10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik drink heel veel thee
    met alleen water kom ik er niet..

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Melani: Whahaha, ok dan :p Er zit weinig smaak aan, maar met komkommer en aromat kruiden er bovenop vind ik het heerlijk ;) En lekker licht... Maar er zijn wel smaakjes behalve de bieslook die wat pittiger zijn. Met tomaat bijv. is wel lekker, en in Zweden hebben ze eentje met zwarte peper! Pittig ;)
    Maarre, de kibbeling voel ik nog zwaar op de maag liggen. Niks voor mij al die vette troep maar vriendlief had er zo'n trek in. Familiezak (3-4 porties + bak saus) voor een tientje! Zucht... gelukkig eet hij het grootste deel op... Morgen dus wel lasagne, maar voor mij grote bak salade en weinig lasagne.

@Humbly: Haha, naja die 150 kcal, pak er een banaan bij en je zit er ook op ;) Zoveel maakt dat niet uit toch? Je hebt echt een flink menu als ik het zo bekijk, en het zou ook al snel te veel zijn voor mij voor een normale dag. Kan me goed voorstellen dat je geen trek hebt om nog meer te eten ;)

@MamavEsmee: Thanx Maar lekker dagje? T was rampzalig voor een dieetdag!!!
    Qua slaapdiensten: inderdaad gewoon ff wat extra nemen omdat je ook meer energie verbruikt...
    SMARTIES zijn YUM!

@Patriesja: Thanx, ja voel me al iets beter :)

@Champy: Je kan tussendoor ook voor fruit kiezen ipv alleen thee of niks tussendoor.

@Mandy: vermoeidheid + ongi is geen goede combinatie volgens mij. Ik heb mezelf beloofd dat ik op baaldagen (dit zou bij mij als baaldag gelden) iets mag nemen zonder op de kcal te letten. Natuurlijk niet de hele dag door snoepen, maar gewoon jezelf 1 dingetje gunnen...

@Emma: ik zie ook dubbel maar ben te lui om mn bril uit mn tas te vissen haha... Heb m anders ook nooit op dus waarom met het internetten wel? :p
    enne, 1000calo's is prima toch, ter compensatie van de aanstaande biertjes bij het carnaval haha

@Debby: normaal voor een vrouw is 2000 kcal. Als je af wilt vallen moet je daar iets onder gaan zitten. 1000 lijkt me wel het minimale hoor, meestal is 1300-1500 beter omdat je dan niet te snel afvalt. Als het te snel gaat (zie mij) dan zal het er binnen de kortste keren weer aan zitten. Daarom ga ik proberen of ik het kcal. aantal langzaam aan op kan hogen en toch op gewicht kan blijven.
    Op uitslaapdagen (ma, di, wo) kom ik ook lang niet aan mn calo's, behalve als ik ga snaaien. Ik ontbijt niet, lunch meestal laat en avondeten sla ik over. Dan pak ik 's avonds een snack als ik rond 11u thuis ben van t werk, maar zelfs dan blijf ik op 800 hangen ofzo.
    Water: ik drink thee, cola light en spa rood. Zo weinig mogelijk vruchtensap (ookal lijkt het gezond) omdat er veel suikers in zitten. Melkprodukten beperk ik tot 1 glas per dag (als ik er al aan denk om melk te drinken) en ander spul blijf ik van af.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wauw moppie jij bent wel super goed afgevallen in die paar weken. Maar je moet inderdaad uit kijken dat het er niet zo weer aanzit...

Vandaag was weegdag. 86.9. Deze week 0.5 en in totaal 1.9. Het valt me nog best mee want heb vorige week maar 2 dagen echt goed mijn best gedaan. Deze week wil ik proberen elke dag rond de 1200/1300 kcal. Moet lukken want ik heb geen speciale dingen gepland.
    Nou ik ga gauw naar mijn werk...

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Het forum doet raar.;) Wil ik posten is tot 3x toe de tekst weg..

Kom vanmiddag even reageren.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Oh wat raar ja mamavesmee! Hier nergens last van.

Ik heb effe geen puf om languit te reageren ben gisteren door m'n rug gegaan en de pijn is alleen maar erger geworden!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier ben ik ook weer eens paar erg drukke dagen gehad en weinig tijd om te reageren. :(

@debby82 WElkom!!

@ Moppie hebben jullie een huis gekocht? SUPER!!

@ Humbly89 Wat zal jij trots zijn op je zoon zo jong en dan al losgelopen super leuk. Hoe is het met lessen?

@ Emma29 wat maak jij lange dagen als je werkt...

@Debby ik kom zeker wel aan de 2 liter per dag maar niet alleen water ik tel thee enz er ook bij. EN in je eten zit ook water telt ook gewoon mee het is niet dat je naast je ''normale'' drinken ook nog 2 liter water moet drinken.
    Teveel drinken is ook slecht.

