10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zo he dat is nog minder, is dat te doen? Lijkt mij niet echt gezond denk ik? Val je er ook goed mee af?

2. MvN

MvN Niet meer actief

ben nu in totaal 9,5 kilo kwijt in 3 weken dus dat gaat wel goed... heb ook totaal geen honger.. als ik 2 crackers eet zit ik al vol.. maar moet van me eigen dan nog een cracker erinproppen.. je lichaam past zich denk ik aan.

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Heerlijk he, dat weer. Kun je eindelijk goed showen, dat je bent afgevallen! :D Ik heb het nog niet over mn hart kunnen verkrijgen om m’n kleinere kleding weg te doen. Hoop nog altijd dat het ooit nog gaat passen. Er ligt zelf 1 spijkerbroek tussen met een kapotte rits. Hahaha… maar hij was zoo fijn en mooi… Als ik er weer in pas, laat ik er een nieuwe in zetten (maarja, dat denk ik al 3 jaar ofzo…:))

@ Debby: Balen zeg, stomme test :(.

@ Sweetroosje: Een volwassen vrouw heeft 2000 kcal nodig om op gewicht te blijven. 1400 om af te vallen. Ik blijf daar iets onder in de hoop dat het dan sneller gaat. Eet wel gevarieerd, en voel me goed.

Zo het huis is weer schoon, heb alleen niet gestreken, maar daar heb ik ook geen zin in. Laat ik vriendlief vanavond wel doen :p.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he sweetroosje, jij ook hier! Gezellie! We gaan er keihard tegenaan he met die rotkilos! Ik laat me een zwangerschap niet ontnemen door een paar (ehem een stuk of 20 ;)) kilos.

5. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Dag dames,

Vanavond op de weegschaal... eerste keer sinds de start van het afvallen.

Gister mwa dag gehad. Niet slecht en niet goed.
    Zat een ham-kaas broodje en stukje rookworst bij, maar zat uiteindelijk op 1219 cal.

Vandaag wel ok.
    Overdag wat minder eten, want we eten pannekoeken.

Zit op dit moment op 634 cal. Dus straks nog stukje fruit en dan mag ik 2 pannekoeken van mezelf :D! En dan zit ik op ong 1100 cal. Best netjes vind ik zelf.

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@SweetRoosje: welkom!
    Enne, hoop dat je je snel wat beter voelt, want je dagje van gister was echt veel te weinig!

@Roos89: ik vergaap me ook al aan trouwjurken en hij heeft me nog niet eens gevraagd whahahaha... ach ja... dromen he ;)
    MAarre, 500kcal dieet? Weightcare ofzo? Ik zit er aan te denken om weer even een crashdieet te doen samen met vriendlief. Ook 500kcal per dag maar dan eet ik er wel onbeperkt fruit en sla bij.

@Butterfly: hoe was je cursusdag?

@MamavEsmee: lekker dagmenu, wraps klinkt goed! moet nog inspiratie op doen voor het avondeten voor vanaaf (voor vriendlief). hij heeft gister ook al zelf shoarma staan bakken, kan ik m niet nog een keer aan doen haha...

@Nicole: lastig zeg! had over de implanon gelezen dat na enkele maanden de bloedingen af moeten nemen, maar het was voor mij al een reden om er niet aan te beginnen.

@SYRV: had ik jou al welkom geheten? zo niet: welkom hier!!
    gekookt eitje met knackebrod is geen rare combi hoor. eet ik ook heel vaak. alleen zonder magere yoghurt erbij hahaha... ja dat is dan wel weer vreemd :p
    Fijn dat je lekker hebt geslapen. Zeer belangrijk! vooral omdat je je energie ook hard nodig hebt bij een dieet. Ik hoop dat je kleine mannetje vanaf nu gewoon lekker door gaat slapen 's nachts ;)

@MamaRianne: ben daarnet nog door Jirnsum heen gereden, lekker tussendoor richting Franeker (over Tijnje > Akkrum > Winsum)

@Melanie: goed om te horen dat het weer beter gaat!

@Suzanne: Yay op naar de volgende 10!! Zondigen is best fijn af en toe hahaha... Maar niet de volgende ochtend zo te horen (heb er ook last van)
    Ik wens je heel veel plezier in eurodisney!

@Patriesja: YAY! Hoeveel kg moet je nog tot je streef?

@Debby: wat balen zeg! Was je nog niet bij de dokter geweest voor een bloedtest?
    En wat is je BMI op dit moment? Kan me niet voorstellen dat je met 83,5kg op zulk overgewicht zit dat je menstruatie erdoor beinvloed wordt?

