10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ben nog even nieuwgierig::)

@allemaal: hoeveel zijn jullie al afgevallen en hoe lang ben je bezig? En hoeveel kc eten jullie op 1 dag?

Zal mij verder ook nog even voorstellen, helemaal vergeten::)
    Ik ben dus Natascha, 25 jaar.
    Moeder van 1 dochter Isa-Beau en getrouwd.
    Verder werk ik als sociaal cultureel werker, 28 uur.

Mijn verdere eten:
    L: 2 meergranen sneetje met dieetboter, 20+ kaas en sla, komkommer.
    t 2 cracottes met leverpastei

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    ik at 1200 kcal per dag en ben totaal 25.1 kg afgevallen.. nu mag ik niet meer op doktersadvies..

Ik zal vanaaf als L.iam slaapt even de lijst online zetten ;) kun je gelijk zien hoeveel iedereen is afgevallen :p

Liefsz 8)

3. Dora en Boots

@humbley:
    Das een stuk handiger,haha!
    Ben benieuwd!

Maar dat is al echt een super prestatie, ben je ook op je streefgewicht?

Groetjes

4. ik doe dr frank en ik ben nu bijna 4 weken bezig en op 2 ons na 12 kilo kwijt

dit is een dieet van 10 weken en gebaseerd op weinig koolhydraten

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    nee mijn streef is 80 kg maar dat mag ik niet halen,, dus 85 is mijn nieuwe streef en dat is nog 1.4 kg weg dus bijna jah ;)

Liefsz 8)

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    mamavesmee ) grappig, zo gaat het bij ons precies hetzelfde.
    Als ik uit de slaap kom vangt mijn schoonmoeder of mijn moeder haar op. Ik werk veel laat, en slaap, en ben eigenlijk overdag vaak thuis, want begin pas 16.00, mijn man is om 16.30 vrij dus vaak maar 1.5 uur oppas. En ook om het weekeinde werken, wel lekker hoor.
    Was het leuk in Ikea? Nog een keuken gevonden?

mamarianne, oh, je werkte in de thuiszorg?
    Ja, dat is iets anders dan wat ik doe. In de thuiszorg werk je voornamelijk overdag natuurlijk.

Humbley, zo, je bent ook al veel afgevallen dus. Nu maar even lekker aan jezelf denken. Je gezondheid moet er niet onder leiden.

Hier alles erg goed.
    Vanmiddag boodschappen gedaan met Esmee, en even langs mijn moeder geweest voor een bakje koffie.
    Ennnnn, dit keer moest ik weer de proef doorstaan.
    Chocoladekoekjes....... net als de twee keer eerder deze week.... de koekjes geweigerd en naar ontbijtkoek gevraagd:p.

Mijn dag:
    O: volkoren beschuit met halvajam, en een glas water.
    T: Een volkoren cracker met philadelphia, kop thee.
    L: 3 boterhammen, 1 met 30+ kaas en komkommer, twee met 1 plak achterham en philadelphia ( broodjes op elkaar ) en magere yoghurtdrink.
    T: Kop koffie met een zoetje en melk, ontbijtkoek.
    D: Rijstpannetje ( zilvervliesrijst, kip, roerbakgroente, kruiden, knoflook, en tomatenblokjes in purree ). Was erg lekker.

Vanavond heb ik als hapje komkommer en worteltjes met een dipsaus van magere kwark en kerriepoeder. Of het lekker is... geen idee! wel op smaak brengen met peper en zout en een beetje water.

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    lijst;

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    butterfly wat goed dat je de koekjes niet hebt genomen !! kanjer !! en mooie lijst

humbley jaaaaaaaaaa lijstje !! haha hij is zo mooi ... en joh wil je toch nog afvallen !! kijk uit he !!

ninien niet normaal hoor 12 kilo al ! echt super lekker jouw broeken vallen van je slanke kontje !

natas is dat een leuke baan ? doe je veldwerk of administratie ??
    en nogmaals welkom !!

nou hier weer thuis nog snel ff jas gekocht met mijn moeder voor tim zijn verjaardag !! en nu aan de cup a soup helder ga lekker tv kijken en bankhangen :D

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Rachel: Welkom en succes!

