Sodeju wat schrijven jullie veel vandaag , ga morgen wel even bijlezen Dagmenu van vandaag vanmorgen , 3 plakjes vetarme ontbijtkoek vanmiddag , 2 volkorenboterhammen met kaas vanavond , vegetarische mihoen Kreeg vandaag 2 keer te horen dat ik flink afgevallen ben dus je begint het nu toch aardig te zien geloof ik .... ben dr blij om nu nog die kilo´s omlaag tot onder de 70 ....
@ Debby: Lijkt me een best heftig dieet! Ok, vandaar dat je zo weinig tot je neemt, had ik dan ook gedaan hoor! Wel spannend naar de gyn de 22ste, ben je de vorige keer met clomid zwanger geraakt? @ MamavEsmee: Hahahaha, ja idd zoiets dacht ik ook al! Jammie, waspeen! (Nee ik vind dat ook wel lekker hoor..) @ Nicole: fijn om te horen he?! Gister kreeg ik het ook 3 keer te horen! 1 collega zei: Wat wordt je smal! (Yes!!), de andere 2 zeiden (onafhankelijk van elkaar) ook dat ik weer was afgevallen! Dat motiveert!
Wat grappig die banners onder elkaar: Nicole dochtertje van 3 uit december, MamavanEsmee dochterje van 2 uit december en daaronder ik met dochtertje van 1 uit december! (waar je al niet op let als je zin hebt om te snaaien!)
lola... nee vorige keer was een wonder... gestopt met de pil en direct zwanger. Huisarts denkt dat na het stoppen van de pil meerdere eicellen gerijpt zijn en dat ik daardoor toen zo snel zwanger was. De kans dat dat nu weer gebeurd is er wel maar ik heb maar heel weinig kansen. Ik zit nu inmiddels op dag 57 van mijn cyclus. Bij een normale cyclus had ik al 2 kansen gehad. Nu ben ik nog niet eens ongesteld geworden.
Ik weet het. Maar ik ben nou eenmaal streng voor mezelf. Helemaal omdat ik vrijdagavond ook al uit eten ga. Ik ga gewoon morgen iets halen, per stuk verpakt. En als ik er dan zin in heb, kan ik dat altijd nog nemen. En anders niks, en slijt ik ze aan de visite van zondag. Vriendin die zondag komt moet aankomen, dus die kan wel een paar koeken gebruiken
Lola.. Neem anders ook lekker een waspeen! Ik neem straks nog wat lays baked.. Zit nu op 1045.. Melanie.. Goed dat je steng voor jezelf bent! Vanmorgen zat een vriendinnetje hier achter een roze koek, ik at een peertje.. Mmmm.. Maar heel soms neem ik ook gewoon wat lekkers, als we naar ikea/ intratuin gaan ofzo. Dan houd ik er wel de hele dag rekening mee. *** Ga de laptop uitdoen! Is iets gezelliger voor vriendlief.
@ MamavanEsmee: Net 5 olijfjes gegeten! Lekker! @ Debby: Oh wat goed dat het vorige keer zo snel ging, met recht een wonder dus! Wel balen dat het nu dus niet zo gaat! Hopelijk kun je met een beetje hulp snel zwanger raken!
Dat was je snel opgevallen inderdaad erg toevallig ... op welke datum is jou dochtertje jarig ? @debby , ja heerlijk , dan weet je weer waar je het voor doet .. @ mamavesmee , fijne avond nog !!
@ debby , af en toe wat extra's mag toch wel , het moet wel leuk blijven natuurlijk , heb net nog snack a jacks caramel genomen , had ook echt zin in iets ...
@ Nicole: van de 18e en jouwe? Snel gerekend de 24ste ofzo? @ Debby: moet kunnen, je moet jezelf ook iets gunnen zo houdt je het beste vol!
Had natuurlijk ook even terug kunnen tellen bij jou dan had ik het ook geweten blont , hihihihi ... Yep , ze is op 24-12-06 geboren , kerstavond ...
Hahaha, geeft niets! Oh zo'n fijne datum de 24ste (dat zul je wel vaker horen!)! Nou dames fijne avond, ik kruip mijn bed in met een boek!
Het is inderdaad een bijzondere datum maar wat verjaardagen betreft minder leuk , hahahaha ... Welteruste alvast !!
mooi dagje zegt ze whahaha... ik heb net na het werk nog 2 boterhammen gepakt. 1 met pindakaas, 1 met philadelphia. Er lagen nog een paar paaseitjes toen ik bij het werk de koffiekopjes aan het opruimen was. Heb ze op het schoteltje laten liggen en in de keuken gezet - voor de eerste die morgen komt hahaha... GOED HE!!! anders was ik weer 150-200kcal verder geweest... waren van die praline eitjes...
dat soort per stuk verpakte koeken had ik dus - met hetzelfde idee! werkt niet Je kan naar de bakker gaan en 1 of 2 koeken halen? Dan kan je zelf ook meegenieten voor 1 keer. Of je koopt in de supermarkt een doosje met 2 vruchtengebakjes ofzo... Veel plezier morgen!
@Lola: lekker hoor, patatje met pikanto! Maar 1x een uitschieter is niet erg! Zit zelf al een paar dagen rond de 1500kcal en ben afgevallen!!! En dat met 3 dagen koeken VReten! Ongi is een goed excuus whahahaha... Thanx voor de schop trouwens geef ik jou een zachte terug > soepstengels: die moet je in soep dopen, dan zijn ze niet zo droog hahaha @meeten: high tea is ook super @MamavEsmee: uurtje is wel te doen toch? @Nicole: erg mooi menuutje! en wat heerlijk om steeds te horen dat je bent afgevallen!!!! Dat moet idd wel een erg goede motivatie zijn voor die laatste pondjes === Vandaag: 1300kcal totaal dus ben best tevreden eigenlijk! Menuplanning morgen: O: vlaflip T: sinaasappel L: 2 boterhammen, cup a soup T: zakje fruit A: draadjesvlees, aardappel, prei T: 2 boterhammen / worteltjes / iets anders kauwbaars Totaal ong. 1000 kcal