10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    het is inderdaad gezellig hier, maar moeilijk bij te houden haha.
    fijn dat het zo goed gaat bij iedereen! hier gaat het ook goed, ik kan mijn rokje weer aan van voor de zwangerschap en mijn riem kan weer een gaatje strakker.

dus iedereen top!!!

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ patriesja : Thanks , ja ik word inderdaad 30 morgen :$ vind het eigenlijk best wel heel erg , en nu noemden ze me vanmiddag ook nog een os , zo noemen ze het schijnbaar hier als je 30 word en nog vrijgezellig bent ;) maar ja laat maar gewoon op me afkomen en hopelijk maken ze niet teveel grapjes over me morgen , hahahaha ...

@ mamavesmee : bedankt voor de tips , zitten goede ideeen bij !

@ lovely : fijn dat het beter met je rug gaat ...

Hier een goed dagje gehad , op een verjaardag geweest en alleen een glaasje cola light gehad .... vanavond nog een restje hutspot gegeten zonder spekjes of vlees ...

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Mandy: Supe dat je je rokje weer aankan en je riem een gaatje strakker!!

Wat lief dat iedereen elkaar zo steunt! Ik ben ook trots op jullie!!!!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma... wat zeg je dat toch mooi! Je zelf even kietelen.. En dat heb je goed gedaan met de pizza! Lekker hoor!!:D

Zusterje.. zonder spekjes is anders maar ook heerlijk.. Ik deed ook door heel veel groenten spek, o.a. doperwten, tuinboontjes en door alle stampotten.. Heb echt moeten wennen aan geen spekjes.. maar het is zooooo vet! Lekker rondje gelopen vanavond lees ik! ;)

Jantina.. mooi balans dagje vandaag! Werkse!

Humbly.. Dat is grappig he? Hebben ze door dat ze aan het lopen zijn gaan ze zitten of kruipend verder..:D Wat goed dat alles rond is met school etc.. En de opvang komt vast goed! Allemaal mooie vooruitzichten meid! Je mag trots zijn op jezelf hoor!!!!:) En weer een prachtig dagje vandaag zo te zien..

Moppie.. beetje weinig callorieen vandaag.;). Vanavond misschien nog een boterham oid? Succes op de weg vanavond.. Naar weer om op pad te zijn.:(

Champy.. bedankt voor de felicitatie:).. Als ik aan het smullen ben van mijn brownie ( oid) zal ik aan je denken!! Intratuin is i.d. leuk.. Heb een briefje gemaakt met wat ik zowiezo nodig ben aan planten.. en wil een mooi voorjaarsstukje voor op tafel.. Wel leuk vind ik dat... weer wat nieuws in huis! Het is geen weer om een hond te hebben he? Ik loop s'morgens altijd een groot rondje +/- 20 minuten.. S'middags moeten ze het doen met een klein rondje ( doen ze toch niets anders dan hooguit 2 plasjes) s'avonds loopt mijn vriend 20 minuten met ze en voor het naar bed gaan weer een klein rondje.. Je hebt wel elke dag je beweging..;)

@ genieten.. vind het moeilijk om mezelf af en toe wat lekkers te gunnen. Ben bang dat ik meteen 10 kilo aankom ofzo.. Heb er echt zo'n schrikbeeld bij. Ookal is het niet reeel.. En zondag wordt het i.d. een balans dagje!

Melanie.. mooi dagje zeg! En natuurlijk is er wat af vrijdag..:D

@ wegen.. vanmorgen stiekem even gewogen en het zag er goed uit!;)

Lovely.. kan je de juiste avatar niet vinden?;) Vind die van je dochtertje echt prachtig! Fijn dat het iets beter gaat.. probeer niet te forseren omdat de pijn nu geremd wordt..

Mandy..Wow wat een mijlpaal.. Kleding aan die je voor je zwangerschap paste! :)

Nicole.. wordt je al 30! :$ Wat oud! :p haha.. Je hebt dus geen partner? Lijkt me zwaar.. alleen een kindje opvoeden.. knap hoor! Heel veel plezier morgen en geniet van alle cadeaus en van al het lekkers!;)

Ik heb vanaf een uur of 4 vanmiddag echt mega buikpijn gehad.. Dacht eerst aan maagpijn.. na het eten ging het wel weer.. Maar na een halfuur begon het weer.. Echt raar.. Ik had wel trek maar niet echt honger ofzo.. Nu begon net de kramp weer en moest rennen naar het toilet.. Er zat iets goed dwars en de buikpijn is gelukkig over nu! ;)

Zit nu aan een kopje rooibos / honing thee! Lekker zeg!

Ga straks nog even wat lekkers pakken..

Heb ook echt heel veel steun aan jullie.. Het motiveerd en het corrigeerd me ook in sommige situaties.. Wie had dat ooit gedacht..

Ik hoop ook dat de kilo's er af blijven.. En af en toe een balans dagje inplannen he?;)

5. MamavEsmee

Best een lap tekst geworden.. :D

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Mamavesmee: Ik heb die buikpijn ook! Het lijkt net alsof me hele lichaam zich aan het herprogrammeren is oid.... Maar ben al 3x naar de wc geweest, dan gaat het weer ff goed en dan krijg ik het ineens weer!
    Ook last van slapeloosheid, om gek van te worden...Heel zenuwachtig gevoel, beetje creepy om eerlijk te zijn haha

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Maar he?! Ik val wel af :D.... Ik gebruik geen gekkigheid ofzo... Naja zal wel weer overgaan!;)

8. MamavEsmee

Champy.. herkenbaar.. Kom ook moeilijk in slaap, heb het koud.. darmen zijn van slag.. Maar i.d. we vallen wel af!:D

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ben weer veilig thuis gekomen. Het viel heel erg mee op de weg. De ijzel was al richting het zuiden vertrokken...

