10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Zo het zonnetje straald!!!:D
    We zijn allebij al in de kleren en gaan zo
    lekker naar de sportschool toe..
    Ik sporten en me meis naar de oppas die
    er aanwezig is!...

Voel me eindelijk zins vanmorgen ook stukke beter..
    werd ook wel tijd;)

Heb er zin in!

Vanavond eet ik lekker maceroni schotel met veel groete
    en een klein beetje gehakt.. 30+ kaas er over // jummie

Geniet van jullie dan meiden...

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik zie dat jullie de calorieeen tellen hoe doen jullie dat dan?

mamavesmee als ik crackers eet tussendoor zit er maar af en toe beetje jam op maar normaal gewoon droog hoor!

O;broodje met vlokken en multivitamine light
    T;cracker met water
    L;broodje met kaas en komkommer en broodje met nog iets en water
    T;fruit en veel water
    A; aardappelen, spinazie en vlees

dit ga ik vandaag ongeveer eten!

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    De meeste van ons tellen via

Voedingscentrum - Caloriechecker

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Heb gisteren ook nog een grote peen gegeten.. Had nog trek.. Je bracht me op een idee!:D

5. Dimmel... welkom :)

Mve....hoe gaat het met je stoelgang??

Jantina....het is idd heerlijk weer ;)

Butterfly...ik ga straks ook lekker aan de slag,

Zustertje... ik heb hier ook 2 konijntjes die de worteltjes zo opknagen....:D

Ik heb gisteren gewogen Totaal -14.1
    Dit wordt mijn 6e week, dus het gaat best goed :)

ik heb gelezen dat sommige hier al bijna op streef zijn...nou daar ben ik nog lang niet hoor, maar het begin is er!

6. MamavEsmee

Dimmel.. klinkt als een goed dagje.. De meeste tellen i.d. op calloriechecker..Daar zul je versteld staan wat voor hoeveelheid callorieen in sommige voedingstoffen zit. Je kunt ook etiketten lezen.;)

Jantina.. Sportze!

Butterfly.. Lekker in huis bezig vandaag! Het zonnetje schijnt echt heelrijk..

Emma.. Werkse vandaag meid!

Wow wat een weertje.. Koud, maar het zonnetje schijnt.

We hebben het ontbijt op, zo eerst even beneden stofzuigen ( heb al gestoft en met een natte doek gedaan).. en daarna met de honden uit.

Daarna zwemmen!

Mijn menuutje voor vandaag!

O: 150 gram yoghurt en 40 gram muesli.

T: 2 mandarijntjes en een pakje snack a jacks cheese ( 55 callorieen)

L: 2 boterhammen met 20+ kaas en karnemelk.

T: appel

D: 125 gram rijst met champignons, courgette en paprika, 70 gram kip en 100 gram kerriesaus..

Zit dan op 998..

Oja.. vanmorgen kon ik het natuurlijk niet laten om te wegen.. ennnnnn...

77,9.. :D - 300 sinds gisteren!!!

7. MamavEsmee

Ik poep weer goed!:D

8. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Goedemorgen!!

MamavanEsmee je had echt gelijk!! Ik stond vanmorgen weer op de weegschaal en was weer 77 kilo, echt apart dat je die avond ervoor wel 1.6 kilo zwaarder kan zijn!:$ Maar goed ben allang blij dat ik die 77 weer zag staan.

En fijn dat je weer kan poepen :)!!

9. is dit te danken aan het gebroken lijnzaad of aan je hele gezonde eten??

poepert :D

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!!!

Het is mooi weer!!!!!!! YEAY!!! :D me is very happy!! :D
    Even een kort berichtje, want ga zo eerst naar de mondhygieniste en dan ff naar Diemen met me moeder en Celeno ergens koffie drinken en is kijken of ze daar nog wat leuke winkeltjes hebben.
    Geniet van het weer allemaal!!
    Fijne dag!!

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

#2651 nicole26, 9 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2010
    Een hele goeiemorgen meiden :D:D Wat een heerlijk weertje al , ben echt helemaal toe aan de lente .......

Gisteren een heel goed dagje gehad , smorgens 3 plakjes vetarme ontbijtkoek , smiddags 1 boterham met kaas ( ben bij oma blijven lunchen , altijd gezellie :) ) en sávonds aardappelen met bladspinazie en 4 vissticks ... laat in de avond wel nog mega honger dus een droge krentebol gepakt en een plakje kaas en vanmorgen woog ik , 77.7 :D dus - 300 gram sinds gisteren ... nu op naar de 76 kilo ...

