10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik dacht al dat ik met mijn 38 kilo veel aangekomen was ;)
    ik ben ook al sinds de geboorte van de oudste met mijn gewicht aan het kloten...
    Maar sinds 4 weken is de knop om( mag ook wel na bijna 7 jaar ;))....en ik heb voor mij het perfecte dieet gevonden, ik volg dokter frank
    Inmiddels is er 12.5 kilo af en moet ik er nog 27,5 voor mijn streef
    Dus ik ben nog wel ff bezig...

Heel veel succes met je strijd tegen de kilootjes!
    Dit topic is wel heel motiverend hoor...

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik wordt altijd helemaal hyper van dit weer haha.....
    Ik heb mijn huiskamer al helemaal gedaan en ga zo verder met de keuken en daarna nog even stofzuigen en dweilen (is eigenlijk mijn man zijn werk stofzuigen maar voor 1 keer doe ik het haha:D)

@Wonders WELKOM gezellig dat je mee komt kletsen welk dieet volg je?

@Butterfly24 heerlijk he al zo vroeg in huis bezig zijn. Misschien kun je beter 's morgens calorie checker invullen zodat je dan al ziet wat je ''moet'' schrappen.

@MamaRianne vervelend dat je zoon zo vroeg wakker was. Je ontbijt ziet er netjes uit.

@Nicole26 Jammer dat er niks af is maar kan goed door je ongesteldheid komen hoor en misschien net iets meer calorieen nemen?

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nicole geef niks meid. We gaan naar Center Parcs naar Dalen naar de Huttenheugte!

Ik zal zo Jurre aankleden en mijzelf ;) Lukas heb ik al gedaan en dan even lekker naar buiten met ze,Daiko mee dan is hij ook maar uit geweest :D
    En wij hebben een lekkere frisse neus gehaald :p
    Maar even klein rondje dorp doen denk ik :)

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Eh meiden een vraag.

Ik wil eigenlijk wel een nieuw setje kleren en dan via Wehkamp bestellen. Anders heb ik maar 1 set die ik aan kan namelijk.
    Nu heb ik zwarte stretch broek maat 48 die zakt me aardig van de kont af en loop daar door de hele dag te hijsen.
    Ik heb ook een broek maat 46 maar die zit op zich nog redelijk goed,niet te strak maar ook niet te los,en die zakt niet zo als die 48 ;) die is natuurlijk aardig uitgelobberd.
    Maar nu is mijn vraag welke maat kan ik nu dan beter kiezen?? Aangezien die 48 Stretch is? En die 46 volgens mij niet.

HELP HELP ;)

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    mamarianne, ik zou gaan voor maat 46.
    Als je 48 doet kan het zijn dat je die maar heel kort aan hebben als je meer af gaat vallen en dat zou toch zonde zijn.
    Ik ben bang dat maat 48 stretch dan ook nog wel eens te ruim kan zitten. Maar het is altijd moeilijk in te schatten, helemaal als je kleding via internet koopt.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik zou ze alle twee bestellen rianne je kan het gratis terug sturen zo doe ik het ook altijd

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDE morgen allemaal

vandaag is tim jarig !!
    2 jaar al weer hoe kan het zo snel gaan

we gaan straks gezellig naar ballorig en dan naar de Mac vanavond ! het menu is al uitgezocht dus dat komt goed ...

fijne dag all !!
    ik ga er vandoor

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

@Emma gefeliciteerd met je zoontje :D
    @ninien zo dat is ook al een hoop eraf zeg :) netjes hoor!
    @zustertje ik volg gewoon een eigen dieet. Bestaat uit verantwoord eten. Niet teveel, niet meer snoepen. En veel bewegen. Aangezien ik niet veel lust zal een dokter Frank dieet of Sonja Bakker hier helaas niet werken :)
    @mama rianne zal ook allebei de maten bestellen. Maar zal als je dat niet wilt toch voor de maat 46 gaan. Is ook weer motiverend :D

9. ik zou zeker voor die 46 gaan

of een stretch 44 die lopen altijd wel uit en dan zit tie misschien goed

10. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Nou, weegschaaldag is geweest en....
    2,5 kilo eraf :D!!

Ben van 89,5 naar exact 87 gegaan :D!!
    Nieuwe week weer begonnen!!

O: 2 volkoren crackers met sandwitchspread. wortel
    Glas melk, glas water met vitamientjes en kopje koffie
    T: Peer en glas water

Mn avondeten is chicken tonight.
    100 gr chicken tonight, 75gr kipfilet, 50 gr paprika en 25 gr tauge en 75 gr witte rijst.

Lunch nog geen idee, dus calorietjes zijn nog niet getelt :)!

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Wow meisjeV, dat gaat goed zeg!
    Al meteen 2.5 kilo eraf. Geweldig joh.
    En als het begin gemaakt is, is het makkelijker verder te gaan.
    Ik hoop vrijddag ook 1 kilo minder te wegen, heb er dan in totaal ook 2.5 af! We zullen zien..... sux6 verder meid!