@Ninien: ik vond mn digi weegschaal weer. Hij zegt steeds "LO" en daarna geeft ie 55kg aan. Tweede keer 57kg. Derde keer 65kg, daarna 67kg :eek: toen ben ik gestopt met wegen op dat ding haha... Denk dat ie zo de container in gaat!!! In mn nieuwe huisje koop ik wel weer een nieuwe weegschaal... Nu moet ik het eerst maar met mn draaischijfje doen. Die draait tenminste altijd tot ongeveer het zelfde gewicht :p
    Glas warm water drinken, daar ga ik van over mn nek. Kan mn maag echt niet hebben! Sinaasappel of kiwi op de nuchtere maag schijnt ook goed te helpen.

@Melanie: hoe krijg je je vriend zo ver dat ie gaat strijken???? Teach me! Die van mij vreet niks uit in huis, behalve troep maken :p

@MeisjeV: 1200 noem ik geen mwa dag hoor, vind het juist prima! zolang je maar niet doet zoals ik: je vol proppen met chocola en alleen maar ongezonde dingen...

===
    Pffft ben weer bijgelezen :p

@Hier: nog steeds baaldag/week/maand ofzo grrr... blijf in een dip hangen. de wet van murphy is gister ingetreden: als 1 ding mis gaat, gaat alles mis! zal julie de details besparen maar gister was echt zo'n dag waarop je beter in bed had kunnen blijven liggen...
    zal proberen weer te gaan koken, groente en fruit te eten en zuivelproducten... Moet ook wel gezonder gaan koken want vriendlief begint ziek te worden. die heeft zn vitamientjes nodig (ik slik ze elke ochtend ;) )

1 lichtpuntje: ik heb mn nette pak weer aan hahaha... die had ik (in een donker grijs verleden) gekocht toen ik ong. 55kg woog en zit nu op 58-59 dus ben er wel happy mee :)

Gister
    ontbijt: 100gr suikerbrood, 1 melkbroodje met chocolade
    lunch: 4 melkbroodjes met chocolade, flesje spa blauw
    avond: flesje spa blauw
    nacht: blikje cola light, 1 stuk knackebrod
    totaal maandag: 1000 kcal

Vandaag
    ontbijt: overgeslagen (gisteraaf gewerkt, laat opgestaan)
    lunch @ McD :( harlingen bruger, medium frietjes, 2x fritessaus (zucht) cola light en halve mcflurry toe (1300)
    --> moest met de auto naar de garage (wet van murphy) en daarna mn paspoort ophalen (wet van murphy) bij tankstation (was portemonnee gister vergeten en stond daar met lege tank dus pas achter gelaten) en grrrr mn vriend had trek en stopte bij de mac (haha dat rijmt)
    avond: 4 koppen thee (moet werken)
    nacht: flesje spa blauw in de planning
    totaal dinsdag : 1300kcal

Ik weiger nog iets te eten vandaag!

7. MvN

MvN Niet meer actief

#2267 MvN, 2 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2010
    moppie81: ik doe modifast maar niet extreem streng hoor.. 2 shakes per dag en savonds 3 crackers met boter en kaas of iets anders erop.. ik let niet op wat ik er op doe als het maar niet zoet is.. Ook neem ik modifast fatburners erbij.. nergens last van... gaat echt snel joh... gister was het 98,3 nu 97,8.. Maarja ik ga veel naar de wc... En ik weeg natuurlijk zwaarder dan jou en gaat t sneller

8. MvN

MvN Niet meer actief

hahahahah scheeld dat ik mcdonalds echt heeeel vies vind! Maarja mag toch wel een keertje..

Ik neem 1 keer per week ook iets wat ik heel lekker vind!! Afgelopen zaterdag pizza laten bestellen.. en a.s. zaterdag vieren we onze verjaardag dus dan gaat er weer wat lekkers in..

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dalen huttenheugte gaan we heen! Heb er ook heel veel zin in en ga er lekker van genieten. Even geen dingen moeten enzo en gewoon doen waar je zelf zin in hebt!!

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Moppie,je had wel ff een bakkie kunnen doen hier meid :D
    Maar lekker om zo door de dorpen te rijden :D

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

Hoe is het hier? Weer erg veel gekletst vandaag! Ik ben nu een uurtje thuis en heb al een mega was gevouwen en gestreken :$ Straks lekker koken maar eerst samen met mijn man hardlopen of skeeleren heerlijk in de ZON!

Na het eten kom ik gezellig mee kletsen.

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Moppie: Hoe is vriendlief laat strijken. Mopperen dat ik altijd alles moeten doen, en dat hij ook wel eens wat mag doen. Net zolang dattie zich schuldig voelt en er toch maar aan begint. haha...

