10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamavEsmee, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ik ben net voor de kerst begonnen, en ik heb er nu 6 aan
    3 glazen en 4 zilveren, waaronder 2 x een N van onze dochters ;)
    die heb ik voor mijn verjaardag gehad

en jij heb jij er al veel?

2. Veel plezier vandaag Juud!
    en niet te veel eten he ;)

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Good Morning :)

Had ik jouw al verwelkomt Natas? Anders bij deze hihi!!

Niks afgevallen vanmorgen :( heb ik het gister dan zo slecht gedaan,vast en zeker haha.

En maandag naar de Dietiste ook wel weer spannend,hoop dat ze tevreden is met de kilo's die ik ben afgevallen en zal ook maar eerlijk moeten vertellen dat ik snaaibuien heb gehad he.

O:

1 Appel
    200 gram yoghurt
    3 eetlepels kellogs rode vruchten
    2 glazen thee
    water

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. wat goed dat je de koek hebt afgeslagen.. En is het gelukt om wat leuks te bedenken? Jij gaat ook als een speer met afvallen.. toppie!

Ninien.. Dankje, gaat wel lukken.

Nicole.. als je niet elke dag zo eet, komt het wel goed!

Patriesja.. veel plezier vanavond!

Mamarianne.. de aanhouder wint!

Vanmorgen gewogen, en jawel.. 500 gram er af vanaf maandag! Joeppie..

We gaan zo eerst naar het zwembad, na het middagslaapje van Esmee gaan we naar Ikea.. Kijken voor een keuken, leuk!

Nog een beetje onvoorspelbaar hoe mijn dag verloopt. Maar neem voor in het zwembad een appeltje voor mezelf mee.

O: 2 boterhammen met linera paté ( tegen elkaar aan) en een kopje koffie.

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goeiemorgen !!

Vanmorgen zat ik op 79.2 dus nog ff mijn best doen vandaag en dan zit ik morgen hopelijk op 78 :D:D en dan zijn mijn eerste 10 kilo er officieel vanaf !! Verder vandaag flink aan de poets thuis en boodschappen halen voor het weekend ...

@ mamavesmee : wat hebben jullie een leuk dagje voor de boeg :):) Heel veel plezier !
    @ butterfly : goed dat je het lekkers hebt afgeslagen , en natuurlijk nog beter dat je er ook voor beloond word :D
    @ mamarianne : vervelend dat je niet afgevallen bent , maar als je even doorzet gaat er vanzelf weer wat vanaf ...
    @ patriesja : vanavond lekker uiteten , toch ? Smakelijk alvast !!

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hoeveel zit er in die linera pate?? Is dat een beetje te eten en het zal wel wat op leverpastei lijken of niet??

Laten we hopen dat de aanhouder wint.
    Vanavond wil ik lekker volkoren macaroni maken of meergranen weet zo niet wat er staat :D en dan een heerlijk pakket erbij met een boel lekkere groente :p
    Lukas heeft ook wel zin in macaroni :D die straalde helemaal toen ik dat gisteravond zei ;) ohhhhh Dora macaroni :D lekker ding!! Ik zei ga jij maar lekker Dora macaroni eten met Heit en Jurre maar Mem neemt andere macaroni hoor :D

7. nicole26

En moeten we trouwens nog ons gewicht doorsturen naar humbley want ik zie de lijst en humbley niet meer zo vaak voorbij komen :)

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Komt gewoon door de dip week hier :( stomme ongesteld zijn ga ik dan maar vanuit!
    Ik neem straks geen tussen door,heb zo rond 10en gegeten dus dan sla ik dat maar over.

MvE heel veel plezier vandaag :D en succes bij Ikea blijft een leuke winkel :)

Goed hoor Nicole :D ga zo door meid en hopelijk morgen 78 kilo op de weegschaal.

Ik zal nog ff bakkie thee maken.

Volgende week gaan we een weekendje weg :) we gaan 5 Maart weg en komen 8 Maart weer terug. Ik zal proberen om het netjes te houden kwa eten :D
    Misschien gaan we ook nog wel een avond gourmetten maar dat weet ik nog niet :D
    Heb er wel heel veel zin in.
    Mijn vriend zijn broertje en vriendin gaan ook gezellig mee en onze kids natuurlijk ;)

9. nicole26

Staat dat niet achter op het blikje wat erin zit ? meestal staat daar wel ongeveer hoeveel er in een portie zit .. hier vind de kleine macaroni ook zo lekker , leuk he dora macaroni , hihihihihi ...