Wil eigenlijk nu tussendoor iets gaan doen waardoor ik wat sneller de kilo's kwijtraak , zag al vanalles staan over die citroensapkuur , heeft iemand van jullie dit al eens geprobeerd ?

@ patriesja , shop ze vandaag !!
    @ syrv , een weegschaal kan soms echt medogenloos zijn :x fijn dat je nu weer hetzelfde weegt ..
    @ mamavesmee , yoehoeee jij ook weer in de 77 , we gaan de goede kant op !!
    @ ninien , je gaat echt snel hoor , super !!
    @ jantina , echt goed van je dat je zo consequent bent wat sporten betreft , wou dat ik wat meer doorzettingsvermorgen had :(

Dadelijk ga ik eerst even hier in huis verder , nog wat was strijken en vanmiddag gaat mijn moppie naar de creche en ik weet nog niet wat ik ga doen :( maar even kijken waar ik zin in heb ... vanavond een verjaardag van een van mijn beste vriendinnen , ze heeft gelukkig geen vlaai of taart in huis alleen van die mini soesjes en zo ,,, pffff ik weer gelukkig want ik droom de laatste tijd veel te vaak van slagroomtaarten dat is ook het eerste wat ik weer ga eten als ik op mijn streef zit :D

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Butterfly: Whahaha meis ik moet zo lachen om je reactie! Hahahaha had wel even een trap onder mn kont nodig gisteren inderdaad.
    Boodschappen doen op een lege maag is inderdaad geen goed idee. Moet er echt aan gaan denken om eerst te eten voor het boodschappen doen maar kwam van de fysio af en ging "even snel" door om nog wat laatste dingetjes te halen... Niet handig dus!!!

Hoe gaat het met je meis, lekker zwanger aan het zijn?
    Kan zelf niet wachten tot het zover is hahaha... Heb deze ronde 1 dag voor, en 1 dag na mn ei geklust dus heb goede hoop

Ik vind dat je het netjes doet met 1850-2000kcal. Zolang je gezond eet, de juiste voedingsstoffen binnen krijgt en ook nog wat erbij beweegt zal je niet al te veel aankomen lijkt me?

@Trap onder mn reet gevers: AU! maar bedankt :p
    @Afvallers: gaat echt allemaal super bij iedereen!!!
    @Poepers: :p ik pak gewoon een sinaasappeltje als ontbijt ;)

@Hier: Kom net vanaf de tandarts. Zaterdag een vulling kwijt geraakt. Zondag een hoek van mn kies afgebroken op een sultana :( Gister nog een stuk eraf... Vandaag is alles weer geplakt.

Zei al tegen mn vriend: ik word oud, ik verlies mn tanden!

Ik ga nu nog even op de bank liggen om bij te slapen. Was gister laat thuis van het werk en slaap dan normaal tot 10-11 uur de volgende dag. 8u vanmorgen was me net eventjes te vroeg... *gaap*

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames ben ik weer, vanochtend bij de ha geweest ivm mijn amandelen die ontstoken bleken te zijn. Heb een kuur gekregen waarna ik weer terug moet als ik die af heb gemaakt om te kijken of ze nog groot zijn, zo ja dan moeten ze er weer uit.

Net gewogen (heb nog niet ontbeten dus het kon nog) en stond precies op 85kg, terwijl ik met 87kg ben begonnen (me is happy).

Ik lees net dat SB een 1200 kcal dieet is, denk dat ik die boek weer tevoorschijn ga halen. Scheelt me bedenken wat te eten steeds, dus zo ff kijken met wat te ontbijten.

Het zonnetje schijnt heerlijk, hier straks voor zover ik kan aan de strijkwerk beginnen en wasje draaien, afwassen en beetje opruimen.

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    heb net gegeken op die calorie site en krijg vandaag maar 831 calorieen binnen!
    maar ik ga nu diego douchen en dan even naar de winkel

fijne dag meiden!

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, al een hele ochtend erop zitten ( voor mijn gevoel ).
    Als we het toch over poep hebben?????
    Kwam bij Esmee boven, had haar al pap gegeven in de fles dus had ze al lekker opgedronken. Zou haar wassen, hele slaapzak onder de poep. Was wel zielig, gisteren had ze na haar slaapje ineens verhoging en ze was heel de middag huilerig. Mijn man had haar gisteravond een zetpilletje gegeven en vanmorgen was ze nog ziekjes. Het arme meisje. Heb eerst het badje maar gevuld en geprobeert de vieze kleertjes uit te doen. Alleen mevrouw wil niet stil op de rug liggen, maar steeds draaien en gaan zitten. Dus hele bedje onder de poep. Ik dus ook uiteindelijk.
    Eeerst zij lekker in bad en kleertjes aan. En ze was meteen weer opgeknapt gelukkig. Ik douchen, bedje verschonen.
    Nu ligt ze weer lekker schoon te slapen.

