Zwangere meiden in Almere, die contact zoeken/willen ?

Discussion in 'Algemene clubs' started by Cindiej88, Jun 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cindiej88

Cindiej88 Actief lid

Mar 28, 2013
    170
    4
    18
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Cindiej en ben 25 jaar en ik ben momenteel 29 weken zwanger.
    Ik werk in de kinderopvang maar na mijn verlof is dit helaas over ivm met mijn ontslag ( economische redenen)
    Ik was een fanatiek sporten maar door mijn zwangerschap zit dit helaas op een laag pitje.
    Waardoor ik dus eigenlijk ook minder sociale contacten heb.
    Nu merk ik aan mezelf dat ik daar toch wel behoefte aan heb (gezelschaps mens) helemaal nu mijn verlof sneller nadert en ik geen idee heb wat ik allemaal met mijn vrije tijd moet doen.
    Aangezien ik op me werk met oudere collega's werkte heb ik daar ook niet echt een klink mee.

Nu vroeg ik mij af of nog meer gezellige meiden zijn van mijn leeftijd of iets ouder en die zwanger zijn waar ik gezellig mee kan kletsen ?
    En die in Almere wonen.

Groetjes Cindiej

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Hoihoi,

Woon je er al lang of ben je er recentelijk komen wonen. Zelf heb ik namelijk ook wel moeite om mijn sociale kring op te bouwen daar, maar dat komt voornamelijk omdat wij er 2 jaar geleden nieuw zijn gaan wonen.

Ik ben niet zwanger, wel ongeveer van jouw leeftijd (2 jaar jonger), wil wel graag snel weer zwanger zijn en heb een dochtertje van een half jaar oud.

Mag ik vragen in welke buurt je ongeveer woont?

Je mag ook altijd een pb'tje sturen als je dat prettiger vind.

liefs, wbm

Share This Page