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    volgens mij kan je Humbley gewoon een PB sturen en dan zet zij het wel gewoon in het lijstje.
    Ik heb haar ook een PB gedaan van de week en ze zou het ook erin zetten

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik vroeg het omdat zij het in huis heeft :D en ikke niet,en als er niet veel in zit dan zou ik het ook halen bij de boodschappen :) dat was meer mijn doel ervan :p maar geeft niks meid hihi

Ja Dora macaroni vindt hij lekker of spongebob :D

Pffffff over 16 dagen wordt mijn mannetje 1 jaar!!! Heb het er best moeilijk mee,geen baby meer in huis en nooooit meer een baby hier komt best hard aan dan!
    Ik zal die kleine ff de kleertjes aan doen kan hij dan even kleine rijstwafeltjes eten.

Zijn jullie smorgens ook altijd zo traag of langzaam? Ik wil altijd lekker relaxen en het liefst de hele dag door maar ja zo werkt het niet altijd natuurlijk ;)
    Maar ja soms is het zoooooo lekker :p
    Ik had ook nog geen grote boodschap gedaan,misschien is dat ook de reden van nog niks afgevallen zijn?? We zien het zondag wel girls.

ZP is wel erg verslavend he :D en dan zeker dit deel ;)

Eerst maar ff naar de wc hhaahahahaha

12. nicole26

Owww , hahahahaha , ja dan kun je het inderdaad beter eerst vragen .... Vond het ook heel moeilijk toen Sara wat ouder werd en dus echt een dreumesje/peutertje werd maar alle leeftijden hebben hun charmes vind ik , en je hebt een feestje voor de boeg :D:D Ben absoluut geen ochtendmens , heb ik ook al vaker van anderen gehoord , als het moet doe ik wel alles maar liever even een paar uurtjes rustig aan , hihihihihi .... Ik ben op het moment werkzoekend en nu kan ik dus ff rustig aan doen en daar geniet ik ook wel van :)

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja ik zoek ook wel naar werk,maar is weinig te vinden helaas en als ik solliciteer wordt ik vaak afgewezen en dan denk ik goh waarom verdienen mensen niet gewoon een kans om zoiets te leren,maar ja das mijn mening.
    Hij had het gister over Dora dus dan krijgt hij ook gewoon Dora hoor :D

Ja heerlijk man rustig aan doen ;) maar ja is soms wel tot ergenis van mijn vriend,die is altijd gelijk in de kleren smorgens en ik wil altijd eerst ontbijten en een beetje rustig aan doen

14. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Jemig wat zie ik hier een kilo's voorbijkomen!
    Wat zijn jullie veel afgevallen, super!

Dat geeft me moed:D

Zal even opschrijven wat ik heb gegeten:

ontbijt: rijstewafel, 1 cracotte met leverpastei thee
    tussendoor: mandarijn + water.

En nu bijna lunchtijd en heb alweer trek;)

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo dames, ja dit topic is erg verslavend!!
    Kom de laatste tijd soms alleen maar voor dit topic even naar ZP :p.
    Vind het hier wel gezellig.
    Ook hier een die moeilijk op gang kan komen. Vandaag toch vrij, de afspraak die ik had was verkeerd gepland, goed dat ik het even uitzocht. Was anders voor niets helemaal naar Leeuwarden gereden.
    Dus ben lekker rustig begonnen vandaag. Toen Esmee wakker werd pap gegeven en lekker in ons bed gespeeld. Net even stofgezogen, moet zo echt dweilen en zorg dat ik klaar ben als ze wakker word.
    Esmee ligt net op bed, en ik ben gaan speuren naar dieet recepten.
    A.d.v de recepten die ik vond heb ik ene planning gemaakt voor wat we komende week eten, en daar de boodschappenlijst op aangepast. en het ziet er... euh... gezond uit;).
    Zelfs hapjes voor het weekeinde allemaal slank.