:DDe was hangt lekker buiten, en ik bruis van de energie.
    Vind dit weertje echt geweldig. Geniet van die zon in mijn gezicht.
    Lekker een eind fietsen vanmiddag denk ik.
    Heb net al even snel stofgezogen, en de VK gebeld.
    Hoef pas over 4 weken te komen..... wist ik ook wel.

@moppie: je vroeg er zelf om hoor hahaha ;). En ik wil ook niet veel aankomen dus probeer er echt om te letten. Maar dit topic en calo's tellen zijn mijn stok achter de deur. Ben zo gezond gaan eten sinds ik hier ben....!! Maar als ik lees dat iedereen bijna op zijn streven zit.....wilde ik dat ook lekker verder kon afvallen. Maar goed, over een jaartje kan ik ook weer vechten. Nu maar even genieten. Dit is denk ik de laatste zwangerschap voorlopig. Of we een 3e willen weten we nog niet. Ik hoop dat dat het voor jullie ook snel zover is meid. Zijn we nog samen zwanger, zou grappig zijn.
    Ik las eerder al dat je Gorredijk woont?? Had toen al gereageerd, maar je was er een paar dagen niet dus heb je vast gemist.
    Ik kom zelf uit Oosterwolde, grappig he!! Wereld is dan weer klein.

@mamavesmee, veel plezier in het zwembad. En je gaat weer goed met afvallen zeg....!! Nog eventjes.... en dan heb je je streven. Super meid!!

@Sweetroosje, dat vind ik het het voordeel met SB ook, je hoeft nooit te bedenken wat je wilt eten. Ik heb alle boeken liggen, vind het soms ook leuk er gewoon lekkere recepten uit te halen zonder verder de weken te volgen.

Mijn dagje:
    O) twee boterhammen met philadelphia en twee plakjes achterham, en een kop halfvolle melk.
    T) Een appeltje, een cracker met kipfilet, glas limonade.

Lijkt me wel weer een gezond begin.

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Afvallers: Super! applaus voor jezelf :D

@ Stoelgang: Hier is het weer drama! En een sinaasappel in de ochtend werkt daar niet bij. Misschien toch maar weer aan de lactulosestroop (bah)

Hier lekker uitgeslapen vanochtend. Toch maar weer even gewogen (momenteel weer elke dag :)) ik was vandaag 7 ons lichter dan gisteren! Dus die halve kilo van de pizza is er al weer af! Me is Happy! :D Ik heb mn streefgewicht voor deze week al gehaald! Ben er zelfs al overheen! :D Op naar de -20 kg!

Liefs

17. goed zo meid bijna -20 ;)
    en kom ik weer aan met mijn schep gebroken lijnzaad en warm water op de nuchtere maag, maar het werkt echt geweldig...

wel tegelijk innemen

18. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hoi dames!
    Wat gaan jullie allemaal goed!

Kreeg net de vraag van schoonmoeder of ik wat was afgevallen.
    Ik helemaal blij.:D
    Het gaat me trouwens wel wat langzaam, blijf steken op 62 kilo. Misschien wat meer water (ieuw!) drinken?

Wandel en fiets ze vandaag, ik lig hier zielig op bed even te rusten. Rot rug!;) Gelukkig is mijn moeder hier en neemt zij Isa-Beau mee naar buiten.

Groetjes Natas

19. MamavEsmee

Ik denk aan mijn gezonde eetstyl.. want heb geen lijnzaad gehaald.. Vergat dat steeds!

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Butterfly: idd G'dyk ;) Maar binnenkort niet meer... Dit is straks mijn uitzicht bij het wakker worden:
    Bekijk bijlage 57223

:D

@Melanie: super joh, 7 ons! Nog eventjes en je zit idd op -20 :)

@Natas: heerlijk toch dat mensen je dat vragen? Hier niks, zelfs niet na 9,5kg! Maar ik draag ook altijd wijde kleding :p
    Hoop dat het snel wat beter gaat met je rug. Probeer je nog wel wat zonnestraaltjes door het raam mee te pikken? ;)

Deel Deze Pagina