Ik had me dus vergist in de lengtemaat (is al de 2e keer haha ik ben zo'n muts!!) ik heb dus 34 want ze vallen langer als normaal) ik ben "maar" 183 cm ik had me dus toen in de winkel ook vergist en de 36 meegenomen....
Ik tel calorieen. Maximaal 1300 calorieen op een dag. Doe dat nu, sinds 4 januari, en het gaat supergoed!
@ Isademi: Ik ga zaterdag gewoon kijken, dan zie ik het vanzelf, of het lang genoeg is. @ MamavEsmee: Wij bestellen altijd broodjes bij de slager. Dus je kunt zelf aangeven wat je wil. Gaat van broodjes gezond, tot pikante kip, en een broodje gehaktbal. Allemaal rijkelijk belegd met vlees natuurlijk! Ze zijn echt heerlijk maar niet zo goed voor de lijn... Ik ga morgen voor een broodje pikante kip, ik nog het magerst wat erbij zit denk ik zo.
Avond! @ Sweetroosje: En al geteld hoeveel je hebt gegeten? Wat voor dieet doe jij? (dat heb ik even gemist...) @ Emma: Gefeliciteerd met je zoon Tim, hebben julllie een leuke dag gehad? @ Ninien: Topper! Gewoon dat gewicht met je nieuwe batterij aanhouden! @ Roos: Wow dat gaat hard bij jou de kilo's! @ Butterfly: In wat voor instelling werk jij als ik vragen mag? @ Mama Rianne: ik had het er ook wel moeilijk mee toen mijn dochter bijna 1 werd... Toch wel even slikken! En ze lijkt ze nu nog sneller te ontwikkelen en ik denk de laatste dagen vaak: ohjee, ze wordt echt groot!! @ Moppie: goed bezig zo in je huis! haha! Helpt ook weer met de verbranding van je calorien! @ Humbley: SUPER! GEfeliciteerd! Ben nog steeds nieuwsgierig waarvoor, maar ik gok: autotheorie???? @ Melanie: Lastig morgen met je werk en cursus en eten! Hopelijk vind je een goede oplossing! Bedacht me opeens dat ik deze maand nog 3 cursus dagen heb, waar we altijd heerlijke broodjes hebben... Hmmmm, even kijken hoe ik die ga weerstaan en aan mijn eigen SB eten ga! @ Isademi: WAUW, wat een verschil zeg! Super! @ MamavEsmee: Gaan jullie voor een tweede kindje? Dag 3 van SB is goed gegaan! Valt wel mee eigenlijk. Heb 1x eerder SB gedaan en heb 3 weken honger gehad... Maar nu niet echt! Vanmorgen dus plaspil weer ingenomen en ik bleef plassen, toch teken dat ik weer vasthield. En ging net met kleren en al net na het eten op de weegschaal en ik woog net zoveel als naakt vanmorgen! Goed teken! Dus dat vocht verlaat mijn lijf weer... Morgen wordt lastig qua SB menu volgen. Voor mijn werk leg ik 80% van de tijd huisbezoeken af, moet tussen de middag kwark met cruesli eten, maar ben morgen de hele dag dus oppad... Denk dat ik mijn lunch en ontbijt maar omruil... Wordt zo lastig eten op de fiets! hahaha! Broodje is goed te doen en het is nog niet warm genoeg om lekker op een bankje te lunchen! En eetcafe'tjes/coffee company ed mijdt ik nu liever!
@ Melanie: hebben ze geen rosbief/runderrookvlees oid. Dat is ook nog wel mager... Maar pikante kip is wel heerlijk! jammie...
@ Melanie: ok, ja dat is lastig! I love Rosbief! Vooral van de slager of van de Hema... (van de supermarkt niet, ohja wel van de Deen!) @ MamavEsmee: Ok op die manier!
Ik ben eruit. Ik neem voor 's middags mn bakkie "avond"eten mee, en 's avonds neem ik 1 lekker pikante kip broodje, en een krentenbol (die neem ik dan ook zelf wel mee) Dan kom ik morgen netjes op 1188 kcal. Wat een gepuzzel.