De sites die ik heb gevonden deel ik even met jullie.
    www.dieetrecepten.eu
    www.smulweb.nl
    www.mct-dieet.nl

De laatste site vind ik erg leuk!!!!!!

mamavesmee, joehoeeee, er is dus weer wat af:)!! Veel plezier in het zwembad en natuurlijk in Ikea! Gezellig dagje. Zat ook te bedenken wat ik eens zou doen. Heb het hele weekeinde vrij. Denk zondag lekker zwemmen met mijn man en Esmee.
    Vanmiddag samen boodschappen doen, ze zit sinds twee weken in het winkelkarretje, zo lief!! Ze vind het super. En dan nog even naar oma denk ik, bakkie halen.

Mamarianne, vervelend joh, het is moeilijk werk te vinden inderdaad. ik hoor en zie het wel. Maar in de zorg vragen ze toch wel veel mensen. Ik weet niet wat voor werk je wilt doen? Ik werk zelf 28 uur, en hecht zoveel waarde aan mijn vrije dagen. Vind het wel lekker te werken hoor.

nicole, flink aan de poets dus..... val je ook van af ;). Hoop voor je dat je morgen echt de eerste 10 kilo eraf hebt. Was ik maar zover joh, maar ja, het gaat goed. Zag vaak tegen het weekeinde op, dan kan ik me zo moeilijk beheersen. Maar met allemaal lekkere slank recepten voor de komende dagen izie ik niet tegen het weekeinde op :p. Je kan het meid!

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik wil dus niet meer in de zorg!!!!!!!!
    Dat werkt hier niet met 2 kids. De wekker moet dan al om 10 voor 5 gezet worden.
    Ik ben namelijk in Nov gestopt omdat ik er wat door heen zat en omdat er meer dingen speelde.

Wat goed van je dat je een heerlijk lijstje hebt samengesteld.
    Ik heb alleen een vriend die niet veel dingen lust dus ik kan niet alles maken helaas!!

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Okeej, snap ik.
    De zorg is ook inderdaad een keuze die je moet maken. Ik werk onregelmarige diensten, en ik vind dat juist wel weer heel prettig. Ik heb wel aangegeven dta ik zoveel mogelijk late diensten wil werken of slaapdiensten. Ik zit dan sneller op mijn uren, en heb weinig oppas nodig. Gelukkig komt het dus nooit of zelden voor dat ik om 07.00 moet werken.

Mijn man lust gelukkig wel veel. Dus dat scheelt. Al eet hij in de weekeinden wel chips o.i.d! Hij kan het wel hebben joh. Hoeft niet echt af te vallen al vind hij een paar kilo eraf wel lekker.
    En het verassende is, al die dieetrecepten die ik de laatste tijd kook vind hij veel lekkerder! ;)houden we erin dus!!

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Geef mij zo'n man!

Ik zal de rede nog wel even voor je neer zetten hier waarom ik ben gestopt met werken destijds.

Er is van jullie kant de vraag of ik ga stoppen met werken. Dit klopt idd
    Er zijn wat dingen die er spelen en daardoor heb ik (wij) dit besluit genomen. Ik zal proberen om het zo goed mogelijk en duidelijk te vertellen.

Het begon er allemaal mee dat ik graag op de Maandag en Dinsdag vrij zou willen (of een avonddienst evt) dit vanwege het feit dat Lukas dan naar de peuterschool gaat. Er is toen gezegd dat er geprobeerd zou worden om daar rekening mee te houden. Eerst ging het allemaal goed en werd het goed ingepland. De roosters die volgde werden er niet beter op en ik moest vaak werken op die dagen. Aangezien Lukas hier in het dorp naar de peuters gaat moesten we een oppas vinden die al vroeg wakker was en die het zou willen zo vroeg. Want ja voor half 7 wordt Lukas dan gebracht. De buurvrouw was altijd al vroeg op dus die kon Lukas dan brengen op Ma en Di ochtend. Maar ja ze wou graag geld ervoor hebben,ze had het al eens eerder gedaan maar toen niks gekregen en is gaan rekenen wat ze had kunnen krijgen ervoor. Maar ja dat wordt voor ons dan dubbele kosten en ja dan werk ik dus voor de gastouder en voor haar,maar ja toch maar een keer betaald.

Snapt iedereen het nog? Moeilijk om een beetje duidelijk te zijn.

Maar ja het komt er dus op neer dat ik niet flexibel genoeg ben maar ja hun beloven dat er rekening mee gehouden wordt en ik mocht zelfs aangeven welke dagen ik graag vrij zou willen hebben,dus ook dat aangegeven ja sorry vraag daar dan ook niet om.
    Maar het ging gewoon zo niet langer.

Dan kwam er nog bij dat Jurre erg is gaan spoken snachts en dan niet 1x maar zelfs 3 of meerdere keren op een nacht en ja dat breekt je ook op he
    En zeker met een wekker die om 10 voor 5 gaat. Ik was dus eigenlijk al bekaf als ik aan het werk moest,en was al 2 uur wakker.
    Dus ja op een gegeven moment trek je het niet meer natuurlijk. Zat er eigenlijk een beetje door heen maar zette wel door. En dat gaat frustreren en afreageren worden op Jurre,Lukas en Ronnie. Tegen Jurre zei ik de meest gekke dingen die ik eigenlijk niet wou zeggen,ik kon er niet meer tegen als hij zo huilde of nou ja meer krijsen en gillen tegelijk,werd er gek van om dat elke avond maar weer te horen.
    Zal het even kort maken
    Tot hij weer bij de Gastouder werd gebracht. Jurre kreeg er inmiddels ook FV bij (Hypo-allergeen) al vanaf Aug ongeveer.
    Die zei zou het geen koemelkallergie zijn?? Mijn gevoel zei dat eigenlijk ook wel maar ik wuifde het steeds weg
    Zij vertelde dat ik eens de Pepti moest proberen,dus ik die aanschaffen en de volgende dag kreeg Jurre bij haar zijn eerste fles Pepti,en meiden echt waar we kregen een heel ander kereltje,hij was rustiger en zijn plekken op zijn hoofd verdwenen ook,hij sliep weer beter ook overdag want dat was ook drama,dat was vaak maar een uurtje of 3 kwartier in de nacht werd hij soms nog wakker maar was niet overstuur en ook niet meer geweest
    Dus eigenlijk kregen we 24 uur lang er een heel ander kereltje voor terug en wat een rust geeft je dat. Dus waarschijnlijk heeft Jurre een KMA maar dat moet dan nog uitgezocht worden.

Snapt iedereen het nog

En eigenlijk was ik al jaren niet meer op mijn plek bij die werkgever waar ik zit,maar ja omdat je werk hebt en geld verdiend denk je het is fijn dat ik het heb dus blijf er ook maar hangen. Dan nog eens een herplaatsing wat allemaal vreemd is,en kon er eigenlijk ook niet mijn draai vinden

Dus alles bij elkaar,het oververmoeid zijn,het niet flexibel kunnen zijn,het overstuur zijn van Jurre en zelfs Lukas bekaf als hij naar de peuters moest,het mannetje wordt om 6 uur uit bed gehaald terwijl hij pas om kwart voor 9 op de peuters hoeft te zijn
    Heb ik gewoon voor mijzelf en mijn gezin besloten dat het beter is om te stoppen,zorgen dat er weer wat regelmaat komt en dat ik mij weer lekker ga voelen ook naar de mannetjes toe en ook naar Ronnie toe want die heeft heel wat te verduren gehad met mij. Ik hoop dat als het straks allemaal achter de rug is,ik mij ook kan storten op het afvallen want dat werkt op deze manier ook niet als je niet goed in je vel zit en aangezien ik dan een emotieeter ben zit er natuurlijk zo weer wat aan

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Even snel een berichtje van mij ik ging vanmorgen op de weegschaal staan en wat gaf hij aan....................

115.5Kg weer afgevallen :) Volgens mij is het een tover weegschaal haha.
    Ik ga nu even douchen en dan een mooi boeket halen en dan naar een vriendin ik kom vanavond weer reageren op iedereen!.

@Ninien ik heb nu een stuk of 15 pandora bedels (echte) 20 ''nep'' bedels wel echt zilver.
    En ik heb 3 trollbeads maar die ga ik pas aanvullen als mijn pandora helemaal vol is met echte bedels.

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Goed hoor van je Zustertje!!!!!

Ben trots op je!!!

Doe mij die weegschaal ;)

Share This Page