10 kilo afvallen in 2014

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mini ons, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Welkom nieuwe meiden :)

Hier gaat het redelijk. ... was weer 200 gram afgevallen en zit nu op de wii fit met mn bmi op 36.96 :$ maar iig beter dan de 37 waar ik maar niet vanaf kwam. .. Nu volhouden maar dat vind ik tog best lastig. ...

Merk dat ik overdag te weinig eet en voorde avondmaaltijd dan een koek ofzo pak omdat ik iets moet eten. ... Zucht. .... Verder Proost Ik echt niet te snoepen....

Nu nog bewegen Pffff. .. denk dat ik maar weer met de buikspieroefeningen ga beginnen dalijk als ik naar bed ga. ... *zoekt em verzameld moed*

2. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Yeeeeeaaaaahhhh mn eerste buikspieroefeningen zijn weer een feit! 9 keer 20x zeg maar en halve minuut planking :D

nu ga ik snel slapen voordat de kleine man weer komt

Truste!!!!!

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.790
    291
    83
    Ik meld me bij deze af, had gisteren 2 positieve testen in handen! Heel veel succes met afvallen!

4. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    He van harte met je zwangerschap

5. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Gefeliciteerd poppetje!!!! Wat leuk!
    Veel succes met je zwangerschap en geniet ervan want het is zo voorbij hihi.

Xxx

6. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd Poppetje!! Geniet van deze mooie geweldige tijd en laat je lekker verwennen! ;)

xx

7. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.790
    291
    83
    Dankjulliewel! :D

8. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik heb ook altijd vreselijke honger tussen de lunch en diner. Daarom heb ik net eiwitshakes besteld, zodat ik er daar 1 van kan nemen tussendoor. Schijnen heel goed te vullen en erg lekker te zijn. Ben heel benieuwd. Ik heb nu Nutella Hazelnoot smaak genomen en nog een proefpakketje met alle 10 de smaken, zodat ik er misschien nog een andere smaak bij kan bestellen binnenkort.

Misschien is het voor jou ook wel een oplossing?

9. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Gefeliciteerd Poppetje! Heerlijk 9 maanden niet op de lijn letten haha. Maar ook uitkijken dat je het niet teveel loslaat, want anders zit je straks met de gebakken peren.
    Geniet er van!

10. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Naam.......huidige gewicht.......streefgewicht......totaal afgevallen
    GewoonLinda....82........................73....... .. ...............2
    Miiclaire...........70,1......................65.. .....................6,7
    Senna999........73,6.......................63...…… .................0
    Suzanneke.......71.........................65..... .....................1
    wensmama.......79.........................69...... ....................0
    chaneef...........82.........................65...........................0

hierbij heb ik me zelf toegevoegd

11. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
  12. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Chaneef, vandaag 2van die repen van weight care gekocht. .. 1 om 16.15u gegeten Jeetje wat zijn die machtig!!!!! Ik ben aks avondeten een pizza op Maar met moeite helemaal op en vanavond alleen gedronken en niks gegeten.....
    zo'n broek vind ik ook interessant! Maar wat als je er klaar mee bent en m niet meer aan doet? Kom je dan weer aan?

Zo, mn buikspieroefeningen weer gedaan :)

13. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Dat merk je snel genoeg ze zegen van niet dat het je huid weer in vorm brengt vanwege de stof of zo

14. miiclaire

miiclaire Actief lid

6 jun 2012
    223
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb de afgelopen dagen een terugslag gehad. Onze meid is ziek, en uit zorgen ben ik weer flink gaan eten. Heb ook niet gesport 😁, niet zo best dus..
    Ik hoop snel weer de motivatie terug te vinden om verder te gaan. Vind het nu al zonde van al mijn moeite. Ben al een kilo aan gekomen 😞.

15. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Meiden even een vraag wat is jullie motivatie om zo veel te willen afvallen

voor mij is het om weer lekker in me vel te voelen en wil nu een keer bewijzen dat ik iets aan kan en vol hou

16. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Miiclaire: niet opgeven. Gewoon weer opnieuw beginnen. Als je nu stopt bereik je je doel sowieso niet. Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen!