@ Melanie: Hahaha, nou dat is idd puzzelen! Maar gelukkig ben je er uit! Ik heb net meteen gekeken wat ik kan eten tijdens de cursus van as maandag, als ik verlekkerd toe kijk wat de anderen eten! Maar het valt mee, ik mag dan ook gewoon een broodje en een cracker, dus misschien neem ik dan wel zo'n lekker pistoletje! Kan ook... Wat voor cursus heb jij?
We hebben sinds een half jaar een nieuw computersysteem op het werk, daar gaat deze cursus ook over. Maar half uitleg gekregen destijds. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen! Wat voor cursus heb jij?
Hahaha, oh net zo vlot als bij ons dus! Erg he?! Ik heb cursus S.omatiek en F.armacologie (even puntjes ertussen ivm googlen en herkenbaarheid! ) Maandag een na laatste keer en over 2 weken examen... (theorie en praktijk.. Praktijk zijn verpleegkundige handelingen) Erg interessant die theorie, praktijk vind ik wel grappig, maar niet denderend...
Heey meiden Jeetje wat wordt er toch veel gekletst hier! kan het allemaal niet meer bijhouden! Wat ik nog weet (en dat is niet veel) @emma, gefeliciteerd met Tim!! Fijne dag gehad? Celeno wordt in juni alweer 2! wat vliegt de tijd! @humbly, gefeliciteerd meid!! in 1x geslaagd,knap hoor! @alle nieuwe meiden, welkom!! gezellig dat jullie mee komen kletsen! Vandaag weer gewerkt en wat was het heerlijk weer!! Lekker de hele dag met de kids buiten geweest! Flink wat beweging gehad vandaag en netjes maar heel weinig cal. en niet gesnaaid en dat terwijl ik ongesteld ben geworden.. bleh..
Even snel een berichtje van mij dat ik SUPER trots ben op jullie ALLEMAAL!!!! Hier alles goed maar niet veel puf om op iedereen te reageren. Morgen erg drukke dag met veel cliente en ook nog een vergadering van 2 uur tussendoor. Slaap lekker allemaal!
Zo, het valt mee, het bij lezen . Ik ben er maar kort hoor. Mijn dienst voor vandaag zit erop, zometeen duik ik mijn bed hier in. Heb net een appeltje gegeten en er staat me nu een glas water aan de staren... waar ik niet zo veel zin in heb.... maar goed!! Denk aan mijn doel, denk aan mijn doel, denk aan mijn doel . @mamavesmee: In de weekeinden hebben wij ook tot 23.00 uur hoor. Door de week tot 22.00, vind dat wel lekker. Rommel altijd nog eventjes wat aan ( zoals nu ), en lig vaak rond 22.30 in bed, dan nog even lezen en rond 23.30 slaap ik tot de wekker om 06.00 uur , heerlijk. Toen ik las van je anticonceptie dacht ik ook..... heee, een tweede?? Maar niet dus. Is wel leuk . Of wil je bewust maar 1 kindje? Wij willen heeeeel graag nog een kleintje, maar Esmee is 8 maanden, en met een studie in het vooruitzicht en een verhuizing is het het komende jaar druk genoeg. @mamarianne: Ja, wist waar ik woonde, dat wist ik, maar ik heb van jou woonplaats nog nooit gehoord. Toen ik het mijn man vroeg dacht hij mijlenver weg... vandaar hahaha! Heerenveen is voor mij prima te doen , halfuurtje rijden maar. Doen we, lijkt me wel leuk. @lola: Ik werk bij de JP van den Bent stichting, clienten met een verstandelijke beperking ( gezinsvervangend tehuis noemen ze het ook wel, woonbegeleiding dus ). @ Humbley: Zoooo, ben er intussen achter waar je examen voor moest doen, rijexamen!?! In elk geval ook namens mij VAN HARTE!! @Emma: Ook van harte met je zoontje!!! @ Isademi: Jeeetje meid, wat een groot verschil. Je zou echt zeggen dat de persoon op je eerste foto een heel ander persoon is dan de andere foto's. Je bent echt erg veranderd! Je mag trots op jezelf zijn meid. Bij het begin lijk je een lange weg te moeten bewandelen, maar het bewijst maar weer dat het mogelijk is , super meid!!! De chicken tonight was Hawai, die viel denk ik wel mee. Sate wilde ik bewust niet, die leek me al veel vetter. Nou meiden, ik ga ervan door. Lekker slapen en werkse morgen voor de degene die moeten werken. ( jij ook melanie, jij moet vroeg, ik trouwens ook, zal aan je denken, sux6 met de cursus. Ik had dinsdag cursus en voor de zekerheid zelf wat meegenomen ).