@lovely83 Vervelend dat je door je rug bent gegaan misschien helpt een warme douche wat?

De laatste dagen heb ik me goed aan mijn calorieen gehouden vanavond weer hardlopen met mijn man gezellig. :)

7. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ lovely : ik zag je topic staan in de lounge , ik heb ook een zwakke rug en misschien krijg je wel wat spierverslappers , die werken bij mij echt goed , beterschap ermee !!!
    @ mamavesmee : had er ook last van vanmorgen hier op de site , nu gaat het wel weer beter hij reageert weer wat sneller gelukkig ..
    @debby82 : Volgens mij hebben wij elkaar op hyves , jij hebt toch dat superschattige dochtertje dat nu staand op de foto staat ? succes met je dieet !

Hier gisteren en eergisteren weinig gegeten zat misschien net op 700 calorieen maar voelde me helemaal niet zo lekker , dus ben benieuwd vrijdag met wegen of ik wel wat kwijt ben :( verder gaat het allemaal goed morgen verjaardag van mezelf dus ben benieuwd of ik me kan beheersen met al dat lekkers , nog iemand tips ?

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @debby die 2 liter water drink ik wel echt, ik heb zo'n flesje dan kan ik het precies bijhouden.
    @moppie ik was gisteravond bij mijn moeder en heb daar dan ook 1 bonbon gegeten.
    @lovely wat vervelend van je rug, rustig aan!
    @nicole op je verjaardag mag je wel wat nemen! in het sonja bakker boek staan volens mij ook hapjes voor feestjes.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ga zo weer werken dus neem netjes mijn eten mee.

o; 2 eieren met geraspte 30+kaas

t; glas optimel drink

straks
    l; 2 volkorenboterhamen met ham en 30+kaas en drinkbouilion

t; appel

a; 100gr kipfilet groene salade en 1 pistolet

t; schaaltje optimel vla

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @ Debby: Ik probeer het wel, maar let er niet echt op.. Maar kom er meestal wel aan, gewoon over de dag verspreiden en bij elke maaltijd en tussendoor een glas drinken! Dan krijg je al zo'n 5 glazen binnen.... Vaak neem ik 1 x melk en de rest water/thee.

@Moppie: Ik ga nu op soepstengels als tussendoor, krijg ik toch iets binnen en knabbelt lekker weg :D!Maar lief dat je meedenkt!
    Gisteravond mijn vriend verrast met een geschild appeltje! Hij stond ervan te kijken hahaha

@lovely: Beterschap meid!

@Nicole: Kijk of er komkommertjes op tafels staan bij de verjaardag! En zoute stokjes, heb je toch iets om te eten!

Het gaat lekker hier! Stond vanmorgen op de weegschaal en zat op 114,6 kg! Weer een kilo'tje eraf !

Heb even voor vandaag uitgerekend en kwam op ong. 1300 cal. uit! Komt vooral door de zuurkoolstamppot van vanavond haha! Kleine beetjes dan maar!:p

O: 3 bruine boterhammen, 2 kip 1 kom.salade (bakje moet op ;) )
    glas Jus d'orange
    T: Soepstengel en kop thee
    L: 2 Boterhammen 1 gegrilde achterham, 1 kom. salade ( en is dan op...) Glas water.
    T: Soepstengel / appel en Thee
    A: Zuurkoolstamppot en een glas melk

Netjes toch?!

11. MamavEsmee

@ water.. ik heb standaard een flesje water staan..drink er 3-4 per dag en dan nog thee/ koffie en evt een glas cola light.;)

Moppie.. rampzalig voor dieeten maar wel erg lekker de m&m's enz. :D haha.. Normaal als ik werk neem ik extra fruit.. dus na een slaapdienst ook maar doen!

Lovely.. wat balen van je rug! Het forum doet bij mij vaak raar.. is traag of plaatst geen tekst.. Gaat nu al weer beter als een paar weken geleden..:(

Zustertje.. veel moeten werken? Vind het knap dat je naast het lijnen ook sport!

Nicole.. balen dat je niet lekker was! Anders neem je dan extra fruitsap. Als je ook magere hapjes maakt kun je zelf ook wat lekkers nemen. Mijn vriend is zaterdag jarig en we vieren het dan ook.. Ik maak o.a. gerookte zalm met wraps, sla en roomkaas ( light) , komkommer, tomaatje en blokje 30+ kaas, augurk met boterham worst, rundergehaktballetjes.. En daarnaast kun je ook reepjes paprika, komkommer, worteltjes met een light dipsausje.. Naast de reguliere lekkernijen.. Genoeg tips?;)

Champy.. heb je door de zuurkool toevallig spek? Ik doe het met magere hamblokjes.. Dan is een bord zo'n 400 callorieen.. En ook al weer een kilo kwijt! Wat goed!!! Je menuutje ziet er goed uit hoor!:)

O: 2 boterhammen met slankie smeerkaas

t: 5 suikervrije dropjes ( 30 callorieen)

L: 2 boterhammen 1 met smeerkaas 20+ en 1 met runderrookvlees

T: fruit.

