10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ja dat probleem heb ik dus ook , ben ook vreselijk onzeker over mijn gewicht en lichaam , durf zelfs niet meer te flirten :$ terwijl ik vroeger een ontzettende flirt was ... en nu ik word al rood als iemand mij aankijkt en zo vind ik natuurlijk nooit iemand ;) dus gewoon lekker afvallen en dan komt dat zelfvertrouwen vanzelf weer ...

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal , nou ja goed ;) ben dus gewoon alweer ongi geworden , ben er net 4 dagen vanaf ´ zucht ´ word gek van dat implanon ding , ben echt aan het denken om hem toch maar eruit te laten halen want om nou 3 keer ongi te worden in 1 maand dat zie ik ook niet zitten maar dat verklaart wel mijn snaaibui van gisteren ...

Ga dadelijk een kommetje magere yoghurt pakken met special k , vanmiddag 2 boterhammetjes met sandwichspread , tussendoor wat sultana en vanavond is nog een verrassing :D

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Sja, dat had ik ook. Ik was voorheen ook veel losser met toen nog jongens (ben nog niet zo oud ;)). Maar nu is dat inderdaad ook veel minder. Heeft denk ik niet alleen met mijn gewicht te maken, maar ik zou er nu wel heel wat meer moeite mee hebben om uit de kleren te gaan bij een nieuw iemand. Gelukkig hoeft dat ook nog niet;).

Goedemorgen!!

Vandaag ga ik dus echt beginnen. zit nu aan een mager yogurtje en eet zo even een gekookt eitje met knackerbrod (ik weet het, rare combinatie maar het is kliekjesdag hier). Wat ik voor de rest ga eten moet ik nog even bekijken. Qua beweging, vandaag even met mijn prinsje wandelen en vanavond een uurtje zumba. Ben trouwens helemaal in mijn nopjes, mijn kleine is vannacht maar 1 keer wakker geweest:$, ik heb eindelijk weer eens heerlijk geslapen! Goed begin dus!

xxx

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Meiden hier druk druk druk met van alles en nog wat :D Misschien ga ik ook al wat spul klaar leggen voor ons weekendje weg scheelt dan toch alweer vast he :D

Morgen ben ik er wel weer!!

@Butterfly: Wat kan je sommige dingen toch mooi zeggen omschrijven :D
    Tis ook niet zeker of ik het ga doen hoor :)

Hier geen trouwjurk :p trouwen toch op maandag dus dan maar leuk jurkje of rokje met iets leuks erboven.

Fijne dag meiden!!

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ SYRV: Welkom en succes met afvallen. Hoop dat dit topic voor jou net zo motiverend werkt als voor mij, en vele anderen. Net zoals iedereen hier, kan jij het ook!

@ Patriesja: Veel plezier op kraambezoek. Met kleding heb ik hetzelfde. Ook een kast vol met vanalles wat nog net niet past. Dus ik hoef voorlopig niks nieuws te kopen.

@ Butterfly: Mooi dagje gisteren. En goed dat je die negerzoen hebt laten staan!

@ Sweetroosje: Ik volg niet echt een bepaald dieet. Ik houd mijn calorieën bij. In mijn geval houd dat in dat ik niet meer dan 1300 kcal op een dag eet. Sporten doe ik (nog) niet. Dat wil ik gaan doen als het straks niet zo snel meer gaat met afvallen. In de hoop dat het dan weer wat sneller gaat, en ik het dus langer volhoud. (aangezien ik nog een lange weg te gaan heb)

Hier gaat het weer goed. Mijn zin in lekkers is weer over. Ben gisteren lekker om 21.30 uur gaan slapen. Had het nodig! Net m’n ontbijt achter m’n kiezen. Nog even zitten en dan dadelijk flink aan de poets en strijk. Heb er geen zin in, maar als ik eenmaal bezig ben, komt dat wel goed.

Het word tijd dat al mn (nog net) te kleine broeken weer passen. 1 maat groter (die ik nu draag) kan ik inmiddels zonder open te doen, over mn kont naar beneden trekken. Kun je nagaan hoe charmant dat eruit ziet. Vanmorgen zei de weegschaal 113,9 kg. Ik wil as Vrijdag 113,6 kg wegen (of minder) Dus nog 3 ons te gaan. Dat moet te doen zijn.