Sorry, ik reageer vandaag even niet op iedereen. Ben net pas thuis, en ben blij dat ik even zit. Ben vanuit mn werk meteen door gegaan naar mn zus in het ziekenhuis. Tussendoos even vlug 2 broodjes met kopsate naar binnen gepropt (te veel calorieen, maar wel lekker snel). Vandaag rotdag gehad. Op het werk was het een puinhoop (alles wat fout kon gaan ging fout) en met mn zus gaat het ook niet denderend.

Oh ja, zou het bijna vergeten... Vanmorgen op de weegschaal: 115,1 kg. Dat wil zeggen dat ik deze week 2,5 kilo ben afgevallen. Na 2 mindere weken nu weer lekker veel! Ben nu totaal 15,5 kg kwijt :D

Morgen kom ik weer op iedereen reageren!

Liefs

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Rachel: welkom in het topic! Succes met afvallen ;)

@Ninien: lijkt me heerlijk, thuismoeder zijn.
    Ik werk nu een aantal avonden in de week, en 2 dagen. Zou het helemaal niet erg vinden als die 2 dagen weg zouden vallen, dan kan ik me richten op onze toekomstige kinderen overdag, en ons groentetuintje hahaha...
    Ik zou het zelf ook niet leuk vinden trouwens, om de kinderen naar de opvang te moeten brengen. Weet dat het qua ontwikkeling wel goed voor ze zou zijn, maar toch...
    Voor mijn gevoel is er genoeg te doen in en rondom het huis waardoor ik me geen moment zou vervelen als huismoeder.

@Humbly: had je net een pb gedaan voordat ik het topic had doorgelezen. Wat naar!
    Ik hoop dat het je lukt om je kcal wat op te schroeven en te stabiliseren. Wie weet val je ook met bijv. 1800kcal nog (evt. langzamer) af tot op je geplande streef.

@Melanie: Balen van je rotdag zeg! Ik hoop dat het met je zus binnenkort allemaal weer wat beter gaat, en geniet een beetje van je weekend!!
    Lekker afgevallen trouwens! Daar mag je trots op zijn hoor!!!!

@Hier:
    Mn dip is, en blijft. Voel me niet prettig in mn vel en weet niet waarom :( Heb ook al 3 dagen hoofdpijn doordat ik last van mn nek heb... Niet echt happy deze week dus.

Donderdag
    O: uitgeslapen
    L: halve portie macaronie met paprika/saus
    T: baguette met kruidenboter
    A: 2 boterhammen met pindakaas
    Totaal: 1100 kcal

Vrijdag:
    O: 1 appel
    L: 2 bh met pindakaas
    T: 2 bh met pindakaas, 1 lion, pakje light sap
    A: bakje raspatat met pindasaus, frikandel, blikje cola light
    T: blikje cola light, 1 bh met chocopasta
    Totaal: 1800 kcal

Morgen lange dag voor de boeg. We gaan ze bovenverdieping van ons huis isoleren. Vanmiddag al een begin gemaakt. Hopelijk lukt het om het dit weekend af te krijgen.

Fijn weekend gewenst!

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Melanie, wat akelig dat het niet goed gaat met je zus. Kan me voorstellen dat je dan ook niet zo met lijnen bezig bent. Als je dan al niet lekker in je vel zit gaat ook alles mis, wat mis kan gaan!
    Vervelend. Hoop voor je dat deze nieuwe dag weer een frisse kijk mee breng voor je. Hier straalt de zon, hoop dat die bij jou ook schijnt, doet een mens ook weer goed.

Moppie, dus ook niet zo lekker bij jou.
    Een dipje geeft op zich ook niet, misschien griepje o.i.d onder de leden? Je eten is in elk geval niet zo heel gezond ;) :p. Voor een keertje is dat niet erg, maar het zou zonde zijn als al je werk voor niets is geweest. Vervelend dat je al de hele week niet zo lekker in je vel zit, weet natuurlijk ook niet wat het is. Hoop dat het bij jou ook zo lekker weer is als hier, daar knap ik altijd van op. Dat donkere grauwe regenweer deprimeerd ook alleen maar hoor.