A: kop tomatensoep met balletjes en vermicelli ( 85 callorieen) bakje huzarensalade ( 231) en een bruine bol ( 120)

Zit ik op een totaal van 923.. neem ik vanavond na het eten nog wat yoghurt en vanavond wat zoute pepsels.. kom ik op zo'n 1200 callorieen..

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Nee werken doe ik bijna niet afgelopen week en deze week. :D Teveel overuren.
    Maandag overdag vrij geweest maar flink aan het schoonmaken geweest en er was een vriend bij ons aan het logeren 's avonds gewerkt.
    Gisteren morgen met mijn beste vriendin (is hoogzwanger) gewinkeld van 09.00 tot 12.30 thuis snel gegeten en met mijn ouders naar een geweldige woonwinkel geweest in Bruinisse (is van de nicht van mijn pa) waren we pas weer om 17.00 thuis koken,douchen en naar de verjaardag van mijn broer.
    Erg gezellig allemaal maar wel leuk!!
    Heb van mijn ouders nog een servies gekregen van Jet lichtblauw met witte harten er op :D Omdat we 01-02-10 2 jaar getrouwd zijn :)

Sporten gaat lekker hier net even op de fiets naar de winkel geweest om runderrookworst straks naar de openbare bieb en naar de slager.
    En als mijn man thuis is 40 min hardlopen.

Iedereen gaat echt als een trein met diƫten en afvallen echt SUPER!!!!
    Ik ga mijn lunch maar eens eten.

Ontbijt
    eierkoek
    1 glas melk
    1 grote mok thee

11.45
    kom champignonnensoep

lunch
    3 volkoren boterhammen met dieet boter en rosbief
    2 glazen thee

tussendoor
    fruit

diner
    zuurkool stampot
    stukje runderrookworst

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

zo hier al gezellig op visite bij mijn zus en de kleine geweest en mijn pa wou onderweg kroketten mee nemen ,,. ehhhh nee pa ik ben aan het lijnen jij krijgt een lekker gebakken ei ..
    dat vondt hij nog veel lekkerder en ik heb er ook een op .. zo ben ik ff trots !
    verdien wel billenkoek omdat ik weer geen ontbijt op heb.. slecht maar morgen doe ik het braaf wel
    zit nu nog aan een lekker warm opkikkersoepje

weet alleen echt ff niet wat ik moet eten vanaaf.. man moet overwerken en ik heb alle gezonde dingen wel weer gehad haha misschien eens lekker stout een pizza dan maar

14. MamavEsmee

Emma.. of 2 broodjes kroket met een bakje sla ( komkommer, augurk, tomaat etc) :D

15. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

au au AU! :$ sterkte...

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @MamavEsmee: Thnx!! Ik wilde de spekjes apart houden voor manlief en een inimini stukje rookworst pakken hahaha maar hamblokjes klinkt ook goed!

17. MamavEsmee

champy.. heb je runderrookworst van de Unox gehaald? Die is lekker joh!!:D En een stukje van 75 gram is maar 150 callorieen..:D

Broodjes zijn op en mijn peertje ook!

Ik zat vanmiddag te bedenken dat ik al 2 maanden aan het " lijnen" ben en ik kan het best goed volhouden, tuurlijk heb ik mijn moeilijk momenten!

Zaterdag bijv is mijn vriend jarig.. Hij wil dan shoarma eten.. Ik bestel dan gewoon een kleine friet met een snack en kook thuis wel wat groenten.. Maar s'avonds ga ik wel genieten van een stukje taart/ koek en wat hapjes..

18. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hier ook stampot zuurkool vanavond... het is er weer voor:)
    Maar ik hou de gebakken spekkies ook apart.
    Ik eet ipv rookworst een tataartje en die bak ik in de grilpan

19. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Je moet jezelf ook niet alles ontzien he;)
    Lijnen moet geen straf worden..
    Dus geniet er van zou ik zeggen...
    zondag gewoon weer een balans dagje.

20. MamavEsmee

Jantina.. zuurkool stampot vult onwijs en er zitten weinig callorieen in! Slim van het tartaartje.. heb dit ook altijd in de vriezer, net als koolvis.. allebei erg mager!

En ik ga ook lekker genieten zaterdag!:D

Morgenvroeg met mijn zusje naar de intratuin.. Dat wordt koffie met wat lekkers!:D Heb al een beetje gekeken op caloriechecker en als ik licht ontbijt en licht lunch is een lekkere brownie geen probleem..;)

Deel Deze Pagina