Kom straks nog wel even kijken hier.

Fijne dag allemaal!

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik kom alleen even (heel schandalig ;)) mijn nieuwe gewicht doorgeven.Ik was weer een pond kwijt deze week.Zit nu op de 74,9.Dus de eerste 10 kilo zijn er nu officieel af!

Verder heb ik gister vreselijk gezondigd...chinees gehaald,chocolaatjes gegeten en ' s avonds een paar wijntjes en borrelnootjes....nou dat heb ik geweten...vannochtend vreselijke diarree ;) vandaag weer netjes verder punten tellen ;) Volgende week zit ik 3 dagen in eurodisney.Dan ga ik ook echt niet op mijn eten letten...dus ik zal wel iets aankomen.Maar daarna ook gewoon weer met goede moed verder,dan moet het weer goedkomen..

Nu is het nog schandaliger....ik heb niet alleen mijn gewicht doorgegeven,maar ook een heel verhaal vertelt ;)

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Even snel meiden, want ik ga zo weg!
    Had me vanmorgen nog ff gewogen en precies 63!! Joepie!!
    Gaat lekker zo! Nu zit ik teminste al op een gezond gewicht!

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. mooi dagje had je gisteren zeg! Onder de 86 moet op deze manier wel lukken hoor! Hoe was de cursus?

@ trakteren.. ik trakteer me zelf wat vaker op een bezoekje aan de kapper, lekker maskertje op, kleurtje in mijn haren! Zorgt dat ik me nog prettiger in mijn vel voel!:)

Sweetroosje.. Dat is i.d. niet veel wat je gisteren hebt gegeten! Maar vandaag hopenlijk een beter dagje.. Het is in iedergeval heerlijk wandel weer!! Ik zelf tel callorieen en op deze manier probeer ik alles uit de schijf van 5 binnen te krijgen en gevarieerd te eten.. En het lukt goed moet ik zeggen, en toch val ik zo tussen de 0,6 en 1,5 kilo per week af.. Wat ook genoeg is voor je lijf.

SYRV.. Ja, dat zou een goede motivatie zijn, straks weer strak voor een nieuwe man! haha .. Tot nu toe nog gelukt om niet overmatig te eten?;)

@ kleding. Heb vorige jaar mijn kast opgeruimd onder het mom.. Slank wordt ik niet meer.. kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan. Was een complete garderobe, maar goed!

Mamarianne.. druk meid! En het weekend lekker er op uit! Als het zulk weer blijft wordt het genieten!!! Waar ga je heen??

Melanie.. fijn dat je dipje over is! En op naar vrijdag..

Suzanne.. ego kletsen mag hoor! En een prima resultaat, en de -10 kg bereikt! Super hoor!!! Oef.. je vreetbui van gisteren werd meteen afgestraft.:D

Patriesja.Je bmi is dus nu goed?

Roos89.. Toch weer aan de shakes? Of toch callorieen tellen?

Vanmorgen even bij mijn mams op de thee geweest, natuurlijk is er altijd wat lekkers bij de koffie maar ik eet dan altijd mijn meegebrachte fruit op! :)

Net 2 boterhammen op en ga zo maar eens mijn flesje water bijvullen.

Straks verjaardag, lekker op de fiets er heen..

Eten voor vanavond staat al klaar in de oven, hoeft alleen nog maar aan worden gezet lekker makkelijk!

Ik kan het momenteel weer goed volhouden, gelukkig maar!! En helemaal met dit lekkere weer, dikke vest is uit, truitje met lange mouwen aan en geen buik die in de weg zit.. Joeppie!:D

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

helaas ben ik weer terug... Ik zeg helaas omdat ik toch niet zwanger blijk te zijn. De test die ik had was vals positief. Ondanks een zeer duidelijk streepje, geven alle andere testen tot nu toe heb gedaan negatief aan. En ik ben nog steeds niet ongesteld. Vandaag al dag 49.

