10 kilo afvallen in 2014

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mini ons, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    welkom mandiie en natuurlijk mag je mee praten en lezen

2. mandiie

mandiie Lid

14 sep 2012
    75
    0
    0
    turkije, kusadasi
    toppp!

ik zo graag willen weten wat jullie doen om te afvallen?!
    welk dieet jullie volgen, wat voor sport of oefeningen jullie helpen!?
    ik zelf doe nu 6 dagen in de week 400 calorien en de zevende dag gewoon eten. daar naast begin ik mijn ochtend met deze oefeningen:

https://www.youtube.com/watch?v=mLiHXd_8YoY

https://www.youtube.com/watch?v=B1F3Jq5E904

dit dieet doe ik trouwens niet langer dan twee weken omdat het niet heel goed voor het lichaam is! na die twee weken ben ik van plan om 1000 calorien te eten met dagelijks twee uur sport. ik hoop de laatste tien kilo met drie maanden verleden tijd te kunnen noemen!!

3. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    ik ga over een week weer beginnen met hardlopen en nu ben ik meer bezig met gezonder te eten en veel water drinken

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    400 kcal??? Hoe hou je dat vol? Ik zou echt serieus flauw vallen. Ik at ooit 1000 kcal per dag. Maar dat vond ik al lastig.

Ik eet ongeveer 1700 kcal per dag (gebruik de app My Fitnesspal) en probeer dagelijks of in elk geval een aantal keer per week een flinke ronde te wandelen. Ik zit nogal krakkemikkig in elkaar, dus echt sporten doe ik niet. Wellicht vind ik in de toekomst iets wat bij me past. Maar voor nu is het prima zo. Ook doe ik aan yoga om m'n spieren wat sterker te maken.

5. mandiie

mandiie Lid

14 sep 2012
    75
    0
    0
    turkije, kusadasi
    ja, 400kcl per dag! ik hou dat vol door dingen te eten waarvan je een lang verzadigd gevoel houd! en ik drink elke dag 1 liter water met het sap van 1 hele citroen, 1 hele grapefruit,1hele komkommer en het blad van een paar steeltjes munt. om zo van mijn avalstoffen af te komen. daarnast ook nog gewoon water en groene thee. groene thee heeft ook een suiverende werking en het laat je metabolisme sneller werken.

6. mandiie

mandiie Lid

14 sep 2012
    75
    0
    0
    turkije, kusadasi
    en ik doe dit maar voor twee weken niet te vergeten! langer is niet gezond! dus voor de genen die dit wat lijkt nooit langer dan twee weken!

7. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    hoe lang ben je dan al bezig nu en hoeveel ben je al afgevallen hier mee

8. mandiie

mandiie Lid

14 sep 2012
    75
    0
    0
    turkije, kusadasi
    het is dit jaar de tweede keer dat ik het doe. de eerste keer was in begin februarie ben er toen 6,3 kilo mee afgevallen. nu ben ik net klaar met de eerste week en ben ik 3,6 kilo kwijt.

9. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Mandiie Welkom

Kijk je uit met dat dieet ...

Ik doe hem maar niet wegens mijn verleden ..

maar wens je veel succes maar echt maar 2 weken doen hoor .. anders pfff kan het flink mis gaan ...

ik vind 400 kcal echt weinig .. ;) ...

10. mandiie

mandiie Lid

14 sep 2012
    75
    0
    0
    turkije, kusadasi
    het is twee weken en na elke sez dagen eet ik normaal. natuurlijk ben ik er voorzichtig mee! en zou het ook nooit langer dan twee weken doen, wat ik zelf al een paar keer nadrukkelijk heb gezegt! groetjes

11. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hoi meiden,
    sorry dat ik, na het aanmelden in dit topic niets meer van me heb laten Horen.
    Ben afgelopen maandag geopereerd en ben nu aan het herstellen, daardoor ben ik niet zo bezig met afvallen en was dit topic even op de achtergrond geraakt.
    Desalniettemin bleek ik net op de weegschaal wel anderhalve kilo minder te wegen, maar dat komt ook omdat ik de afgelopen week niet zo'n trek had ( denk door de narcose ) en dus niet zoveel gegeten heb en niet gesnoept.
    Maar mijn eetlust begint weer aardig terug te komen, dus nu is het oppassen geblazen, aangezien ik de komende weken nog zo goed als niets doen mag.
    Moet echt opletten dat ik er niet steeds wat lekkers bij pak :).
    Ik zal mijn gewicht even in het lijstje aan passen en ga dan nog even bijlezen in dit topic :)

12. Sifra

Sifra Niet meer actief

Naam.....huidige gewicht......Lengte.......streefgewicht......totaal afgevallen
    GewoonLinda....81.....................................73...... . .. ...............3
    Miiclaire...........70,1..................................65.. .....................6,7
    Senna999........73,6..................................63...........................0
    Suzanneke.......71.....................................65..... .....................1
    wensmama.......77,5.................1.69.......... .69...... ..................1,5
    chaneef...........80,8.................1,65............65...........................2[/QUOTE]

13. mandiie

mandiie Lid

14 sep 2012
    75
    0
    0
    turkije, kusadasi
    even van me af schrijven.... ik ben vandaag totaal los gegaan! bon bons, m&m's, kitkat, hele zak chips, brood met pindakaas en jam, tompoes en ben en jerry's ijs! voel me elendig..... ik weet de oorzaak me menstruatie komt er aan. waarom maar waarom is het altijd het zelfde verhaaltje in die periode! nog meer van jullie last van vraatzucht voor de menstruatie???

14. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Yep!!! Ik ben sinds dinsdag ongesteld. Maandag begon het gesodemieter al. Nu is het vrijdag en het is nog steeds dramatisch. Ik kan het wel redelijk binnen de perken houden, maar afvallen zal ik deze week niet doen. Zo zonde!

15. Sifra

Sifra Niet meer actief

Idd herkenbaar, die onweerstaanbare lekkere trek voor de menstruatie.
    Kon je je vandaag beter beheersen?

16. mandiie

mandiie Lid

14 sep 2012
    75
    0
    0
    turkije, kusadasi
    hallo, heb me gister beter kunnen beheersen! geen snoep, koek of chocola. wel meer dan normaal gegeten! ik voel dat ik me vandaag weer aan mijn dieet ga houden! hoe gaat het met de rest van jullie?!

17. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Deze week niet afgevallen maar ook niet aangekomen

18. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik ben ook hetzelfde gebleven, helaas. Hopelijk na deze dagen niet aangekomen. Ik zal dinsdag m'n gewicht aanpassen.

19. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hey dames mag ik me bij jullie aansluiten. Ik wil graag 14kilo afvallen. Vind het alleen heel moeilijk. Weeg nu 82 kilo en wil graag naar de 68. Ga vanaf dinsdag beginnen hebben jullie nog tips?

20. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi baby1985, ik zou eerst beginnen met snoep en frisdrank te laten staan. Dus gewoon 3 maaltijden en 2 gezonde tussendoortjes. Verder zou je, als je nog niet sport, kunnen proberen om een paar keer per week een flinke ronde te wandelen. Zo doe ik het en het gaat wel goed. En als je jezelf meteen gaat uithongeren, hou je het toch niet vol.
    Succes!

Deel Deze Pagina