, of met gewichtjes werken. wii fit?
Hee Senna, Die buikspieroefeningen zijn wel een goed idee, kan mijn buikje wel gebruiken. Al word het volgens mij nooit meer toonbaar helaas. Dan misschien ook maar werken aan benen en billen, kan ik op een zomers dagje de korte broek weer aan! Hoe houden jullie de voortgang bij? En hoe vaak wegen jullie? Ik ben geneigd om iedere dag te kijken. Ik vul nu een app in om alles bij te houden. My fitness pall, heel handig om alle calorieën bij te houden en het sporten in te voeren.