Nu wil ik zeker afvallen want overgewicht beinvloed ook je cyclus.
    Helaas heeft dit alles wel geleid tot 3 dagen niet opletten (en een heerlijk etentje gisteren waarbij ik nergens op gelet heb). En nu vanmorgen 83.5. Nou ja, we gaan maar weer verder!

10. MvN

MvN Niet meer actief

mamavanesmee: Ja ben toch weer aan de shakes, 2 per dag en crackers en neem 2 multivitaminen in.. Ik voel me goed zo dus dat scheeld

En ik ken dat gevoel dat je alles weg hebt gedaan.. hier ook.. zown 2 maand geleden hahahahahhaha

Zometeeen weer rijles

11. alle nieuwe meiden welkom!!

ik ga me morgenvroeg wegen, met de nieuwe batterij in de schaal:D
    ben benieuwd...zal wel schrikken worden :$

12. MvN

MvN Niet meer actief

debby82.. : dat is balen!! echt raar ook!! Misschien naar de dokter om te laten testen? Welke test had je gebruikt?

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    test was van de babyboomshop. Ik heb ze gemaild en ze wilden een foto zien en vroegen of ik nog 6 testen wilde doen. Ik denk om hun product te verbeteren. Dat doe ik dan maar.
    Ik heb daarna testen van cleur blue, babyboomshop en kruidvat gedaan. Allemaal negatief. Dus nee, ik ben niet zwanger...

14. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @ MamavEsmee: Tot nu toe wel oke ontbeten en vanmiddag vier sneetjes brood met kalkoenfilet. Geen slechte tussendoortjes o.i.d. Ik geef borstvoeding, dus moet er wel op letten dat ik voldoende eet. Wil alleen wel de snoep, chips en alle andere lekkere dingen laten staan.

Fijn trouwens dat je het zo goed volhoud! En dat is inderdaad een goede tip, om zelf je eigen fruit mee te nemen als vervanging voor iets lekkers bij de thee!

@ Ninien: Hoezo wordt het schrikken morgen? Geen goed gevoel erover? Nou in ieder geval veel succes!

Ik ga morgenavond uit eten. Nou is het dus de bedoeling dat ik me een beetje in ga houden. Wat is verstandig om te eten qua vlees etc?

15. nou ik denk zelf dat een nieuwe batterij misschien wel kan zorgen voor gewichtsverschil...

maar het kan ook zijn dat ik minder weeg :D

en over het afvallen maak ik me geen zorgen hoor
    dat gaat allemaal prima, mocht het op de schaal meer zijn, voel ik aan mijn lichaam wel dat het niet zo is ;)

16. Overigens heb ik nog een tip voor mensen die slecht naar de wc kunnen

op de nuchtere maag een glas warm water en een lepel gebroken lijnzaad

doet echt wonderen ;)

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ok dus jij doet calorieentellen, en 1300kcal is dat niet te weinig? Meende ergens te lezen dat een vrouw 2200kcal nodig heeft per dag?

Hou maar op over poetsen en strijken, heb hier een berg staan waar ik totaal geen zin in heb. Maar als ik eenmaal begin dan voel je je toch goed daarna, het is die begin altijd.

Knap hoor wat je afgevallen bent sinds januari.

18. MvN

MvN Niet meer actief

Ik doe een 500kcal dieet.. dus voor mij is 1300 nog veel..

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Idd in je vel voelen is ook belangerijk.

Was idd niet veel maar zulke dagen heb je er helaas ook tussen zitten, zal blij zijn als mijn ongie komt en weer weggaat.
    Klopt het is heerlijk weertje buiten, wel nog ietsie frisjes maar beter dan die winterweer.

Jij doet dus ook calorieentellen, netjes hoor max 1.5kg per weeg afvallen. Persoonlijk voel ik me niet zwaar, het is meer dat ik me erger aan mijn buik die in de weg zit.

Netjes dat je het lekkers hebt overgeslagen! Veel plezier straks op het feestje.

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meissie,

Leuk je hier te zien. En je hebt volkomen gelijk, overgewicht beinvloedt je cyclus.

We komen er wel!

Deel Deze Pagina