@Butterfly; idd het geeft hoop en motivatie! das heel belangrijk, ik keek ook altijd foto's van andere "succesverhalen" en haalde daar kracht vandaan.. Daarom dacht ik tijd om mijn steentje bij te dragen hihi Het KAN en gaat iedereen ook lukken. Ik ben nog niet klaar , zoiezo zal ik nooit van mijn leven klaar zijn, zal altijd moeten blijven opletten...
Isademi, inderdaad, zo zie ik het ook. Als ik eenmaal mijn streven heb, wat me ook zeker gaat lukken.... Dan blijft het altijd vechten, vechten om op gewicht te blijven. Als je aanleg hebt om aan te komen, kun je niet veel gaan eten. Als ik de puf even niet meer heb... al is me dat de afgelopen twee weken niet gebeurd. Maar als het mij even niet lukt bekijk ik foto's van mezelf waarop ik 75 woog, en dan geeft mij weer motivatie en juist dat maakt mij sterk omdat ik weer dat er een dag zal zijn... dat ik dat weer weeg. Ik zal mijn doel behalen. En als je dat onder ogen houdt..... kom je al een heel, heel, heel eind. Ik heb mijn nachtje weer gehad. Straks even een ontbijt versieren, en weer aan het werk. Om 09.00 vrij, dan boodschappen halen hier in Drachten en dan om 11.00 u in het ziekenhuis zijn. Ik heb astma, en het gaat op het moment weer hoesterig en slijm in de longen. Niet leuk in elk geval. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
@melanie lastig hoor dat gepuzzel haha! @humbley gefeliciteerd! zo, ik zit vandaag al weer op 82,8. Dat extra gewicht van die 3 dagen is er al weer bijna af dus. Mijn streven voor gisteren was eigelijk 82,8 dus ik ben niet eens ontevreden. Ik ben nu in totaal 6 kilo afgevallen. Ik wil nu best streng voor mezelf blijven tot ik in ieder geval 78 bereikt heb. Dat was mijn gewicht voor mijn zwangerschap en dan heb ik een bmi van 29!
Ik zie dat je uit Friesland komt , eigenwijs genoeg dus (mijn pa komt vanuit Friesland vandaar dat ik het zeg) maar wat helpt is gewoon stronteigenwijs zijn gewoon al moet je op je tandvlees door gewoon gaan haha, dat stukje friese bloed helpt me soms door Ik lach gisteren helemaal dubbel!! Ik ben lichtelijk weegschaal verslaafd en ging gisteravond even erop staan (avond dus op min zwaarst) en hij ging naar 88,8 dus ik wel 4-5 keer erop staan of dat goed was, ik zeg NAJAA ik geloof het gewoon niet, dat ding is vast kapot, dus manlief weer erop en die was teleurgesteld (was niets afgevallen maar das ook logisch hoor die vreet wat af!!) ik zeg JIPPIE hij klopt!!!! (keek hij me een beetje pissig aan met een knipoog) Vanmorgen woog ik 88,4 (zaterdag is mijn officieel weegdag en dan ben ik 2 maanden bezig!!) als ik nou op die dag de 20 kilo kwijt kan raken das wel heel erg tof dus als ik in de 87 serie zou komen (al is het maar 87,9) vier is feest (nouja lichtelijk dan want eten is er niet bij )