Hey meiden, @ Butterfly: Fijn dat je al een kilo kwijt bent! Het begin is gemaakt! Ga zo door! @ MamavEsmee: Kom op hoor! Volhouden! Je lichaam moet gewoon weer even wennen na dokter frank. Volgende week ben je gewoon weer lekker afgevallen! Je kunt het, en dat weet je! En wat betreft die cup a soup ben ik het helemaal met je eens! Vond hem eerst ook lekkerder, en toen klonterde ie ook niet zo! En? Was de lasagne lekker? @ Ninien: Lekker gevoel he, die te grote broeken @ Moppie: Fijn dat je dip voorbij is! @ Natas: Welkom en succes! Goed begin in ieder geval! @ Zustertje: Joehoe, weer 7 ons eraf! Volgens mij zitten wij ongeveer gelijk in gewicht nu! @ Mama Rianne: hahaha, je moet het doen (fruit en groenten eten) voor jezelf, niet voor de rest hier Zo, ik ben ook weer thuis uit mijn werk. Heb net nasi gegeten (over van gisteren). Vriendlief is uit eten, dus ben vanavond alleen. HEERLIJK! Nu nog hopen dat er iets op tv komt. Kan ik lekker op de bank tv kijken Kom vandaag op een totaal van ongeveer 1200 calorieën. Ik ben benieuwd wat de weegschaal morgenvroeg zegt. Hoop eigenlijk een beetje op onder de 115. Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn. Liefs
Melanie..geniet van je avondje op de bank! En 200 callorieen is niet veel.. *** Moet helaas mijn lievelingsbroek op de stapel te groot leggen.. Mijn vriend zei: Je lijkt wel een bouwvakker met die broek aan.. Hij slobbert om mijn kont en benen.. Hier is het rust in de tent.. Nu lekker relaxen!
Hoi meiden, Hier ben ik even... voel me zo waardeloos.. ben weer snot verkouden en super moe. Zelfs geen vut voor de sportschool Mijn meis heeft een oproep gekregen van het ziekenhuis, 03_03 word ze aan haar neusamandel geholpen en oortjes door geprikt. Fijne avond meiden..
@moppie hier een emotie eter! veel ellende aan mijn hoofd, mijn schoonmoeder is sinds 2 weken foetsie en niemand weet waar ze is. we hebben wel telefonisch contact gehad, ze had er geen zin meer in. vandaag o; 1 volkoren beschuit met vruchtenhagel en 1 cracker met 30+kaas. t; 1 plak cake. l; 2 pistoletjes 1 met filet american 1 met hagelslag. t; oops 3 chocolaatjes. a; ovenschotel van rundvlees, aardappelpuree en rode kool.
@zustertje hoe was de bami, heb nog nooit tofu gegeten. @mamavesmee alleen maar positief dat je broek nu te groot is! bij mij zit alles nog ernstig strak. @jantina wat sneu voor je dochter! jij beterschap.
Bami was heerlijk wel heel erg pittig! ik had ook nog nooit tofu gegeten ik had een goedkoop pak van 400 gram voor 99 cent omdat ik niet wist of het te eten was. Het lijkt een soort samen geperst ei of zo zonder smaak daarom moet je het flink marineren in kruiden. Maar het is echt voor herhaling vatbaar ik had in totaal met mie,groenten en tofu 400 gram maar kon het amper op heb nog wat laten liggen. @Melanie ik weeg nu 116.1 denk ongeveer zelfde als jou wel lekker he steeds een lager getal op je weegschaal. Ik moet nu nog 1 kilo en 100 gram afvallen en dan mag ik een nieuwe pandora bedel uit gaan zoeken
Ik verheug me nu al op broeken die te groot zitten . Heb bij de pasta toch een beetje gehakt gegeten. Kom vandaag op 1445 calorieen. Dat is haast wel 500 minder dan gister, dus het is toch mogelijk. Wil nog wel wat minder, proberen we morgen gewoon opnieuw! De meeste calorieen gaan zitten in het avondeten ben ik achter. Dus zal het weekeinde eens speuren naar recepten met weinig calorieen. Ben toch lekker vrij... . Ga zo naar een vriendin van me, voorbereidingen doen voor de bruiloft van een andere vriendin. Vrijgezellenfeestje....... leuke act. Ik hoop alleen niet dat ze speciaals iets lekkers heeft gehaald. Doet ze namelijk nogal eens.....! We zullen zien.
hey dat is een goeie stimulans, ik heb een trollbeadsarmband bij de volgende 10 kilo haal ik ook een nieuwe kraal Haha zal manlief blij mee zijn... Die roept al steeds dat ding moet natuurlijk in een half jaar tijd vol
Ik zat dinsdag op 115,6. Morgen officiele weegdag. Ben benieuwd. Nieuwe pandora bedel, die moet ik onthouden! vind dat ik die ook wel verdient heb
Ik heb een pandora armband en een trollbead armband maar ga het gewoon om en om doen haha. Ik heb ook de neiging om elke keer nieuwe bedels te kopen maar vind het leuker om ze speciaal van iemand te krijgen of bij gelegenheid te kopen. Heb je er al veel bedels aan?