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik wil niet 2 broeken bestellen.
    Ik zal straks nog even sneupen :)
    Nu eerst wandelen.
    Jurre is moe en Lukas moet zijn energie maar even kwijt ;)

13. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Helaas helaas... we zitten in ronde 2 voor de eerste
    Ik heb 5 jaar geleden een flink ongeval gehad waardoor ik lichamelijk niet veel meer kan qua sporten.
    Denk dat mn dipje van de afgelopen weken ook te maken heeft met de pijn die ik weer voel nu we aan het verbouwen zijn. Maar tis even doorbijten... Ben te koppig om te zeggen dat ik het zelf niet kan hahaha...

>> je gewicht: je houdt gewoon vocht vast ;) Even een paar daagjes de schaal mijden en straks is het er weer af ;)

@Wonders: Welkom!

@Emma: Van harte gefeliciteerd meid! 2 jaar al weer!!!! Heel veel plezier vandaag ;)

@MeisjeV: wow wat val jij snel af! lekker joh :) Op hoeveel kcal zit je ongeveer per dag?

@MamaRianne: hebben ze op de site niet een maattabel staan? Dan moet je alleen je eigen maten opnemen en vergelijken met die tabel.
    Ik zou voor 46 stretch gaan. Als je twijfelt tussen 46/48 dan zit je met stretch in de kleinere maat (of idd 44 zoals werd gezegd) meestal wel goed. En zo niet, dan kan je m terug sturen :p

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Kom je even helpen met meten dan ;) hihi

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    pffff zie niks leuks :(

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo,

Ik kom mij ook melden om de laatste kilo's aan te pakken!
    Ik was altijd een slanke den met 1.83 en 65 kilo, helaas was ik al iets zwaarder voor mijn zwangerschap, dat was echt van de laatste 2 maanden, geen idee hoe dat kwam, maar maakt ook niet uit.
    70 kilo was mijn startgewicht en de laatste keer dat ik woog met 38 weken woog ik zo'n 104 kilo! :$
    Afijn bevallen en ik woog 87 kilo. Op een gegeven moment kwam ik aan tot de 91 kilo. In december bevallen en eind juni kreeg ik plaspillen ivm vochtvasthouden. Toen verloor ik 3 kilo en dat was ook de motivatie om door te zetten.
    Nu weeg ik al een maand of 2 zo'n 75 kilo! Ik wil dit terugbrengen naar 70 (mijn eerste streven) en het liefste 67 a 68 wegen!

De 16 kilo sinds juli ben ik verloren door bewust te eten. Niet al te veel koolhydraten. Avondeten at ik gewoon btw.
    Overdag veel salades. Dat hielp, maar nu lukt dat niet meer.

Ik ben sinds maandag begonnen met Sonja Bakker! Ik wou Dr. Frank doen, maar gatsie veel ei eten en dat lust ik niet. Ook is dat volgens Dr. Frank geschikt voor mensen met een BMI hoger dan 25, maar de mijne is dus 22,9. Vandaar mijn keuze voor Sonja in de hoop af te vallen.

Nu was ik van de week gestopt met de plaspillen en vanmorgen stond ik op de weegschaal en ik woog zowaar weer 77,5! En het vocht zat vanmorgen weer onder en boven mijn ogen. Ik ben ze weer gaan slikken en maak een afspraak bij de HA. Want gek is het wel, dat vocht!

Ik heb een dochter van 14 maanden en ben een alleenstaande moeder!
    Gisteravond wat meegelezen en ik zag dat er nog meer single moeders zijn! Ik ervaar het zelfde, durf niet te flirten en al helemaal niet iets af tes preken met iemand. Ik zit niet goed in mijn vel met die extra kilo's! Ik wil die er eerst af!

Nou dat was het wel zo'n beetje!
    Vragen, stel ze gerust! ;)

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Welkom Lola

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    heey meiden,

Welkom alle nieuwe meiden!!

Hier zo examen haha ben super zenuwachtig lol,, verder gaat het hier goed, blijf redelijk op gewicht hangen en voel me niet meer zow slap :D

Liefsz 8)

19. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Welkom Lola , ken meerdere single mama´s en bijna allemaal hebben ze hetzelfde probleem ;) veel succes met afvallen !! Het gaat je lukken ... ik ben zelf ook zoveel aangekomen in mijn zwangerschap , begon met 63 kilo en de laatste keer dat ik woog voordat ik ging bevallen woog ik 101.7 kilo :) bijna 40 kilo aangekomen ....

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bedankt voor het welkom dames!

@ Humbley: Succes met je examen! Wat is het voor een examen?

@ Nicole: Oeps, ook zoveel dus... Ik grapte elke keer in mijn zwangerschap: Ik ga voor de 100 kilo, nooit geweten dat ik die ook echt zou halen! haha!

Deel Deze Pagina