Maar denk dat ik toch maar vast de vouwwas ga doen. Misschien ook een begin maak met de strijk. Mag hij de badkamer doen hahaha vind ik eigelijk ook wel een goede deal. (heb een hekel aan de badkamer poetsen.)

13. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Melanie, dat probeer ik al jaren maar het helpt niet! Mopperen helpt niet. Vloeken en tieren als ik door mn rug ga helpt ook niet... Daarom strijk ik niet meer :p Als ie echt een gestreken shirt nodig heeft (bruiloft, begrafenis etc) dan strijk ik die ochtend wel.

Badkamer, keuken, hele huishouden komt op mij neer hier helaas :x

@Roos: ik vind mcd ook heel vies! hoewel die harlingenburger eigenlijk nog best smaak had (onverwachts!)
    Als je jezelf elke week iets lekkers gunt heb je iets om naar uit te kijken. denk dat je het daardoor ook goed vol kan houden.

@MamaRianne: moet ik idd volgende keer even aan denken! Normaal pak ik de A32 richting leeuwarden maar met problemen met de auto leek het me fijner om over 80km wegen te rijden (mocht ook niet harder).

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn bmi is 33 en ik las net een artikel dat bij een bmi boven de 29 je per punt 4% minder kans op een zwangerschap hebt. Dan heb ik nu dus 16% minder kans op een zwangerschap.

Je ovulatie zou er door onderdrukt worden en laat dat nou net zijn waar ik last van heb...

Ik ben even gaan kijken naar allerlei dieeten, mijn prioriteit is nu zo snel mogelijk veel kwijt raken. En tot nu toe gaat het erg langzaam. Ik zit te kijken naar cambridge dieet, ziekenhuis dieet of modifast ofzo. Wie heeft er ervaring met een dieet waar je snel mee afvalt?

15. MvN

MvN Niet meer actief

cambridge is 50 euro per week en is onder begeleiding van een consulente en mag je echt niets anders meer eten.

Ik zelf doe half modifast en werkt perfect bij me!! Ik doe maar 2 shakes per dag en dan savonds 3 a 4 crackers.. net met leverworst op heeeerlijk. En elke week eet ik 1 keer iets lekkers!! Ben nu 9,5 kilo kwijt in 3 wkn.

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ninien.. Hoop voor je dat je weegschaal geen groot verschil aangeeft;)..Die tip staat op het atkinsforum he?

Debby.. wat jammer zeg! Je had het zo gehoopt.. Is Dr Frank geen goed idee? Val je super snel mee af. En je hebt geen honger.. ik kon er alleen niet zo goed tegen maar Ninien doet het er super op!:)

Syrv.. Dat is prima hoor.. Zolang je dan kiest voor mager brood beleg! En betreft uiteten. Ik zou kiezen voor kipfilet of biefstuk/varkenshaas. In alle 3 zit weinig vet.. matig met de aardappels/friet en veel groente en sla.. Heb jij een verantwoorde maaltijd!

Sweetroosje.. Een vrouw heeft intotaal 2000 callorieen nodig ( mits je een normaal bewegingspatroon hebt) om af te vallen moet je dus minder callorieen tot je nemen..

Roos.. 500 callorieen.. Kun je daar wel op functioneren?

Melanie.. Ja, mensen zien nu eens dat onder dat dikke vest een goddelijk lijf zit! :Dhaha. Lekker aan het poetsen geweest!!

MeisjeV .. En wat zei de weegschaal?

Rianne.. huttenhuegte is hier vlak bij!

Zustertje.. al lekker gesport en gewerkt! Bezig bijtje ben je!

@ huishouden, komt op mij neer.. Maar ik werk ook maar 18 uur en vriendlief 38 dus moet niet zeuren! ;) Maar doe het af en toe wel hoor!

Vanmiddag op de verjaardag een klein stukje appelkruimel gehad.. En het was heerlijk! Heb nog een zakje snack a jacks toegevoegd voor vanavond en dan kom ik op 1239.. Prima dacht ik! Dus vanavond bij de koffie nog wat lekkers.

Morgenvroeg werken na het werk met een vriendin en dochter naar het dorp heen.. Lekker neuzen tussen de nieuwe kleertjes etc en een bakkie doen bij de hema natuurlijk!:)

17. MvN

MvN Niet meer actief

Lekker hoor appelkruimel!

Ja ik functioneer prima nergens last van!! Modifast is ook een medisch verantwoord dieet hea..

18. ...

19. ik heb herbalife gedaan, tot 3 keer toe
    en iedere keer bij een week of 3 tot 4 kreeg ik echt ontzettende duizelingen...
    En dat is ook medisch verantwoord
    Maar mijn lichaam kon er gewoon niet tegen

Voor de een werkt modifast goed voor de ander calorieeen tellen
    ik ben heel tevreden over dr frank

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden