ik heb alleen een foto van mijn gezicht, maar die zet ik echt niet op hier hoor maar ik kan op die foto's al wel goed verschil zien... En nienke heeft geen vakantie, maar het is woensdagmiddag
wat fijn al die opbeurende woorden had ik echt ff nodig!!! dank jullie meiden. ben vanaf deze week ook weer begonnen met fietsen naar het werk, daarvoor ging ik lui op de scooter ha ha is toch 20 minuten heen en 20 minuten terug. we gaan ervoor!! @liedel welkom!
Hoi meiden, Volgens mij is dit wel een gezellig kletsgroepje! Even een vraagje: wegen jullie elke dag, of 1 x per week of nog minder? Ik merk aan mezelf dat ik de neiging heb om elke ochtend op dat stomme ding te staan, maar dat is volgens mij wel wat veel... Maar ja, de bevestiging dat het de goede kant op gaat is natuurlijk ook fijn... Beetje lastig.
Mamarianne.. vind je dat niet leuk! Liedel.. het is i.d. een gezellig klupje hier! **** Dat stuk fietsen wordt niet wat ben ik bang.. Net mijn kleine meid uit bed gevist en ze is erg hangerig en aan de diaree.. Ze drinkt en eet verder wel ok.. Misschien even naar de winkel aan de overkant kijken.. ( action ).. Hoewel.. Als ze zo blijft poepen..
1x in de week anders maak ik mezelf helemaal gek!!!! Of 2x in de week even een weging tussen door uit nieuwschierigheid!! Nee vindt ik niet leuk maar ik snap het wel hoor Je wil me gewoon over die drempel helpen en zorgen dat ik er weer tegen aan ga want ik was zo goed bezig en het ging zo lekker en jij vindt het zonde als ik dat ineens ga laten verslonsen!! Jij zou mij helpen en streng voor mij zijn
Zo daar ben ik weer.... Het was heerlijk op de fiets, wel een iets frisse wind maar goed te doen! Bij mijn oud oma geweest en daarna bij me schoonzus... daarna gegeten bij opa en oma en rond half 2 naar huis..... was nog niet haverwegen klapband:x maar goed ben vandaag dus wel lekker actief geweest.. vanavond eet ik spinasie aardappelen een een gehakt rolletje eind stand inc de appel voor vanavond... 13o6 cal.
Hey dames, ik heb me hier een tijdje niet laten zien, sorry daarvoor! Heb een hele drukke tijd achter de rug. Vergeet dan om wat te posten en later denk ik: Ja nu is het al zo lang geleden, dan kan ik beter niks posten! Ik hoop dat ik weer mee mag kletsen en ik doe mn best om het bij te houden! Hier gaat alles even wat minder, door veel frustraties ben ik de afgelopen 2 weken behoorlijk los gegaan met chocola! Was afgelopen vrijdag dan ook maar 400 gram afgevallen. Ik zat vrijdag op 76,4! Merk dat ik hier echt super veel motivatie kreeg om door te gaan, hopelijk nu weer! Hoe gaat het hier verder?? liefss
Rianne.. klopt! Wil je graag weer op de goede weg hebben! Je ging zo enorm goed meid. Leoniiee.. We hadden je al gemist! Hoeveel is er nu af? Jantina.. Drukke ochtend/middag achter de rug.. Maar wel lekker veel callorieetjes verbrand. Balen van de klapband. *** Toch even naar action gelopen... daar wat kleine spulletjes gekocht. Net van Esmee een klein koekje mee gesnoept. Zal nu wel rond de 1000 zitten en vanavond bij de koffie nog een eierkoek oid.
Ik heb mijn haren niet geknipt ik ging mee kijken of ik het een goede kapper vindt Bijna niemand mag mijn haren knippen ben er nogal zuinig op. Maar volgende week ga ik een afspraak maken. Ik ga nu lekker eten koken ik had nog witlof liggen dus ga lekker stamppot maken. Ik probeer vanavond te komen kletsen maar de dagen vliegen voorbij nu ik veel werk Groetjes
MVE: Ik heb dr nu bijna 7 kilo vanaf, sinds 11 januari. T had veel harder kunnen gaan maar in t weekend kan ik me nooit inhouden! Lekker een bakje chips savonds, hoe slecht t ook is... Verleidelijk he, de action!
hier ook nog zalig een uurtje gaan wandelen met tim ! nog lekker genoten van het zonnetje !! nu het eten opwarmen en straks mannetje weer thuis
Ben ook weer terug, heerlijk weer buiten. Lekker een uurtje gewandeld, het eten staat op het vuur (groenten/gehaktsaus voor lasagne) en straks de oven in. Emma, valt tegen he zo 1e x sporten. Conditie zal naar mate de tijd wel verbeteren hoor, gwn volhouden! Liedel, welkom meid en gefeliciteerd met je kleintje. Ik geef ook bv en snel/veel afvallen mag/kan ook niet hier, maar met gezond eten en bewegen komen we er wel. Ik heb 1 vaste weegdag en soms tussendoor ook eens erop staan om te schade voor te zijn. MamavanEsmee, ja heb heerlijk gewandeld. Dank je. Leoniie, welkom terug. Hier gaat het nog niet helemaal losjes maar goed we zijn ook net begonnen. Mamarianne, we zijn er voor je in goede en mindere tijden! Jantina, balen van je klapband maar je hebt je portie beweging wel gehad zo netjes!
Hier niet gewogen vanmorgen. Eigenlijk zou vriendlief deze week op de kost zitten maar is eerder terug. Dus.. er moesten boodschappen gedaan worden. Morgen ochtend wegen... Voor dat ik naar de kaakchirurg moet. Die is er iig goed voor dat ik niet te veel eet. Lukt dan ook niet echt... :S! Hekel aan, maar ja moet gebeuren. Mijn dagje vandaag: O; Ontbijtsmoothie met kop koffie erna ! T; Water (Zit altijd zo vol na zo'n smoothie pff ) L: Bartje filet American met cappucino. T; broodje satekroket A; zodra ik weer trek heb een smoothie. Dan zit ik uiteindelijk op 1340 calorieën.