10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier ook ff snel
    gister uit eten geweest met de meiden van de zwangerschapsgym ! wat super gezellig ... netjes soepje op wel de kipsate maar niet veel op en geen toetje ! incl de hele dag had ik 1480 c op nou netjes vindt ik zelf
    en vanmorgen op de weegschaal gestaan bij mijn ouders en er is -1.6 af !! woehoee nou stond ik al twee weken stil en was ik ongi dus dit is geweldig !
    ben nog maar een leuk jurkje bij gaan kopen haha heb zo veel leuke feestjes de komende tijd ! en gister heb ik zeker 100 complimenten gehad ! echt zo leuk
    ben ff heel erg happy van dit alles
    moet nu alleen echt gaan poetsen da's minden
    zondag is tim zijn 2e verjaardagsfeest en zo hoef ik morgen niet alles te doen want tim is nu bij opa en oma !!

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Goed hoor van je Emma,heb jeje netjes door heen geslagen door niet teveel te eten. TOPPIE!!!

En wat goed weer wat eraf,you go girl!!!!

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ zustertje : super resultaat dacht ik zo !!!:D:D
    @ emma : lekker als je zoveel complimentjes krijgt , he :)

Zooo de eerste ronde poetsen zit erop , pffffff ... had vanmorgen twee plakjes vetarme ontbijtkoek op en vanmiddag twee bruine boterhammen met rookvlees en weer heel veel water , merk toch dat als ik een dagje niet zoveel water drink ik ook gelijk niet zoveel gewicht kwijt raak dus weer volop aan het water ;)
    Vanavond bij mijn moeder eten en ik weet nog niet wat maar als het te vet is ga ik wel een eitje op een broodje maken of zo , ook lekker :p nou meiden ga weer verder met poetsen en ik kom vanavond nog wel even bij lezen .....

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Emma, wat heerlijk voor je!! Heerlijk he, die complimentjes. Dat doet je dan zo ontzettend veel goed. Dat motiveert juist om weer door te gaan. Zet hem op, je kunt het!! En dat jurkje heb je verdiend.

Zustertje, ook super dat je weer afgevallen bent :). Wat heerlijk om dit met z'n allen te doen, en met z'n alleen zoveel af te vallen.

Mamarianne, heb je verhaal gelezen. Goh joh, wat naar. Nee, dan kan ik ook begrijpen dat je voor je gezin hebt gekozen. Ik ben wel van mening dat blijven werken alleen kan als het past in je gezin.
    Gelukkig is dat bij ons te doen. Maar als ik een weekeinde dagdiensten heb gewerkt, en dan nog van maandag tot woensdag laat heb, baal ik wel hoor. Dan vind ik dat soms best veel. Nu het weekeinde verder vrij, en dan maandag de hele middag op het werk voor een vergadering, en dan dinsdag cursus de hele dag, en woensdag slaapdienst. Daar baal ik dan gewoon een beetje van, je bent dan veel weg hoor. Maar dan ben ik wel vaak 5 dagen vrij;), dus ja, daar doe je het dan weer voor. Ik heb wel nagedacht te minderen. Maar goed, we hebben een huis gekocht, gaan in julie verhuizen en betalen nu wel huur en hypotheek. Dus om nu te minderen..... dat vinden we niet gunstig.
    Aangezien ik graag winkelen mag:p, leuke dingen met vriendinnen wil doen en met mijn gezin. Dus ja, dan blijf ik gewoon 28 uur werken en Esmee vind het allemaal prima. Die vind het leuk bij opa en oma, en bij beppe. Dus zo lang het goed gaat, blijven we gewoon beide werken. Maar ja, als je merkt dat je gezin er onder te leiden heeft, dan moet je bewust een keuze maken. Vervelend meid!
    Echt stom dat ze daar op je werk geen rekening mee hebben gehouden, juist omdat je dat aangeeft.

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Tja Stichting Palet he!!!

Ik hou ook van geld uitgeven maar dat kan dus niet.
    Opa en Oma werken en Beppe ook dus dat wordt al moeilijk dat zou namelijk een stuk schelen kwa opvang en kosten.
    Ik zou ook wel weer willen werken hoor stiekum,gewoon geld verdienen en dat kunnen uit geven hihi daar hou ik van :D
    Maar ja wat ik al zei de ene na de andere sollicitatie wordt haast afgewezen.
    Maar ja moet er maar vrede mee hebben,en we kunnen het redden op 1 salaris maar ja soms denk ik:
    Wou dat ik dat kon en dit even kopen en dat vindt ik ook leuk enz enz
    Maar ja mijn gezin is het belangrijkste!!!
    En ach zo maak ik wel alles mee in Jurre zijn ontwikkeling.
    Blijven jullie in Oosterwolde wonen dan???