Chaneef: voor mij is de reden dat ik ook weer lekker in m'n vel wil zitten. Ik ben ooit een stuk slanker geweest en dat vond ik toen zo fijn. Alle kleding die ik aantrok stond me gewoon leuk. Dat wil ik weer. Nu moet ik me altijd schamen voor m'n buik.

17. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kom op Miiclaire! Gewoon opnieuw proberen, denk aan hoeveel mooier je zult zijn zonder die extra kilo's. Je komt er wel!

Chaneef: mijn motivatie is ook dat ik weer lekker in mijn vel wil zitten, heb nu zo'n dikke buik en lovehandles dat ik me steeds wil verbergen. In de winter ging dat nog wel in oversized truien, maar nu al minder. Het vet heeft zich echt opgehoopt, voor mijn zwangerschap woog ik hetzelfde maar was het meer verspreid.. Dat was al beter.

Hier gaat tot nog toe redelijk goed..
    Lijstje voor vandaag:
    O: magere kwark met bosbessen Jum!!
    T: 2 pruimen
    L: lekkere salade van groentes, ongezoute cashewnoten en geitenkaas
    T: wss niets, ga met mijn zusje naar de Primark :) dus zal wel geen tijd hebben..
    A: weet ik nog niet..
    T: lekker de stad in.. Dus 3 wijntjes denk ik zo..

18. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    He meiden,
    Hoe gaat het met jullie? Houden jullie het een beetje vol?
    Met mij gaat het wel prima. Hoop dat er van het weekend weer wat af is...
    Die shakes zijn trouwens niet heel erg lekker hoor. Maar ze vullen wel voor een paar uur, dus voor 15.30 uur is het een prima oplossing voor mij.

19. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Hee meiden

in eerste instantie wil ik er weer minimaal 7 afhebben zodat ik weer op start gewicht voor mn zwangerschap zit. Dat is eigenlijk mijn hoofdzaak zodat ik niet met veel meer kilo's een evt volgende zwangerschap in ga. En verder staat het me natuurlijk altijd beter als er veel af is. 2008 woog ik bijna 15-20kg minder dan nu :$ vind dat eigenlijk wel heel bizar....

kga morgen ff bij Etos nog kijken naar die tussendoortjes. Maar dat zo'n maaltijd vervangers of niet gewoonlinda?

Verder gaat het eigenlijk redelijk met niet snoepen op vandaag wat extra's na... had verjaardag van mn zwager en morgen verjaardag van de oma van mn man... zondag weer wegen Kben benieuwd... Kheb gister mn buikspieroefeningen niet gedaan. .. en nu kan ik ook de moed niet verzamelen om ze te gaan doen. .. Kben zo moe. .. lig ook al in bed hihi

20. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    15 à 20 kilo erbij is best veel ja. Ik woog 5 jaar geleden 13 kilo minder als nu. Maar toen woog ik 68 en dat was niet echt m'n 'normale' gewicht. Meestal zit ik tussen de 73 en 77 kilo. Dus als ik om te beginnen 77 weeg, ben ik al heel blij. Maar 73 zou beter zijn, want ik ben dan m'n buikje wat meer kwijt. Gelukkig ben ik wel vrij lang (1.75m), dus ik ben geen 'propje' als ik wat aangekomen ben.
    Ik zou zo graag een stabiel gewicht hebben. Ik schommel altijd zo vreselijk.

Maar die shakes zijn te gebruiken als maaltijdvervanger, maar ook als tussendoortje. Ik eet altijd vroeg (11.30u) tussen de middag met m'n zoontje en we eten 's avonds vaak pas na 18.00 uur, dus ik heb altijd heel erge trek rond 15.30 uur. Dus ik neem dan zo'n shake en dan red ik het wel.

Ik heb vandaag een personeelsuitje van m'n man z'n werk gehad. We gingen paaseitjes zoeken in het bos en daarna pannenkoeken eten. Ik hoop dat het niet al te veel te zien is op de weegschaal morgen....

Deel Deze Pagina