Meiden, iedereen sux6 vandaag.
    Zag erg tegen het weekeinde op qua eten omdat we altijd wel wat lekkers hebben in het weekeinde. Gisteravond alleen water gedronken en twee rolletjes achterham met philadelphia gegeten.
    Vanavond eten we frietjes......... met slanki mayonaise en natuurlijk heel veel sla. Verheug me daar nu al op :).
    Heb de hele week niet gezondigd eigenlijk.
    En vanavond ook geen tijd voor lekkers.... ga met mijn vriendin lekker naar de sauna :D. Veeeeeeel water drinken....!!

Vandaag druk dagje, dus ben verder niet zoveel actief denk ik.

12. Dora en Boots

@ Emma: Mijn werk is echt super! Ben veel bezig met jongeren en opbouwwerk.
    Begeleid jeugdsozen, draai tienersozen en help bijv besturen met aanvragen van subsidies. Van alles en nog wat.

Hier gaat het erg lekker, zat gister met een gevulde koek nog maar op 1161 kc!

Hoop vandaag ook zo'n goede dag!

Fijne dag allemaal, het is hier in ieder geval erg fijn weer dus lekker wandelen.:)

13. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Dag Dames,

Hier gaat het eigenlijk wel aardig goed. Als ik 's avonds nog trek heb, dan pak ik wat zoute sticks of wat rauwe groentes.

Bedankt voor de AH tip, staan erg lekkere recepten op!:D

@Humbly...ik zie mezelf niet in de lijst staan. Heb je mijn PB niet gehad? Ik woog 96.7 kg.

@All...hoevaak wegen jullie je? 1 Keer in de week?

14. Dora en Boots

@ kus:
    Ik ga mezelf vanaf nu elke week wegen. Stond gister op de weegschaal en dat werkt niet motiverend..
    Nou weet ik ook wel dat het niet zo snel kan, maar het zou zo leuk zijn. Een beetje resultaat voor mijn inspanning.:D

Ik merk ook dat er echt een knop om is!

Kreeg van de week met een vergadering trouwens de vraag of ik niet weer zwanger was..Grrr! Nee, Hoezo?!:x

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Moppie: Balen van je dip! Hoop dat je je snel weer beter voelt! Succes met klussen!

@ Butterfly: Dank je, voor je opbeurende woorden! En veel plezier vanavond in de sauna!

@ Kus: Ik weeg officieel 1 keer in de week, maar vaak kan ik het niet weerstaan om tussendoor ook nog te wegen (zoals vanochtend! -0.5 kg :D)

Hier is helaas niet zo’n mooi weer als bij jullie! Hier regent het! Bah!
    Vandaag eigenlijk niks gepland. Vanmiddag even weekendje Brugge boeken :D en vanavond lekker frietjes eten.

Liefs

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw

Neej ik heb geen pb gehad :( vaag,,

Thnx meiden! ik blijf hier nog even rondhangen omdat ik toch moet stabiliseren ;)
    Ik ga nu gewoon mijn kcal omhoog krikken en hopelijk voel ik me doen iets beter :D

Liefsz 8)

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier ook niet veel tijd om te reageren zijn druk bezig in en om huis.
    En straks moet ik een paar uurtjes werken.
    Vanmorgen op de weegschaal gestaan 114.9!!!! Nog 9 ons en dan zijn de eerste 10 kilo eraf echt zo een goed gevoel!!
    Straks lekker friet eten.
    Ik kom straks nog wel even gluren.
    Groetjes

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden, ik ga stoppen met afvallen. Ik vind het jammer maar het moet, ik heb namelijk net positief getest. Ik kom nog even mijn eindgewicht doorgeven 82.6. Totaal ben ik 6.2 kilo afgevallen.

Iedereen heel veel succes en bedankt voor de steun!

P.s. wie mij op hyves/facebook heeft... nog niet iedereen weet het dus hou het nog ff stil svp.

19. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden , even een snel ego berichtje van mij , woog vanmorgen 79.0 :x kom gewoon niet over die 79 heen terwijl ik gisteren zo goed mn best heb gedaan :( Maar goed vandaag weer een nieuwe dag !! Vanavond heeft mijn moeder ons uitgenodigd om pizza te komen eten ;) word dus een tosti voor mij .. hihihihihi vanavond kom ik even goed bijlezen !!!

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet er lekker van, dit is veel belangrijker dan afvallen!

Liefs

Deel Deze Pagina