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
  7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nicole.. Joehoe.. jij gaat ook goed zeg! Motiveerd he? Wat vervelend dat je werkzoekend ben. Welke sector werk je? Je kunt humbly i.d. gewoon pb'en.. Mijn weegdag is nu maandag. Poetze nog even!!;)

Mamarianne.. In Linera paté zit per 100 gram 280 callorieen.. Ik smeer het dun ( zo'n 10 gram) en dan de andere boterham er tegen aan dus heb je een ontbijt of lunch voor 200 callorieen. Ik vind hem erg lekker in iedergeval!! :) Een leuk uitje in het vooruitzicht.. gezellig! Kleine kindjes worden groot. Ik moet zeggen dat ik het alleen maar leuker vind en geniet van alles..

Natas.. Ja iedereen gaat goed he? Mooi begin van de dag hoor!

Butterfly.. gelukkig niet voor niets naar je werk gereden.. Alles gelukt voordat Esmee wakker werd? De laatste link kende ik nog niet maar die ziet er goed uit. Zal er eens rondneuzen! Wel fijn dat je man een makkelijke eter is. Die van mij lust haast niets dus heel vaak kook ik voor mezelf en voor hem apart. Ach , vind het niet erg heb de tijd er wel voor. En zo maak ik extra porties voor mee naar het werk. Grappig is dat he? als ze ineens in het karretje kunnen zitten. En jullie gaan ook zwemmen, leuk! Wij proberen eigenlijk elke 2 weken toch wel te gaan. En mijn vriend was vandaag de hele dag vrij. Lekker hoor.

@ zorg.. ik vind het dus super goed te combineren met mijn gezin. Ik werk 18 uur. Draai voornamenlijk slaap en late diensten, om het weekend dus door de week veel vrij! En die 2 uurtjes s'ochtends kunnen mijn schoonouders opvangen en de 2 uurtjes s'middags vangt mijn moeder op. Ideaal! En in de weekenden is Erwin gewoon thuis ! En ik moet zeggen dat we op het werk bijna allemaal werkende moeders zijn dus onderling kunnen we elkaar ook uit de brand helpen.

Zustertje.. Mooi mooi mooi!!! Veel plezier bij je vriendinnetje!

Emma..Ik zie je stralen! En die complimenten zijn erg gaaf om te horen he? Poetze!

Vanmorgen het zwemmen was leuk, maar erg druk. Even vergeten dat het voorjaarsvakantie was. ;)

Esmee ligt nu lekker op bed, straks op naar ikea..

We eten normaal op vrijdag altijd friet met een snack dus ik mag
    van mezelf vanavond bij ikea ook gewoon wat lekkers nemen, als ze wat lekkers hebben!;) Maar wel met mate natuurlijk.. En geen toetje.

Mijn dagje voor vandaag!

O: 2 boterhammen met linera en koffie

T: appel en water

L: schaaltje rauwkost en 1 boterham dun met pasta en 1 boterham dun met pindakaas.

T: schaaltje komkommer en wat suikervrije dropjes en water /thee.

A: 2 opscheplepels friet, stukje kip of vis en een salade ..

Kom dan op een dagtotaal van : 1090.. Dus ik kan evt nog switchen met mijn avondeten..

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik wil me hier wel aanmelden (zag topic in de lounge) maar moet meer dan 10 kg afvallen....kan ik dan ook meekletsen?

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Tja dat werkte daar in de thuiszorg dus niet :( niemand wou ruilen of wat dan ook.
    Maar opstaan om 10 voor 5 smorgens vindt ik wel erg pittig.
    En ach had het daar toch niet meer naar de zin bij dat bedrijf.

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Rachel ik moet 30 kilo afvallen ;) :p

Dus meid wees WELKOM!!!!

Heel veel succes ermee.

Kan je wat meer over jezelf vertellen??