Nog even een vraagje tussendoor: Mag je tussen de 1200 en 1300 calorien om af te vallen? Vind het best lastig, vooral met het avondeten. Waar vinden jullie nog meer recepten met weinig calorieen?
Nou, hier een top dag !! Heb goed gegeten en gedronken en zat toch nog onder de 1000 (998 om precies te zijn ) calorieën !! En nee, uithongeren heb ik niet gedaan ! O: frosties met melk + glas water met vitaminetablet + glas thee T: appel + thee L: 2 geroosterde broodjes met sandwitchspread, boullion, gepofte aardappel (moest recept even uitproberen, en rook zo lekker (A)) en glas melk D: 175 gr gepofte aardappel, salade van sla, 1/2 tomaat, 100 gr komkommer en 1/4 paprika en 1/4 ui. Met paprika (1/4) en kipfilet (100gr) in filodeeg. Pff.. zit er ook nog goed vol van ook !!
kijk zelf op de site van albert heijn, en doen er nog veel meer meiden hier. Neem maar eens een kijkje !
Groente is over het algemeen weinig calorieen gekookte aardappels ook het ligt er heel erg aan wat voor vlees je eet en hoe groot is het stuk dat je eet
Als je als richtlijn houd, 200 gram groente, 125-max 200 gram aardappels/pasta/rijst en maximaal 100 gram vlees dan zit je vaak safe! en zo rond de 350-500 callorieen. Bijv: 150 gram gekookte aardappels, 200 gram bietjes , 1 gebakken uitje en een rundersausijs. Dit is maar 339 callorieen. Bijv: 150 gram gebakken aardappels, 200 gram wortels, 4 vissticks. Dit is : 442 callorieen. Bijv: 150 gram volkorenrijst, 100 gram kipfilet, 200 gram sperziebonen. Dit is maar 385 callorieen. Bijv: 150 gram aardappels, 200 gram rodekool met appel, 150 gram hachee. Dit is: 363 callorieen. Bijv: 150 gram macaroni, 75 gram hamblokjes, paprika, champignons, tomatenblokjes en kruiden naar smaak. Dit is : 410 callorieen.
Hallo allemaal , vandaag een megadrukke dag achter de rug maar wel slecht gegeten , vanmiddag een bruin pistoletje met kaas waar ze remoulade saus op hadden gedaan zonder erom gevraagd te hebben en vanavond frietjes met een bamiblok ... vanmorgen een droog krentebolletje dus zal wel niet heel erg afvallen vandaag maar voor een keertje maakt dat ook niet uit ...
Heey meiden Even snel een berichtje... alles goed met iedereen? Deze week gaat het toe nu toe allemaal goed en netjes, maar dan komt morgen nog... Morgen gaan we lekker met een hele groep collega's uiteten in de stad en daarna nog gezellig wat drinken enzo.. Heel erg leuk en gezellig maar het zullen wel de nodige cal. zijn Maar goed.. maakt ook niet uit, moet een keer kunnen!
Gister had mijn vriendin bij de thee een gesuikerde wafel. Ze bood me een aan en de koek zag er lekker uit. Maar ik heb gezegd: "de koek ziet er heerlijk uit, maar ik moet toch nee zeggen". Ze wilde wat anders aanbieden maar allemaal lekkere dikke koeken, heb de koek niet genomen . Was stiekempjes toch wel heel erg trots op mezelf. Vanmorgen beloonde de weegschaal me voor mijn gemaakte keuzes. Ik ben alweer bijna een halve kilo kwijt. Het gaat zo super. Het is ook echt leuk die calo's te tellen, en proberen onder de 1200 te blijven. Alleen lukt me dat nog niet helemaal. Gisteren toch wel gehakt gegeten. Voo calo's had ik rundvlees bereid met ei aangevinkt, maar ik deed het zonder ei maar kon gewone rundvlees niet vinden en dat was veel minder calo's. Toch wel rond de 1500 uitgekomen, maar wel minder dat de dag ervoor. Vandaag voor nog minder. Meiden, sux6 allemaal vandaag! Ik heb een drukke dag, moet met een client van me naar de GGD, wel balen, want vrijdag is mijn vaste vrije dag. Hoop rond 13.00 thuis te zijn. Esmee straks dus naar beppe brengen. Natas, ook jij welkom hier! Of had ik dat al gezegd?