Lijst; ( heb nu ff tijd haha L.iam ligt al vanaf 1 uur in bed en slaapt nog steeds,, denk dat hij zow wel wakker word )
Hey meiden, @ Roos: welkom en succes! Je gaat goed! @ Humbly: Ik zal ook een kaarsje voor je branden woensdag! Komt helemaal goed @ MamavEsmee: Hoop dat je je snel weer beter voelt! Dit is ook niks. @ Patriesja: Lekker afgevallen joh... En dat na die lekkere dingen! Moet een goed gevoel geven. Ik ga zo maar weer eens erwtensoep maken. Heb er wel zin in. Ik heb vandaag een broek aan die nu eindelijk weer past. Ik hoop dat er nog vele zullen volgen (mn kast hangt er vol mee) hahaha... en ik heb mezelf gisteren ook maar weer eens getrakteerd op nieuwe schoenen. Vond dat ik dat wel verdient had! Liefs
Ja als ik te streng doe hou ik het totaal niet vol.. ik zou eigenlijk 3 shakes moeten nemen per dag en de rest alleen maar light dranken.. Nu doe ik alleen mar light dranken en 1 of 2 shakes ( vind ze niet lekker haha ) en dan gewoon 3 chrackers met kaas savonds als mijn vriend aan het eten is.. want dat vind ik het moielijkste moment van de dag.. Maarja ben nu 7,9 kilo afgevallen in 2,5 week dus gaat best netjes
thnxx meis!! haha het gaat zeker goed komen woensdag @roos; netjuhs! moet je er veel af hebben? Liefsz 8)
Welkom roos! en wat ben je al lekker afgevallen... Mve... een buikgriep?? Beterschap meid! Melanie...fijn he als je een broek past die al een tijd niet aankon Patries... uit eten moet af en toe kunnen hoor...dan hou je het ook langer vol.
Ik wil 75 kilo gaan wegen dus ik moet nog even.. maar heb daar 3 kwart jaar de tijd voor.. hoop dat t gaat lukken
oooh dat moet wel lukken toch goh het is hier nog steeds stil,, ik dacht dat hij nu onderhand al wel wakker was,, Liefsz
Zo ik ben weer bij gelezen.... was heel wat leesvoer Ben nog steeds niet fit..waardeloos zeg.. hoesten word minder maar ik ben onbeschrijfbaar moe...ppffff Ik heb gisteren weer mijn weegdag en mijn weegschaal was heel blij.................. en ik nog meer. 70.6kilo, en hoop dus volgende week onder de magische 70 te zitten.... Fijne zondag meiden..
@humbly, oh liam ook al zo lekker lang geslapen! Hier ook al, maar ja.. hij had vanacht ook niet zo heel goed geslapen. @melanie, ja idd een heerlijk gevoel! Oh fijn als je een oude broek weer past! Ja die schoenen heb je wel verdiend! @roos, jij bent veel afgevallen zeg! @ninien, ja precies! @jantina, beterschap! Fijn dat je bent afgevallen!
@patriesja; jah heerlijk! hij werd om half 5 wakker en ligt er nu alweer in,, hier vannacht wel goed geslapen,, Nog last van de kiesjes daar?
Roos.. welkom meid! Jij doet dus 2x shaken en 1 kleine maaltijd? Is het bij jou ook zo dat je in Ketose zit en dus geen honger gevoel hebt? @ buikgriep.. Voel me wel een stuk beter als vanmiddag maar merk wel dat ik echt griep heb.. Warm-koud en heb overal spierpijn.. Vanavond maar vroeg naar bed.. Humbly.. Ok, dan brand er hier vanaf 14.00 een kaarsje! En Liam heeft lekker geslapen zeg! @ afvallen.. zie weer goede resultaten voorbij komen! Melanie.. Kijk! Een broek aan die eerst te klein was, dat is mooi! **** Vanmiddag een uurtje geslapen, en een schaaltje yoghurt met muesli gehad.. We kregen visite, had lekkere koeken gehaald, helaas voor mij.. Vanavond heb ik een paar worteltjes, een stukje vis en een paar aardappeltjes gehad.. Vanavond denk ik nog een schaaltje yoghurt met muesli.. Dan zit ik rond de 833 callorieen.. Niet veel maar ja, niet zo gek he?
Hallo allemaal! Vandaag wezen shoppen heb een aantal nieuwe broeken maat 38, en shirts maat S , zoo blij Lang geleden dat dat paste..!
Ik weet niet of ik in ketose kom, maar ik heb totaal geen honger.. heb net wel 4 crackers op, maar had maar 1 shake op vandaag.. maar had ook genoeg aan 3 crackers kunnen hebben
Hier vandaag niet gekeken naar de calorieen! Heerlijk zo'n dag. Geniet dan echt van al die lekkere dingen. Morgen er dus weer vol tegenaan,hopen dat ik dan donderdag weer wat minder weeg.
Goedenavond girls!!! Ik heb vanmorgen de kamers van de jongens schoongemaakt en onze slaapkamer en de badkamer en gestofzogen,daarna beneden schoongemaakt en gestofzogen!! Toen goeie nette kleren aan gedaan Daarna was de visite er al. Vanmorgen gewogen en en en en en!!!!!!! 99.8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOEHOE onder de 100 meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Morgen ochtend naar de dietiste voor mijzelf en Jurre. Op naar de 95 Net genoten van mijn witloftaart,hij smaakte toch anders dan de vorige keer hoe het kan geen idee,maar ja hij was lekker!! Roos welkom hier meid!! Neem aan dat die test oud is maar je er zo trots op bent dat je hem hebt geplaatst Meiden tot morgen!!
Natas hier vanmorgen er wel op gelet maar toen de viste kwam ook gewoon lekker genoten van de dingen,wel gewoon water gedronken vandaag. Dus morgen gewoon weer verder met frisse moed!