@Jantina: hoop dat je kleine meid snel weer beter is!

@Champy: het is inderdaad miezerweer. Morgen maar een dubbel rondje lopen?

@Zustertje: Haha dus ik ben niet de enige die tijdens het douchen de douche schrobt? Multitasken!!

@Melani: weeg je maar 1x per dag? Ik kan het niet laten om elke dag even op de schaal te gaan staan...

@Emma: pizza.. inderdaad fout, maar mag voor een keertje wel he!

@Patriesja: inderdaad jammer, was 400kcal extra wat ik zou verbranden met een uurtje schaatsen!
    Hoe gaat het bij jou meis?

@Nicole: "Er is er bijna een jarig hoera hoera!!!" Alvast van harte gefeliciteerd!

@MamavEsmee: ik zeg niet veel, behalve: toffees met chocolade ;) Kom wel op 1500 kcal hoor!
    Zo kan je jezelf natuurlijk ook wat gunnen. Maar het is niet aan te raden als je geen maat kan houden (zoals ik met koekjes... dus die gun ik mezelf ook niet)
    Trouwens, klinkt niet lekker wat je beschrijft. Nu nergens meer last van? Misschien iets verkeerds gegeten vanmorgen/vanmiddag? Ben blij dat de buikpijn weg is in ieder geval! Of het is die rottige buikgriep grrr...

@ALL: GA ZO DOOR!!! De steun in dit topic is echt een motivatie. Thanx allemaal, jullie zijn top!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ik heb maar 1 minuut ik moet gaan werken maar wilde die gebuiken om jullie allemaal een SUPER dag toe te wensen !!
    dikke kus en tot vanavond

11. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ja ik heb vanacht eindelijk weer eens goed geslapen:)
    Mijn meis is koorts vrij zins vanmorgen.. nu hopen dat het vanmiddag nog zo is!
    Ben mijn ochtend gestart met 2 knackerbrodjes met 20+ kaas en een flinke plnons thee
    Zo nog even een appeltje en om 10.00 uur even lekker sporten..
    Me schoonpa komt even oppassen;) kan ik even wat "eigentijd" maken.

Fijne dag meiden....

12. MamavEsmee

Jantina.. sportze!

Emma.. werkse vandaaag!

Moppie.. haha.. lekker gesnoept gisteren!:D

Net 1 krentenbol op en zit nu nog aan de koffie.. straks eerst een stuk wandelen en dan naar intratuin!!:D:p:D

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    @nicole: happy birthday!
    @mamavesmee: hahaha jah heb nu de juiste avatar gevonden, was toe aan wat anders, maar kon geen keuze maken ;)
    Die van m'n dochter is inderdaad, maar dat is meer een kerstfoto, en kerst is allang weer voorbij!

@emma: werkse vandaag!

Ik ga zo maar eens ontbijten, had een drukke ochtend dat ik er niet eerder aan toe kwam.
    Met m'n rug gaat het ietsje beter, kwam vanochtend niet uit bed manlief moest me helpen :D.
    Het huishouden laat ik gewoon een beetje voor wat het, wil het niet overbelasten. Een vriendin komt vanmiddag zou haar wel even aan het stofzuigen zetten.

Morgen weer weegdag!

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    He meiden,
    Gister de stap genomen om toch en dietiste in te gaan schakelen. Ik neem dan dezelfde die we bij Jurre nu ook hebben. Vanmorgen de HA gebeld voor een verwijzing en die kan ik morgenochtend ophalen. Had eerst een afspraak staan voor Jurre op 4 Feb maar was wat fout gegaan in de planning :x dus nu is naar 1 Feb gegaan,dan bespreken we Jurre en ook ik kom even aan bod spannend allemaal hoor :oops:
    Op de zondag ga ik 10 Lessen Zumba doen met een (vriendin) die ik ken via babyzwemmen.
    Ik hou jullie op de hoogte.

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nicole: Happy Birthday to you!!!

Ik wordt ook 30 in Augustus

16. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hallo allemaal , bedankt voor de felicitaties van jullie allemaal :D:D Jajaja vandaag feestje bouwen ... hahahahaha nee gewoon koffie met gebak niets bijzonders ....

Woog gisteravond voordat ik naar bed ging 82.2 en vanmorgen 82.7 :$ had toch echt gehoopt dat ik onder de 82 zou zitten vanmorgen , zuchtttt ..... nou ja ga maar gewoon door en ik probeer morgen wel weer ....

@ mamavesmee : Valt reuze mee hoor , ben al alleen komen te staan in de zwangerschap dus ik weet niet beter , alleen financieel is het weleens moeilijk maar goed dat hebben gezinnen met 2 ouders ook weleens ..

17. upc

upc Niet meer actief

Hallo allemaal.

Ik moet mer dan 10 kilo kwijt maar het is een begin nietwaar?
    Hoe pakken jullie het aan? Een echt dieet of zelf calorieen tellen?
    Ik wou sonja bakker doen maar heel veel dingen vinden wij hier thuis niet lekker :(

18. upc

upc Niet meer actief

Nicole gefeliciteerd! Een hele fijne dag!

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @whoopie; zelf tel ik calorieën en ben hierdoor al 20 kilo kwijt geraakt,,
    Sonja ben ik geen fan van,, voor mijn doen eet je te weinig,,

Nicole gefeliciteerd!!

20. jantina

jantina Fanatiek lid