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Bedankt!
    Even denken, ben dus Rachel 25 jaar oud. Woon in noord brabant met m,n man, 2 kinderen (Lindsey word in april 3 jaar, Jayden in aug 2 jaar)
    Werk 20 uur per week in de thuiszorg en mijn man is militair en werkt op vliegbasis Volkel. Ben afgelopen maandag begonnen met afvallen dus een hele weg te gaan. Wil er 20 kg afhebben.

Dit was het geloof ik wel:D

12. rachel welkom!
    ik moet er ook nog 28 :D

natas welkom! ik had helemaal er over heen gelezen

Emma leuk hoor al die complimentjes!

Vanmorgen weer bijna een kilo eraf
    ik blijf me verbazen dat het zo hard blijft gaan
    Ik vind het wel goed hoor, maar ik hoop dat mijn huid het ook aan kan...ik drink in ieder geval veeel water en dat schijnt goed voor je huid te zijn.

Ik ben trouwens thuismoeder...bewust voor gekozen
    wilde van mijn kindje(s) genieten
    En manlief is wat dat betreft ouderwets die wilde niet dat zijn kinderen naar de opvang gaan...nou ja prima hoor
    Ik heb me nog geen moment verveeld, en ik ben inmiddels bijna 8 jaar thuis, waarvan 8 maanden bij de eerste zwangerschap ook meegeteld

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Rachel.. welkom meid! Ik moest er ook bijna 20 af.. En ben nu over de helft..

Ninien.. Maar mis je nooit de aanspraak van anderen?;)

Rianne.. 10 voor 5 is i.d wel erg vroeg!

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    :D

Ja en om 6 uur de kids eruit en dan om half 7 in de auto moeten zitten om precies voor 7en op je werk te kunnen zijn.

Ik krijg wel aanspraak op de peuters :D
    En anders zoek ik het wel op haha :D

Rachel succes meid met afvallen

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    heey meiden,

hier vanmorgen weer 1.1 eraf.. zit nu op 86.4 kg,, netjuhs natuurlijk maar het eist te veel van mij,,
    ik heb vannacht een black-out gehad,, vanmorgen ook weer bijna,, heb de dokter opgebeld en die gaf aan dat ik even niet meer aan lijnen moet denken en kijken of het daardoor beter gaat,,

Liefsz 8)

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ojee meid toch. Goed dat je de HA hebt gebeld. Zulke dingen mogen niet gebeuren zeker niet als je ook nog een kleintje hebt rond lopen
    Fijn dat hij jou dit advies heeft gegeven. Hoop dat je snel beter voelt en ook door het even niet meer afvallen

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    nee dat kunnen we niet hebben idd,, vandaag echt veel "vet" gegeten en voel me al een stuk beter,, ik heb dus blijkbaar het gewicht bereikt wat mijn lichaam kan hebben en veel meer moet er niet af gaan,, nou jah ik voel me goed bij dit gewicht dus ;)

Liefsz 8)

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nee daarom!

Nou ja ook fijn te weten dat nu je meer vet hebt gehad je je een stuk beter voelt :D maar lekker even zo houden dan meid ;) ben al heel erg trots op je dat je er zoveel vanaf hebt kunnen krijgen. En zolang jij je lekker in je vel voelt zitten met dit gewicht dan maar lekker zo laten hoor :)

Maar je bent nog altijd welkom hoor in ons cluppie :D
    Je verhaal even kwijt willen ofzo ;)

19. nee hoor, als ik contacten mis, dan zoek ik effe iemand op voor een bakkie

en ik heb jullie toch....:D

nee het bevalt mij echt heel goed thuis

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik werk 24 uur zou liever nog ietsje minder willen maar dat mag niet .. het is minimaal het aantal uren ..
    gelukkig is mijn man door de weeks 2 dagen thuis en dan werk ik al 2 dagen en een avond tot 8 en op vrijdag gaat tim naar opa en oma !
    man en ik werken wel erg om en om maar zo is tim wel lekker thuis bij pa of ma en geeft het ons ook een goed gevoel zo

humbley meis kijk je uit !!
    goed dat je ff minder gaat lijnen dat kan zo niet

rachel welkom !! gezellig

nou sorry maar ik vlieg de deur weer uit ga tim ophalen bij mijn ouders het hele huis is verjaardag schoon (zondag feest ) en dat was een work-out van 4 uur haha en nog 2 uur shoppen ... pff ik ben gewoon stijf

nou ik moet er vandoor !
    we eten rijst dus moet goedkomen ..

fijne middag nog en tot straks

Deel Deze Pagina